تست رانندگی تیگو 7

سوار بر انقلاب چری

عصر خودرو:در حاشیه برنامه سفر به چین و بازدید از کارخانه و محصولات جدید کمپانی چری فرصت مناسبی دست داد تا خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو ایران بتوانند سواری با جدید‌ترین محصول چری برای بازار ایران یعنی چری تیگو 7 را تجربه کنند.

Wednesday 26 April 2017 - 12:24:00

سوار بر انقلاب چری1سوار بر انقلاب چری11111111

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، فرصت مناسبی پیش آمد تا از نزدیک و پیش از رونمایی رسمی تیگو 7 در ایران خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو دستی بر سواری تیگو 7 ببرند. از این رو در پیست کوچک مجموعه خودرویی در شانگهای گردهم آمدیم تا ویژگی‌های سواری و قدرتی تیگو 7 را به چالش بکشیم. پیشرانه در حالت درجا بسیار ساکت و کم صدا است. با فشردن پا بر پدال گاز به لطف گیربکس دوآل کلاچ 6 سرعته اتوماتیک، عملکرد خودرو در هنگام شتابگیری اولیه بسیار خیره کننده‌تر از سایر محصولات چری با گیربکس CVT است که این ویژگی بدون شک خوشحالی خریداران ایرانی را به همراه خواهد داشت.
با رسیدن به پیچ پایداری خودرو اعتماد به نفس زیادی در راننده ایجاد می‌کند. اگرچه همانند بسیاری از رقبا بازه سرعت 50 تا 60 کیلومتر بر ساعت بازه سرعت کم‌فرمانی و آغاز برخواستن صدای جیغ تایرها در این خودرو است اما فرمان تیگو 7 بسیار هماهنگ و آماده پذیرش دستورات راننده است. از آنجایی که پیشتر سیستم تعلیق خودرو را مورد بررسی قرار داده بودیم و می‌دانستیم در جلو از نوع مکفرسون و در عقب از نوع مکفرسون نیمه مستقل است، این میزان گوش به فرمان بودن خودرو و هندلینگ دقیق جای تعجب داشت که دلیل آن را بعد از پیاده شدن در تایرهای پهن با سایز 225 یافتیم که چسبندگی درخور توجه و فرمان‌پذیری دقیقی را به ارمغان می آورد که نتیجه آن چیزی جز افزایش اعتماد به نفس در راننده و افزایش لذت سواری نیست.
سیتم ترمز خودرو در جلو از نوع دیسکی دوجداره و در عقب از نوع تک جداره هوا خنک است اما با فشردن پلال ترمز توان توقف خوبی از خود به نمایش می‌گذارد. نکته بارز دیگر که درهنگام سواری بسیار جلب توجه می‌کرد سواری نشیمن راننده و سرنشین و میزان دربرگیری آن‌ها در پیچ‌ها است که اجازه نمی‌دهد راننده از جای خود منحرف شود. شخص نگارنده صندلی‌های کراس اوور کره‌ای سانگ سانگ تیوولی که برنده برترین صندلی ارگنومیک از اروپا بود را یکی از بهترین صندلی‌ها در خودروهای موجود در کشور می‌دانم، با این حال با نشستن بر صندلی‌های جلو تیگو 7 و بررسی میزان راحتی و آسایش آن‌‌ها بلافاصله صندلی‌های تیوولی در ذهنم تداعی شد که نشان از پیشرفت چری در افزایش و ارتقا سطح رفاه و آسایش سواری در داخل خودرو نیز است.
تیگو 7 در بازار ایران
تیگو 7 در شش ماهه نخست سال جاری از سوی مدیران خودرو در ایران بصورت رسمی رونمایی خواهد شد. هنوز بازه قیمتی برای آن اعلام نشده است و تا زمان رونمایی قیمت دقیق آن اعلام نخواهد شد. اما نکته مهم ارتقا چشمگیر سطح فنی و طراحی محصولات چری و همچنین حسن انتخاب مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو برای اقدام به واردات و تولید قدرتمندترین نمونه در کشور برای راضی کردن خریداران سرسخت ایرانی است که می‌تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین برگ‌های برنده در این مدل عمل کند. با این اوصاف جای تردیدی وجود ندارد که با ورود این شاسی بلند زیبارو و قدرتمند چری به کشور، رقابت این سگمنت در بازار خودرو کشور بسیار هیجان انگیز خواهد شد.

برچسب ها

تیگو 7
مطالب مرتبط بیشتر
تیگو 7 سمبل ارتقاء کیفی محصولات مدیران خودرو آغاز فروش تیگو7 و ایکس 22 مدیران خودرو با مدل 1400 تیگو 7 ، سمبل ارتقاء برند مدیران خودرو رتبه نخست تیگو 7 از نظر میزان ارزش نگهداری تیگو 7 مدل 2020؛ محصول جدید چری با سابقه حضور در بازار ایران +عکس خودروهای مدیران خودرو از مفهوم تا واقعیت مقایسه خودرو سانگ یانگ تیوولی و تیگو 7 چرا تیگو 7 یک انتخاب مناسب است ؟ چری تیگو 7 را بهتر بشناسیم + مشخصات فنی شاسی بلند توانمند چری، جذاب و مدرن تیگو7 ، گزینه ایی مناسب برای لوکس سواران تیگو 7 مدل 98 ، پرچمدار شاسی بلند های مدرن و لوکس آغاز فروش محصولات مدیران خودرو ، با مدل 98 شرایط ویژه فروش خودروی تیگو7 شرایط فروش تیگو 7 ویژه فرهنگیان اعلام شد جدیدترین محصول چری برای بازار ایران قیمت خورد شرایط فروش اقساطی شاسی بلند لوکس چری اعلام شد تیگو 7 را بشناسید آغاز فروش شاسی بلند لوکس چری لوکس ترین شاسی بلند موجود بازار در راه تکامل تیگو 7 جدید رونمایی شد شرایط فروش تیگو 7 جدید اعلام شد تیگو7 به روز می شود تیگو7 جدید در راه اطلاعیه مدیران خودرو در مورد پیش فروش تیگو7 پیش فروش خودروی چری تیگو7 فروش نقدی تیگو 7 آغاز شد کراس اوور جذاب ، این روزها در بازار خود نمایی میکند آغاز مرحله دوم فروش تیگو7 تیگو7 در مدت 10 دقیقه نایاب گردید آغاز فروش اعتباری تیگو 7 با تسهیلات 50 درصدی چری تیگو7 ، شاسی بلند مطمئن و کارآمد بازگشت کاروان تیگو7 به کشور تور بین المللی چری، از تهران تا باکو تور خودرویی چری تیگو7 در آستانه ورود به کشور آذربایجان شرایط ویژه فروش چری تیگو 7 با مدل 97 اعلام شد خودروهای تیگو 7 به مشتریان تحویل داده شد توربوهای چری در پیست اتومبیل رانی آزادی افزایش سرعت و کیفیت خدمات برنامه جدی سال 96 است خودروی جدید تیگو 7 در نمایشگاه خودرو شیراز مدیران خودرو خیال خریداران تیگو7 را راحت کرد سفر تیگو7 آغاز شد حضور تیگو7 برای اولین بار در برج میلاد چری تیگو 7 در راه ایران است چری با تیگو7 مفهوم جهانی شدن را اثبات نمود تیگو 7 و مدل مفهومی تیگو اقتدار چری را نشان دادند رونمایی از جدیدترین محصول چری تیگو 7 در نمایشگاه خودرو پکن
Back to top