همزمان با دهه فجر؛

فعالیت چهارمین کتابخانه سیار ‌ در زنجان آغاز می‌شود

عصر خودرو- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر چهارمین خودروی سیار کتابخانه‌ای در استان زنجان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

Tuesday 05 December 2017 - 15:56:00

فعالیت چهارمین کتابخانه سیار ‌ در زنجان آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، محمد نقی صالحی ظهر امروز در کار گروه تخصصی بانوان و خانواده استان زنجان اظهار کرد: کانون پرورش فکری در سطح استان زنجان اقدام به توسعه متوازن فعالیت‌های فرهنگی هنری و علمی برای کودکان و نوجوانان می‌کند.
وی با اشاره به اینکه این نهاد در راستای تربیت کودکان و نوجوانان اقدامات قابل توجهی انجام می‌دهد، تصریح کرد: چاپ کتاب با محوریت بومی و همچنین تولید و پخش سینمایی ویژه رده سنی کودکان و نوجوان از مهم‌ترین رویکردهای مورد توجه این نهاد قرار دارد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه کتابخانه سیار در زنجان فعال شده است، تصریح کرد: این کتابخانه با رویکرد افزایش پوشش کودکان و نوجوانان بهره‌مند از خدمات کتابخانه‌ای فعال است.
صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر فیلم پایان رویاها در زنجان در حال اکران است، بیان کرد: این فیلم توسط، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه و برای پخش به استان‌ها واگذار شده است.
وی با بیان اینکه سه خودروی سیار به عنوان کتابخانه در استان زنجان فعال است، اضافه کرد: این خودرو در مناطق محروم از جمله دندی، چورزق و ... فعالیت می‌کند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: یک دستگاه خودروی دیگر نیز با همین محوریت همزمان با دهه فجر در زنجانرود کار خود را آغاز می‌کند.
صالحی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برنامه‌های مختلفی را در طول سال اجرا می‌‍شود،  عنوان کرد: از مهم‌ترین این برنامه‌ها برگزاری کارگاه‌های قصه‌نویسی و مقاله‌نویسی برای کودکان است.
وی با اشاره به توسعه و رشد فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی دو سال گذشته اظهار کرد: در این مدت تعداد نیروهای انسانی این نهاد 30 درصد افزایش داشته است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در دو سال گذشته تعداد مراکز کانون پرورش فکری کودکان به 28 مرکز افزایش یافته است، عنوان کرد: پیش از این تعداد مراکز کانون پرورش فکری 20 مرکز بوده است.

برچسب ها

کتابخانه سیار
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top