یک خودروی خانوادگی با پهپاد ترکیب شد

عصر خودرو- یک شرکت خودروسازی خودروی خانوادگی را با پهپاد ترکیب کرده که دارای GPS و دوربین است. به همین دلیل می تواند در سفر از سرنشینان فیلمبرداری کند.

Wednesday 24 May 2017 - 16:08:00

یک خودروی خانوادگی با پهپاد ترکیب شد

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، در این اواخر در بسیاری از طرح های اولیه پهپاد و خودرو بایکدیگر ترکیب شده اند. اما به نظر می رسد این ایده ها در حال حاضر اجرایی نباشد. در این میان شرکت نیسان تصمیم گرفته تا یک خودروی SUV خانوادگی مدل X-Trail را با پهپادی ترکیب کند.

البته این پهپاد بخشی از بسته X-Space است که مشتریان می توانند به طور گزینشی انتخاب کنند.

نیسان هم مانند بقیه خودروسازان در گذشته پهپاد و خودرو با یکدیگر ترکیب کرده بود. البته این ایده هیچ گاه عملی نشده بود. این شرکت یک پهپاد مسابقه ای طراحی کرده و در GT-R سال گذشته به نمایش گذاشته بود.

بسته گزینشی X-Space به جای این پهپاد مسابقه ای از یک پهپاد Parrot Bebop2 معمولی استفاده می کند این پهپاد علاوه بر دوربین 14 مگاپیکسل مجهز به GPS و فناوری ردیابی بصری است که می تواند به طور خودکار خودرو را دنبال کند و از سرنشینان تصویر برداری و فیلمبرداری انجام دهد. بنابراین سرنشینان خودرو می توانند طی سفر از خود تصویربردرای و فیلم برداری کنند.

می توان از این پهپاد به طور جدا از خودرو نیز استفاده کرد. به عبارت دیگر کاربر می تواند هنگام راه رفتن، دوچرخه سواری، قایق سواری یا هر وسیله حمل و نقل دیگری با استفاده از پهپاد از خود فیلمبرداری کند.

همراه پهپاد یک کنترل از راه دور و عینک های مخصوصی نیز ارائه می شود. حداکثر مدت زمان پرواز پهپاد 25 دقیقه است. علاوه بر این مخزنی برای پهپاد در خودرو در نظر گرفته شده است.

به هرحال بسته X-Space شامل یک ماهواره جهت یاب، سقف پانورامیک و ریل های سقفی برای قراردادن و حفظ دوچرخه بالای خودرو است.

برچسب ها

نیسان ایکس‌تریلپهپاد
مطالب مرتبط بیشتر
اولین خودرو-پهپاد به پرواز در آمد خودروهای ژاپنی در بازار چند؟ نیسان صفر چند؟ نیسان صفر چند؟ ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی ژاپنی کدام است؟ قیمت خودروهای نیسان صفر در بازار چند؟ خودروهای 600 میلیون تومانی بازار کدامند؟ نیسان صفر چند؟ نیسان ایکس-تریل 2018 را بشناسید شرایط فروش نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 با قیمت قطعی اعلام شد گزارش تصویری مراسم رونمایی از نیسان ایکس تریل نیو فیس 2018 ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 رونمایی شد + امکانات و مشخصات فنی با نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 هوشمند برانید خودروی نیسان جوک، جایزه بزرگ خریداران خوش شانس محصولات نیسان قیمت رسمی نیسان ایکس تریل 2018 در ایران اعلام شد بررسی تفاوت های شاسی بلند نیسان، ایکس-تریل فیس لیفت و مدل قبلی آن در آستانه ورود این مدل به بازار غریبه‌های مرز 300 معرفی نسل جدید نیسان ایکس تریل2018 به بازار قیمت جدید نیسان ایکس تریل در ایران اعلام شد نوبرانه‌های خودرویی ایران در سال 97 نیسان در بین 3 برند اول واردات به کشور بررسی تفاوت های پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان، ایکس-تریل 2018 و مدل قبلی آن نگاهی به تغیرات ظاهری نسل جدید پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان در دنیا معرفی 6 خودروی محبوب مردم دنیا در سالی که گذشت ژاپنی مقتدر، صدر نشین بازار عرضه مدل فیس‌لیفت نیسان ایکس‌تریل 2018 به‌زودی در ایران + قیمت نیسان ایکس‌تریل، رتبه نخست کیفیت را از آن خود کرد پهپادهای هوشمند در خیابان های شهر حرکت می کنند شرایط فروش نیسان ایکس‌تریل با تحویل فوری و هدیه ویژه خدمات پس از فروش اعلام شد شرایط فروش ویژه دی ماه نیسان جوک و ایکس تریل اعلام شد جدیدترین قیمت و شرایط فروش نیسان ایکس تریل ارسال تجهیزات پزشکی و تسهیل ترافیک با کمک پهپادها پهپادها رانندگان خلافکار فرانسوی را شناسایی می کنند امکان تست درایو محصولات نیسان در نمایندگی های تهران فراهم شد جَنگ امکانات در بازار کراس‌اوورهای خانوادگی با تسهیلات 120 میلیونی نیسان ایکس تریل سوار شوید در راستای احترام به محیط زیست گردهمایی ایکس تریل سواران لغو شد این پهپاد خودروی در حال حرکت را شارژ می کند رنو کولئوس، نیسان ایکس‌ترِیل یا میتسوبیشی اوتلندر؟! استقبال گسترده مردم شیراز از شاسی بلندهای نیسان جشنواره فروش تابستانی نیسان، با بهترین تسهیلات و پیشنهادهای ویژه آغاز شد برای تست رانندگی نیسان ایکس‌تریل ثبت‌نام کنید گزارش تصویری از غرفه جهان نوین آریا در نمایشگاه خودرو البرز پیروزی نیسان در 5 کلاس خودرویی در ارزیابی رضایت مشتریان توسط موسسه AutoPacific دلایلی برای خرید نیسان ایکس‌تریل، شاسی‌بلند قدرتمند نیسان رونمایی از یک خودروی امنیتی با پهپاد همراه+تصاویر آغاز فروش بهاری نیسان با وام بدون بهره اعلام شرایط جدید فروش نیسان با تخفیف‌های استثنایی "قشقایی و مایکرا دو محصول آینده نزدیک نیسان در ایران" فروش اکس-تریل با پرداخت 2 مرحله ای و تحویل 30 روزه با پلاک نیسان اکس-تریل با قیمت 248میلیون تومان رونمایی شد رونمایی از کراس اوور جدید نیسان در ایران ایکس‌تریل؛ معنای جدیدی از سواری ایمن و خانوادگی
Back to top