جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین

عصر خودرو- فروردین ماه امسال تولید انواع کامیون به طور میانگین 3.6 درصد افزایش یافت.

Wednesday 24 May 2017 - 09:59:00

جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، در این مدت تولید این محصولات در سایپا دیزل با افزایش 108.3 درصدی همراه بوده و از 36 دستگاه در فروردین ماه سال گذشته به 75 دستگاه رسید.

تولید انواع کامیون در زامیاد نیز صعودی بوده و از صفر دستگاه در فروردین 1395 به 11 دستگاه افزایش یافت.

فروردین ماه امسال تولید انواع کامیون در کاریزان خودرو نیز افزایش یافته و با رشد 810 درصدی از 10 دستگاه در فروردین ماه سال گذشته به 91 دستگاه رسید.

تولید انواع کامیون در گروه بهمن نیز با افزایش 11.2 درصدی همراه بوده و از 187 دستگاه در فروردین ماه 1395 به 208 دستگاه افزایش یافت.

تولید این محصولات در تیراژه دیزل نیز صعودی بوده و با افزایش 20 درصدی از 10 دستگاه در فروردین ماه سال گذشته به 12 دستگاه رسید.

برخلاف این شرکتها اما تولید انواع کامیون در برخی شرکتها با کاهش همراه بوده است. در این زمینه تولید این محصولات در ایران خودرو دیزل با کاهش 92.3 درصدی از 26 دستگاه در فروردین 1395 به 2 دستگاه کاهش یافت.

تولید این محصولات در سروش دیزل مبنا نیز نزولی بوده و با کاهش 30.5 درصدی از 95 دستگاه در فروردین ماه سال گذشته به 66 دستگاه رسید.

فروردین ماه امسال تولید انواع کامیون در چهار شرکت رخش خودرو دیزل، آذهایتکس، رایان فن گستر دیزل و ماموت متوقف شده و به ترتیب از 45، 12، 20 و 8 دستگاه در فروردین 1395 به صفر کاهش یافت.

برچسب ها

تولید کامیون
مطالب مرتبط بیشتر
کامیون برقی و هوشمند ایرانی روانه بازار می شود تردد خودروهای سنگین در جاده سنگلاخ تحریم افت 85 درصدی تولید کامیون در اسفند 97 کارخانه مشترک تولید اتوبوس و کامیون ایران و آذربایجان افتتاح شد ترمز تولید کامیون کشیده شد افزایش 14.4 درصدی تولید انواع اتوبوس، مینی بوس و ون دنده سنگین کامیون و اتوبوس در جاده تولید حرکت کند تولید کامیون در آذرماه جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین تولید چند خودروی سنگین متوقف شد رشد تولید و فروش سایپادیزل در سه ماهه نخست سال 97 سنگین‌وزن‌های خودرویی در مسیر رشد تولید تولید کامیون در دو شرکت متوقف شد سنگین‌وزن‌ها سنگین می‌رانند! تولید کامیون در سایپا کم شد؛ در ایران‌خودرودیزل متوقف! تولید خودروهای تجاری سرعت می‌گیرد کارخانه تولید خودرو در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود محلی برای خروج توان موتور تولید خودروهای سنگین کاهش یافت "سینوتراک" چین در پاکستان کامیون می‌سازد تولید خودروهای تجاری به 60 هزار دستگاه می‌رسد جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین تولید چند خودروی سنگین متوقف شد تولید خودروهای سنگین افزایش یافت تولید کامیون افزایش یافت تولید کامیون افزایش یافت سهم 21 درصدی تجاری سازها از فروش داخلی روند صعودی تولید کامیون در زامیاد سنگین وزن‌های خودرویی در مسیر رشد تولید مونتاژ کامیون و اتوبوس‌های بلاروسی در کشور از شهریور امسال نبرد دایملر با رقیبان چینی برای تصاحب بازار کامیون ایران جدیدترین وضعیت تولید کامیون در کشور تولید سنگین ‌وزن‌های خودرویی کاهش یافت شرکت سوئدی در اندیشه ورود به بازار کامیون ایران سایه سنگین رکود در بازار خودروهای تجاری تولید خودروهای تجاری در شهریور ماه 8 درصد افزایش یافت توقف خط تولید کامیون در 4 شرکت داخلی فرصت‌سوزی در توسعه صنعت خودروهای تجاری تولید کامیون کاهش یافت تولید کامیون افزایش یافت
Back to top