اتومکانیکای مسکو 2017 (13)

مدیر فروش سازمانی فیلتر سرکان : توانایی تولید فیلتر خودروهای روز دنیا را داریم

عصر خودرو- شرکت فیلتر سرکان قدیمی ترین و بزرگ ترین تولید کننده انواع فیلتر مورد استفاده در خودروهای سواری و سنگین در ایران است که با 4 سایت تولیدی در کشور ظرفیت قابل توجهی را پوشش می دهد.

Tuesday 22 August 2017 - 13:54:00

مدیر فروش سازمانی فیلتر سرکان : توانایی تولید فیلتر خودروهای روز دنیا را داریم

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، تولیدات فیلتر سرکان به گفته مشتریان و تایید کارشناسان در زمره با کیفیت ترین فیلترهای موجود قرار می گیرد و حضور حداقلی این برند در خطوط تولید و تمرکز روی بازار افترمارکت موجب شده تا فیلتر سرکان بعد از سال ها فعالیت تفکر توسعه بازارهای جهانی را همچنان داشته باشد.در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه اتومکانیکای مسکو با قارداشی؛ مدیر فروش سازمان فیلتر سرکان که یکی از مدیران با سابقه این شرکت است گفت و گویی داشتیم و برنامه های این شرکت را برای بازار روسیه بررسی کردیم.
به گفته قارداشی این شرکت با هدف توسعه بازار فیلتر سرکان در منطقه CIS و روسیه در این نمایشگاه شرکت کرده است.وی در پاسخ به سوالی در زمینه محصولات جدید گفت : ما تمام فیلترهای مورد نیاز خودروهای جدید را تولید می کنیم و حتی فیلترهای خودروهای 2017 را کاملا تولید کرده ایم.

قارداشی در ادامه تصریح کرد : در صورتی که خودرویی در مناطق CIS و روسیه وجود داشته باشد که تا کنون فیلتر آن را تولید نکرده باشیم ، این توانایی را داریم تا در اسرع وقت سبد محصولاتمان را برای سرویس دهی به خودروهای این کشورها گسترش دهیم.
قارداتی همچنین در پایان ضمن اشاره به توانایی فیلتر سرکان برای تولید انواع فیلتر با تکنولوژی روز برای برندهای تراز اول جهان خودرو گفت : من می توان با اطمینان خاطر بگویم که ما توانایی تولید فیلتر برای همه خودروهای روز جهان را داریم.

برچسب ها

اتومکانیکا مسکو ٢ ١٧
Back to top