اولین سمینار مدیران منطقه‌ای شرکت پرتو نگین ناصح برگزار شد

عصر خودرو -اولین سمینار مدیران منطقه‌ای هلدینگ پرتو نگین ناصح طی باهدف معرفی برنامه‌های این هلدینگ برگزار شد و در آن حاضرین در جریان برنامه‌های شرکت‌های نگین خودرو و ایرتویا و دیگر شرکت‌های این هلدینگ قرار گرفتند.

Sunday 31 December 2017 - 09:59:00

اولین سمینار مدیران منطقه‌ای شرکت پرتو نگین ناصح برگزار شداولین سمینار مدیران منطقه‌ای شرکت پرتو نگین ناصح برگزار شد1111111

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این سمینار 3 روزه از تاریخ 6 الی 8 دی‌ماه در هتل اسپیناس پالاس تهران با 3 محور اجرای برنامه‌های آموزشی، معرفی برنامه‌های دو شرکت ایرتویا و نگین خودرو به‌عنوان زیرمجموعه‌های هلدینگ پرتو نگین ناصح و نیز معرفی دیگر شرکت‌های این هلدینگ برگزار شد.

شرکت پرتو نگین ناصح متشکل از 30 شرکت در حوزه‌های مختلفی ازجمله صنعت خودرو، تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی، صنعت ساختمان‌های تجاری، اداری ، حمل‌ونقل و صنعت پزشکی مشغول بوده و با داشتن نمایندگی‌های گوناگون انحصاری از تولیدکنندگان برتر جهان نقش بزرگی را در توسعه کسب و کار ایرانی بر عهده دارد.

همین‌طور این هلدینگ در 17 استان کشور دارای شعب فعال منطقه‌ای بوده و درصدد است با توسعه فعالیت‌های خود در استان‌های دیگر همواره جایگاه ممتاز خود را در کسب‌وکار بازار ایران حفظ نماید

برچسب ها

شرکت پرتو نگین ناصح
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top