نمایشگاه خودرو ارومیه 96 (3)

بهادری مطرح کرد: نمایشگاه خودرو ارومیه نقطه تلاقی شناخت صنعت گران با مصرف‌کنندگان

عصر خودرو- نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: برگزاری نمایشگاه ارومیه نه‌تنها می‌تواند نقطه تلاقی شناخت صنعتگران با مصرف‌کنندگان باشد بلکه می‌تواند شروعی برای فعالیت‌های اقتصادی در این منطقه باشد.

Wednesday 05 July 2017 - 10:46:00

بهادری مطرح کرد: نمایشگاه خودرو ارومیه نقطه تلاقی شناخت صنعت گران با مصرف‌کنندگان

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، سید هادی بهادری در رابطه با برگزاری نمایشگاه خودرو ارومیه گفت: برگزاری نمایشگاه خودرو و حضور شرکت‌های مختلف در نمایشگاه‌ها نه‌تنها نشان از توسعه‌یافتگی است بلکه می‌تواند نقطه تلاقی شناخت صنعتگران با مصرف‌کنندگان باشد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاقی شناختی که بین صنعتگران و مصرف‌کنندگان  که در این نمایشگاه ایجاد می‌شود درهرحال می‌تواند زمینه‌ساز اشتعال‌زایی در این منطقه باشد؛ به‌طور یقین برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها در ارومیه می‌تواند شروع و سکوی پرتابی برای فعالیت‌های اقتصادی در این منطقه باشد.
وی برگزاری نمایشگاه خودرو در ارومیه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: آذربایجان غربی به‌خصوص ارومیه با داشتن زیربنای مناسب اقتصادی و سرمایه‌گذاری ،ظرفیت بالایی برای حضور خودروسازان در این منطقه دارد و خودروسازان با درک صحیح این موضوع به‌خوبی می‌توانند در نمایشگاه خودرو ارومیه  با ارائه  سبد محصول متنوعی که دارند از این مزیت بهره‌مند و در کنار آن پاسخگوی سلایق مختلف مردم باشند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که  مردم از این نمایشگاه استقبال خوبی کنند، اظهار کرد: نمایشگاه خودرو ارومیه به‌طور یقین باعث برقراری  ارتباطات بیشتر و انعقاد قردادهایی در سطح صنعتگران آذربایجان غربی خواهد شد که این موضوع خود می‌تواند در رشد و توسعه صنعتی منطقه تأثیر مستقیم بگذارد.
بهادری به تأثیر برگزاری این نمایشگاه‌ها در ایجاد  اشتغال  در استان آذربایجان غربی به‌خصوص ارومیه افزود: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری معضل اشتغال‌زایی است و با توجه به اینکه آذربایجان غربی از ظرفیت بالای صنعتی برخوردار است می‌توان با احداث بنگاه‌های صنعتی در بخش قابل‌توجهی از قطعات موردنیاز صنعت خودرو کشور را تأمین می‌کنند که این موضوع خود می‌تواند نه‌تنها زمینه توسعه و رونق صنعت خودرو کشور را به همراه داشته باشد بلکه شاهد ایجاد اشتغال در این استان بود.
وی ادامه داد: امیدواریم راه‌اندازی سایت خودرو در این استان نیز در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد. بهتر است از سوی مسئولان صنعت خودرو درزمینهٔ ایجاد سایت‌های خودروسازی یک تقسیم‌کار بهتری صورت گیرد تا برخی از بخش‌های این صنعت با توجه به پتانسیل‌های بالایی که وجود دارد راه‌اندازی شود و صنعتگران این منطقه نیز بتوانند باری از دوش صنعت خودرو را بردارند.
عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: ما انتظار داریم تمامی  خودروسازان  در این نمایشگاه حضورداشته باشند  به‌خصوص خودروسازانی که تازه‌وارد این عرصه شده‌اند و دارند سهم قابل‌توجهی از بازار خودرو را به خود اختصاص می‌دهند . امیدوارم چنین نمایشگاهی با حضور مستمر و مؤثر خودروسازان بزرگ داخلی در سراسر کشور گسترش یابد.
وی با ابراز امیدواری از تولید یک برند خودرویی با محوریت شهر ارومیه در آینده نزدیک، گفت: اقتصاد و اشتغال مردم ارومیه به کشاورزی وابسته بوده که باوجود خشک‌سالی، با مشکل مواجه شده است از همین رو امیدواریم با توجه به اینکه ارومیه قابلیت و توانایی مشارکت در صنعت را دارد، بخشی از تولید قطعات خودرو و خط تولید یک خودرو به این شهر انتقال داده شود تا مشکل اشتغال نیز برطرف شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس با تأکید بر اینکه  نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه خودرو می‌تواند تجربیات افراد دست‌اندرکار صنعت در این منطقه را افزایش می‌دهد، گفت: برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها بهترین بستر برای آشنا شدن فعالان صنعت خودرو در ارومیه ازجمله صنعت قطعه‌سازی ، صنعتگران و حتی مصرف‌کنندگان از آخرین تحولات صورت گرفته در این صنعت خواهد بود.
وی ادامه داد :علاوه بر این، چنین نمایشگاه‌هایی باعث آشنایی مصرف‌کنندگان با محصولات جدید  خودروسازان کشور شده و زمینه‌های فروش بیشتر از این طریق برای خودروسازان فراهم خواهد شد و همچنین برگزاری نمایشگاه خودرو در ارومیه می‌تواند تأثیر بسزایی در رونق کسب‌وکار و اقتصاد منطقه داشته باشد.
بهادری اظهار داشت: حمایت از مصرف‌کننده مهم است و ما همواره در کنار رعایت حقوق مصرف‌کننده نگاه ویژه‌ای به حمایت از صنعت خودرو در کشور داریم از سوی دیگر مدیران استانی باید از خودروسازانی که در نمایشگاه‌های استانی حضور دارند و حضور در این نمایشگاه را مهم می‌دانند تقدیر و تشکر کنند و در سطح ملی نیز در مجلس همواره تلاش شده تا با وضع قوانین خاص و حمایت‌های تسهیلاتی از این صنعت مهم حمایت شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: ما انتظار داریم تمامی  خودروسازان  در این نمایشگاه حضورداشته باشند  به‌خصوص خودروسازانی که تازه‌وارد این عرصه شده‌اند و دارند سهم قابل‌توجهی از بازار خودرو را به خود اختصاص می‌دهند . امیدوارم چنین نمایشگاهی با حضور مستمر و مؤثر خودروسازان بزرگ داخلی در سراسر کشور گسترش یابد.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو ارومیه 96
Back to top