مرسدس‌بنز سال جدید را با کلاس A آغاز کرد +عکس

عصر خودرو-شرکت خودروسازی مرسدس‌بنز آلمان سرگرم تست مدل جدید کلاس A به عنوان نخستین محصول خود در سال جدید میلادی است.

Monday 01 January 2018 - 13:00:00

مرسدس‌بنز سال جدید را با کلاس A آغاز کرد +عکس111111مرسدس‌بنز سال جدید را با کلاس A آغاز کرد +عکس11111

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از جام جم آنلاین، شرکت خودروسازی مرسدس‌بنز آلمان سرگرم تست مدل جدید کلاس A به عنوان نخستین محصول خود در سال جدید میلادی است. آنگونه که مدیر تست محصولات جدید مرسدس‌بنز خبر می‌دهد، این خودروساز در تعطیلات سال جدید میلادی نیز از تست و توسعه خودرو غافل نیست و هم‌اکنون با طی مجموع 12 میلیون کیلومتر در جاده‌های اروپا کلاس A جدید را به بوته آزمایش گذاشته است.

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش از طراحی مشترک پیشرانه 1.2 لیتری جدید و کم‌مصرف TCE توسط رنو-نیسان و مرسدس‌بنز خبر دادیم که قرار بود در خودروهای اقتصادی این خودروسازان نصب شود. اکنون این پیشرانه در این خودرو نصب شده و تست‌های تکمیلی را می‌گذارد. علاوه بر پیشرانه 1.2 لیتری 3 سیلندر، پیشرانه‌های 1.4، 1.6 و 2 لیتری نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که به توربوشارژ و سستم استارت استاپ مجهز شده اند و نیز دو جعبه‌دنده دستی 6 سرعته و خودکار 7 سرعته نیروی پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کنند، در همین حال نسخه آ ام گ نیز از سیستم چهارچرخ محرک سود می‌برد.

همچنین دو پیشرانه 1.5 لیتری و 2 لیتری دیزل و نسخه هیبریدی با فناوری 48 ولت نیز برای این خودرو در دسترس خریداران خواهد بود.

برچسب ها

مرسدس‌بنز کلاس A
Back to top