در سنگاپور

نوتونومی سامانه حمل و نقل آنلاین خودران راه اندازی می‌کند

عصر خودرو- شرکت استارتاپ آمریکایی نوتونومی که در زمینه فناوری خودران فعال است امیدوار است با همکاری شرکت گربgrab)) یک سرویس درخواست خودرو تجاری پیش پرداخت را تا سه ماهه دوم سال آینده میلادی در سنگاپور راه اندازی کند.

Sunday 20 August 2017 - 16:37:00

نوتونومی سامانه حمل و نقل آنلاین خودران راه اندازی می‌کند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، انتظار می‌رود سرویس‌های حمل و نقل آنلاین یکی از مهمترین بازارهای خودروهای خودران به ویژه در سالهای اولیه حضور در بازار که قیمت آن بالا است، باشد. 

چندین شرکت از جمله وایمو آلفابت و اوبر در حال تست خودروهای خودران در مناطق مختلف جهان هستند.  

نوتونومی که در حال حاضر به همراه سامانه آژانس موبایلی گرب(grab) شریک خود، یک سرویس تست در سنگاپور دارد، قصد دارد یک سرویس جدید تجاری در سنگاپور راه اندازی کند البته هنوز یک راننده برای در دست گرفتن کنترل خودروهای این ناوگان در صورت لزوم، پشت فرمان حاضر خواهد بود.

شرکت نرم افزاری نوتونومی که با چند شرکت خودروسازی از جمله رنو همکاری دارد، اعلام کرده که قصد دارد یک سرویس حمل و نقل آنلاین تجاری را تا سال آینده راه اندازی کند اما به زمان دقیق این برنامه اشاره نکرد.

کارل لاگنما مدیرعامل نوتونومی ابراز امیدواری کرد که این سرویس خودران پیش پرداخت در سه ماهه دوم 2018 کار خود را آغاز کند البته احتمال دارد که تا سه ماهه سوم یا چهارم نیز طول بکشد. 

نوتونومی همچنین قصد دارد یک سرویس تست این خودروها را با همکاری آژانس موبایلی لیفت در اواخر امسال راه اندازی کند.

 

برچسب ها

حمل ونقل آنلاین
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top