رییس اتاق بازرگانی بوشهر:

نمایشگاه خودرو بوشهر از نظر کیفیت و کمیت در حد قابل قبولی برگزار شد

عصر خودرو- رییس اتاق بازرگانی بوشهر گفت: نمایشگاه خودرو بوشهر از نظر کیفیت و کمیت در حد قابل قبولی برگزار شد و توانست انتظارات را برآورده کند.

Saturday 03 February 2018 - 11:31:00

نمایشگاه خودرو بوشهر از نظر کیفیت و کمیت در حد قابل قبولی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر نمایشگاه، گزدرازی رییس اتاق بازرگانی بوشهر در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: خودرو هایی که در این رویداد به نمایش گذاشته شد متناسب با سلیقه و توان مالی مردم بود و با توجه به افزایش تعرفه هایی که انجام شده قیمت ماشین ها افزایش پیدا  کرده باید به دنبال جایگزینی برای خودروهای مصرفی مردم در رنج متوسط بود.
وی افزود: کیفیت خودرو ها که من بازدید کردم خوب بود و امیدوارم همشهریان من هم بتوانند از این خودروها استفاده کنند.
گزدرازی خاطر نشان کرد: استقبال مردم از این نمایشگاه خوب بود و بسیاری از مردم و جوانان بوشهری برای آشنایی با خودرو های جدید به محل نمایشگاه مراجعه کرده و از نزدیک با محصولات مختلف کمپانی های خودرو ساز آشنا شدند. البته باید ذکر کنم تنوع کم بود میشد با برنامه ریزی بهتر تنوع خودرو ها و شرکت های مشارکت کننده افزایش یابد و مطمئنا با استقبال بازدید کنندگان بیشتری روبرو می شدیم.
وی اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی بوشهر در صنعت نمایشگاهی کشور حضور فعال دارد و نمایشگاه خودرو بوشهر آینده درخشانی دارد و بنده قول میدهم  ظرفیت نمایشگاه در سال آینده به 2 برابر رشد کند و پذیرای برند های بیشتری در بخش مشارکت کنندگان و بازدید کننده گان بیشماری باشد.
 

برچسب ها

نمایشگاه خودرو قطعات و صنایع وابسته بوشهررییس اتاق بازرگانی بوشهر
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top