اتوبوس های خودران سه شهر سنگاپور را تسخیر می کنند

عصر خودرو- اتوبوس های خودران تا سال 2022 در سه شهر سنگاپور مورد استفاده قرار می گیرند و مرکزی برای آزمایش خودروهای خودران نیز در این کشور افتتاح خواهد شد.

Saturday 25 November 2017 - 11:28:00

اتوبوس های خودران سه شهر سنگاپور را تسخیر می کنند

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، در شرایطی که استفاده آزمایشی از اتوبوس های خودران در برخی شهرهای آمریکا مانند لاس وگاس و میشیگان و در کشورهایی مانند چین و فنلاند آغاز شده، سنگاپوری ها بعد از آزمایش موفقیت آمیز اتوبوس خودران خود با ظرفیت 80 مسافر به دنبال استفاده عملیاتی از آن ظرف 5 سال آینده هستند.

به همین منظور اتوبوس های خودران با ظرفیت های متفاوت و همین طور ون های کوچکتر در سه شهر این کشور به کار گرفته خواهند شد تا صنعت حمل و نقل در این کشور کوچک جنوب شرق آسیا متحول شود.

دولت این کشور قصد دارد شهر سنگاپور را به اولین شهر هوشمند جهان مبدل کند و لذا استفاده از خودروهای پلیس هوشمند و کامیون های خودران اسکانیا را نیز در دستور کار خود قرار داده است. شرکت پژو هم آزمایش خودروهای خودران را آغاز کرده است.

قرار است در مرکز آزمایش خودروهای خودران سنگاپور شش شرکت خودروساز فعالیت های خود را آغاز کنند. این مرکز بیش از 8 هزار متر مربع مساحت دارد.

برچسب ها

اتوبوس خودرانسنگاپور
مطالب مرتبط بیشتر
"تویوتا" سرویس اتوبوس‌های خودران راه‌اندازی می‌کند معرفی نخستین اتوبوس برقی و خودران ولوو استفاده از اتوبوس‌های خودران در فرودگاه توکیو برای المپیک 2020 نمونه اولیه اتوبوس خودران قطبی ساخته شد تولید انبوه مینی‌بوس‌های خودران توسط گوگل چینی فولکس واگن سرویس مدرسه خودران می سازد طرح اولیه اتوبوس خودران با قابلیتهای مختلف رونمایی شد راه‌اندازی مرکز آزمایش خودروهای خودران در سنگاپور اولین اتوبوس خودران عمومی امریکا تصادف کرد سنگاپور افزودن خودرو در جاده‌ها را در سال 2018 متوقف می‌کند ورود اتومبیل اضافی به سنگاپور ممنوع شد سنگاپور اجازه افزایش تعداد وسائل نقلیه را نمی‌دهد آزمایش اتوبوس های خودران تا 2019 راه اندازی اتوبوس کاملا خودران در کالیفرنیا آغاز فعالیت آزمایشی اتوبوسهای خودران در پاریس نخستین اتوبوس‌های خودران سنگاپور+تصاویر تردد اولین اتوبوس بدون راننده جهان در لیون فرانسه آزمایش مینی‌بوس بدون راننده در فنلاند + عکس راه‌اندازی اتوبوس‌های خودران در ژاپن
Back to top