فیض خبر داد

فعالیت 10 میلیون همیار پلیس در جهت ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی

عصر خودرو- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر 10 میلیون دانش‌آموز به عنوان همیار پلیس و 100 هزار معلم به عنوان فرهنگ یار به ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی کمک می‌کنند.

Saturday 07 October 2017 - 13:26:00

فعالیت 10 میلیون همیار پلیس در جهت ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در مراسم عملیاتی شدن قانون حمایت از معلولان و نابینایان که امروز(شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر 10 میلیون دانش‌آموز به عنوان همیار پلیس و 100 هزار معلم به عنوان فرهنگ یار به ارتقای فرهنگ رانندگی کمک می‌کنند.

وی افزود: شعار ما همواره باید این باشد که مسیر حرکت سفر اصلی ما است نه رسیدن به مقصد که هر چه این شعار را بیشتر سرلوحه خود قرار دهیم، تعداد تصادفات و حوادث رانندگی کاهش پیدا می‌کند و قاعدتا پلیس بهترین کسی است که می‌تواند این فرهنگ را ارتقا دهد.
ارتقای فرهنگ رانندگی از عوامل اصلی کاهش حوادث رانندگی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت: یکی از عوامل کاهش حوادث رانندگی، ارتقای فرهنگ رانندگی است که بی شک دانش‌آموزان می‌توانند در ارتقای این فرهنگ موثر باشند و خانواده‌ها را به سمت قانونمداری سوق دهند.

فیض تصریح کرد: همیاران پلیس امروز به ارتقای فرهنگ رانندگی کمک می‌کنند و در نظر داریم دانش‌آموزان سطح دوم متوسطه و دانشجویان را به منظور ایده‌پردازی در این برنامه شرکت دهیم.

برچسب ها

همیار پلیس
Back to top