میشلن:

تعویض زودتر از موعد تایرها لازم نیست

عصر خودرو- شرکت تایرسازی میشلن درخواست ها برای افزایش حداقل عمق قانونی آج تایرهایش را رد کرد و گفت، تعویض زودتر از موعد تایرها لازم نیست و در واقع هدر دادن پول است.

Saturday 20 May 2017 - 09:18:00

تعویض زودتر از موعد تایرها لازم نیست

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، به رغم فشار صنعت تایرسازی مبنی بر تشدید مقررات و رد تایرهایی که کمتر از سه میلی متر آج دارند، این شرکت مدعی شد که هیچ ارتباطی بین آمار تصادفات و عملکرد تایرهای این شرکت وجود ندارد.

میشلن افزود: گزارشها حاکی از اینست که تعویض تایرها هنگامیکه سه میلی متر آج دارند به جای زمانیکه آج آنها به 1.6 میلی متر رسیده سالانه 6.9 میلیارد دلار هزینه اضافی خرید تایر و مصرف سوخت را به اتحادیه رانندگان اروپا تحمیل می کند.

میشلن می گوید: بیان اینکه تایرها باید زودتر از موعد(قبل از محدوده قانونی) تعویض شوند به مثابه تحمیل نوعی کهنگی برنامه ریزی شده است.

گفته می شود تست های داخلی تایید کرده اند که برخی تایرهای مصرف شده می توانند به اندازه برخی تایرهای جدید روی جاده های خیس کار کنند. این شرکت تایید می کند که عمق آج یک فاکتور مهم در زمان ترمز در جاده های خیس است اما می گوید عملکرد تایر "در تمام مراحل عمرش" اهمیت بیشتری دارد.

 

برچسب ها

میشلنتایرسازی میشلنتعویض تایر
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top