مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه :

نمایشگاه صنعت خودرو در کرمانشاه برپا می‌شود

عصر خودرو- مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات یدکی و صنایع وابسته از 31 مرداد ماه در کرمانشاه برپا می‌شود.

Sunday 20 August 2017 - 16:31:00

نمایشگاه صنعت خودرو در کرمانشاه برپا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، رضا سلیم‌ساسانی در کرمانشاه اظهار داشت: کالاهای عرضه شده در هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو شامل قطعات یدکی و صنایع وابسته است و از 31 مردادماه کار خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به برپایی هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه گفت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 2000 متر برپا می‌شود و تا سوم شهریور ماه فعال است.

سلیم‌ساسانی از حضور 50 شرکت در این نمایشگاه خبرداد و افزود: شرکت‌هایی از استان‌های مختلف از جمله تهران، آذربایجان و اصفهان در این نمایشگاه محصولات خود را عرضه می‌کنند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه ساعت بازدید از هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات یدکی و صنایع وابسته در استان را ساعت 16 تا21 عنوان کرد.

سلیم‌ساسانی افزود: حضور شرکتهای مختلف از سراسر کشور در این نمایشگاه سبب آشنایی هرچه بیشتر با ظرفیتها و قابلیتهای این منطقه می‌شود که در جذب سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی استان مؤثر خواهد بود.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو کرمانشاه
Back to top