نمایشگاه خودرو البرز 96 (38)

محصولات سایپا کیفیت مناسبی دارد

عصر خودرو- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز در بازدید از نمایشگاه بین المللی خودروی البرز گفت: شرکت سایپا یکی از مجموعه های تولید کننده خودرو در کشور است که بخشی از نیازهای مردم را برآورده می کند و محصولات این شرکت از کیفیت مناسبی برخوردار است.

Thursday 06 July 2017 - 12:40:00

محصولات سایپا کیفیت مناسبی دارد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، عبادلله کامکار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری استان البرز شامگاه چهارشنبه در بازدیداز  غرفه محصولات سایپا گفت : کیفیت، سرویس دهی و خدمات پس از فروش از مهمترین نکاتی است که باید خودروسازان داخلی به آنها توجه کنند.
وی اظهار داشت: مردم باید راحتی خود را در استفاده از محصولات خودروسازان داخلی لمس کنند که مهمترین نکته در بحث عرضه و تقاضا به شمار می رود و خوشبختانه سایپا این توقع مردم را برآورده کرده است.
کامکار گفت: مشتری مداری یکی از مهمترین اقداماتی که خودروسازان باید در عرصه رقابتی و تجارت به آنها بپردازند تا مشتری برای تامین نیاز به این خودروسازان مراجعه کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز افزود : خودروسازان دولتی از جمله سایپا تغییراتی در فعالیت های تولیدی خود ایجاد کرده اند که این امیدوار کننده است.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه خودرو در استان البرز گفت: این استان پرجمعیت با برخورداری از فروشندگان فراوان قطعات یدکی یک بازار بزرگ برای تولید کنندگان قطعات خودرو به شمار می رود.
وی افزود: تعدادی از تولید کنندگان قطعات خودرو کشور در استان البرز فعالیت دارند که معرفی دستاوردهای آنان به توسعه تولید و اشتغال استان کمک می کند.
معاون استانداری البرز گفت: برپایی 65 غرفه تولیدات داخلی و خارجی در این نمایشگاه از اهمیت بالایی برای استان البرز برخوردار است.
چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو استان البرز از عصر سه شنبه سیزدهم تیرماه در محل نمایشگاه دائمی میدان امام خمینی (ره )کرج آغاز بکار کرد که 13 شرکت خودروساز داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.
این نمایشگاه که با استقبال گسترده مردم استان های البرز و تهران مواجه شده تا 16 تیرماه فعال است. نمایشگاه خودروی البرز از ساعت 18 تا 23 بر روی علاقه مندان باز است.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو البرز 96
مطالب مرتبط بیشتر
گزارش تصویری از حضور سایپا در نمایشگاه خودرو البرز گزارش تصویری از حضور ایران خودرو در نمایشگاه خودرو البرز گزارش تصویری غرفه آسان کار پادرا در چهارمین نمایشگاه خودرو استان البرز استقبال از محصول جدید پارس خودرو در نمایشگاه ارومیه و البرز گزارش ویدئویی از غرفه پارس خودرو در نمایشگاه خودرو البرز گزارش ویدئویی از افتتاح رسمی نمایشگاه خودرو البرز نقش پررنگ و متفاوت سایپا در نمایشگاه خودرو البرز توقف تدریجی تولید خودرو پراید حضور همزمان شرکت مدیران خودرو در دو رویداد نمایشگاهی البرز و ارومیه نمایشگاه البرز راه خوبی برای معرفی محصول جدید تاترا به بازار ایران بود چهارمین دوره نمایشگاه خودرو البرز با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شده است گزارش ویدئویی از حضور آرین موتور در نمایشگاه خودرو البرز با تسهیلات بدون بهره و تخفیف ویژه میتسوبیشی‌ سوار شوید پتانسیل بالای بازار ایران برای محصولات« تاترا» امیدواریم تصمیم ایجاد مرکز نمایشگاهی هرچه سریعتر اجرایی شود تخفیف ویژه خرید محصولات هیوندای آسان موتور در نمایشگاه خودرو البرز گشت و گذار تصویری در اولین روز نمایشگاه خودرو البرز شرایط فروش ویژه ی میتسوبیشی در نمایشگاه کرج حضور پررنگ تولیدکنندگان و واردکنندگان نشان از اهمیت بازار کرج دارد کولیوندعنوان کرد: شناسایی متخصصان صنعت خودرو در نمایشگاه البرز عرضه شاسی‌بلند‌های نیسان با تخفیف ویژه برپایی نمایشگاه خودرو زمینه ساز توسعه اشتغال در البرز است معرفی داف XF در چهارمین نمایشگاه خودرو البرز گزارش ویدئویی از حضور مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو البرز خودرو سنگین معدنی تاترا فونیکس رونمایی شد مرداد ماه ثبت نام F3 دنده ای کارمانیا آغاز خواهد شد داتیس فرادیزل آریا، پیشگام در ارائه محصولات یورو 6 در ایران حضور قدرتمند آسان موتور با محصولات هیوندای در نمایشگاه خودرو البرز با حضور 60 مشارکت کننده از عصر فردا؛ چهارمین نمایشگاه خودرو البرز آغاز به کار می کند گزارش تصویری از آماده سازی نمایشگاه خودرو البرز یک روز پیش از آغاز حضور قدرتمند سایپا در چهارمین نمایشگاه خودرو البرز حضور تمام عیار و مقتدرانه سایپا در نمایشگاه خودرو البرز گزارش تصویری از ساخت و ساز نمایشگاه خودرو کرج شرایط فروش ویژه نیسان در نمایشگاه خودرو البرز برپایی نمایشگاه صنعت خودرو کشوربه میزبانی البرز ایران خودرو با محصولات جدید در البرز رخ می نماید کرج، شهری به رنگ خودرو آرین‌موتور با دست پر به نمایشگاه خودرو البرز می‌آید 7 رسانه تخصصی و پرمخاطب خودرو، حامیان ویژه نمایشگاه البرز داف با دو محصول خاص خود به البرز می آید چری با تیگو 7 به البرز می آید رونمایی از جدیدترین محصول تاترا حضور پررنگ BYD در نمایشگاه خودرو البرز
Back to top