از نسخه جدید هیوندای توسان اسپورت رونمایی شد

عصر خودرو- توسن اسپرت که در تعداد محدود 500 دستگاه تولید خواهد شد مدلی از بخش عملکرد بالای این برند کره ای یعنی N پرفورمانس است.

Monday 12 June 2017 - 12:36:00

از نسخه جدید هیوندای توسان اسپورت رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران جیب ، توسان اسپرت که در تعداد محدود 500 دستگاه تولید خواهد شد مدلی از بخش عملکرد بالای این برند کره ای یعنی N پرفورمانس است.

هیوندای توسان اسپرت از رویکردی مشابه الانترا اسپرت پیروی کرده و نسخه ای تیون شده از موتور 1.6 لیتری توربوشارژ در زیر کاپوت آن تعبیه می شود. توان این موتور از 175 به 201 اسب بخار افزایش یافته است در حالی که گشتاور آن نیز با افزایش 30 نیوتون متر به 295 نیوتون متر رسیده است.

برای ظاهر این خودرو نیز یک بسته ارتقایی بدنه با رکاب های کناری و دیفیوزر عقب تعبیه شده است که آن را از توسان استاندارد متمایز می کند. این خودرو به رینگ های 19 اینچی با طراحی نوین رینگ های آلیاژی مجهز می شود در حالی که مدل استاندارد آن دارای رینگ های 17 اینچی است. اکنون این مدل به سیستم اگزوز با لوله های چهارقلو مجهز شده است.

انتظار نمی رود هیوندای به زودی توسان اسپرت را به بازار عرضه کند. در حالی که مشتریان این خودرو تمایل دارند هزینه مازادی را برای خرید بسته ارتقایی بدنه این خودرو هزینه کنند. می توان انتظار داشت این مدل خریداران بسیاری را به خود جذب کند.

برچسب ها

توسان
مطالب مرتبط بیشتر
هیوندای توسان رکورد زد! رونمایی از هیوندای توسان چینی! شکل و شمایل احتمالی نسل جدید هیوندای توسان قیمت خودروهای وارداتی در بازار هیوندای صفر چند؟ تازه ترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار هیوندای توسان 2017-فول را بشناسید مدعی کره‌ای شرایط ویژه فروش عید تا عید هیوندای توسان اعلام شد فروش اقساطی هیوندای توسان ویژه فروردین ماه جدال کره‌ای‌های خوش‌قامت اتمامی بر شایعات افزایش قیمت های نجومی هیوندای هیوندای برادر 2 قلوی توسان از نوع الکتریکی را معرفی کرد (+عکس) حباب خودروهای وارداتی بزرگتر شد! قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول معرفی 7 خودروی جان‌سخت در ایران خرید یک خودروی هیبریدی چقدر تمام می شود؟ شرایط فروش هیوندای توسان با تحویل فوری فروش نقدی هیوندای توسان 2017 با تخفیف ویژه ادامه دارد هیوندای توسان 2017 را با تخفیف ویژه بخرید برای خرید یک اتومبیل با قابلیت اتوپارک چقدر باید هزینه کرد؟ توانایی‌های نسخه‌ی فول آپشن هیوندای توسان در امریکا پرطرفدارترین کراس‌اورهای بازار ثبات در بازار خودروهای وارداتی گزارش تصویری از ورود توسان به پارکینگ تهران کرمان موتور هیوندای توسان فول 2017 را با اقساط 12 ماهه بخرید جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی با پیش پرداخت 30 میلیونی توسان بخرید ثبات در قیمت خودروهای وارداتی هیوندای، ماسک دیگری بر روی کراس‌اوورهای خود می‌گذارد گوساله‌ گمشده «هیوندای» را با مادرش اشتباه گرفت گزارش تصویری از حضور آسان موتور در نمایشگاه خودرو البرز توسان فول 2017 را با اقساط 36 ماهه بخرید هیوندای توسان فول را با اقساط 36 ماهه بخرید ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان توسان 2017 را با اقساط 36 ماهه بخرید تصاویر لو رفته از برادر کوچکتر هیوندای توسان +عکس توسان 2017 را با اقساط 36 ماهه بخرید شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری هیوندای توسان +جدول هیدروژنی هیوندای سال آینده و هیدروژنی کیا 2020 می‌آیند فروش اقساطی هیوندای توسان 2017 با تحویل 180 روزه لوکس‌ترین ماشین‌های دست‌یافتنی چند؟ فروش اقساطی هیوندای توسان 2017 با اقساط 6 الی 12 ماهه فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد رونمایی از نسخه جدید هیوندای توسان هیوندای، توسان و کرتا را در برزیل تولید می‌کند فروش اقساطی توسان با شرایط 6 و 12 ماهه فروش نقدی انواع محصولات هیوندای فروش نقدی و اعتباری هیوندای توسان 2017 طرح تابستانه فروش نقدی و اعتباری خودرو توسان 2017 فراخوان هیوندای برای 17 هزار توسان قیمت انواع خودروهای وارداتی 100 تا 200 میلیون تومان + جدول کاهش قیمت دو خودرو وارداتی نسل جدید هیوندای توسان از نگاه رسانه های غربی
Back to top