بازپس گیری 333 میلیون دلار یارانه خودرو سبز در چین

عصر خودرو- چین 2.3 میلیارد یوان (333 میلیون دلار) از شرکتهایی که در برنامه یارانه اختصاص یافته برای خودروهای انرژی سبز تقلب کرده بودند، پس گرفت.

Tuesday 07 March 2017 - 12:37:00

بازپس گیری 333 میلیون دلار یارانه خودرو سبز در چین

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، دولت مرکزی چین با هدف گسترش استفاده از خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی میلیاردها بر روی یارانه خودروهای انرژی پاک هزینه کرده تا با آلودگی هوا مبارزه کند و خودروسازان داخلی را به رقابت با رقیبان جهانی در عرصه فناوری اتوماتیک تشویق کند.

وزارت دارایی چین سال گذشته تحقیقاتی را درباره رسوایی تقلب در دریافت یارانه خودروهای سبز انجام داد و ده‌ها شرکت را شناسایی کرد که به صورت غیرمجاز یارانه دریافت کرده بودند.

بر اساس گزارش رویترز، تحقیقات نشان داد خودروسازان از روشهای مختلف برای تقلب در برنامه یارانه استفاده کرده اند که شامل جعل تولید و فروش و فروش خودرو به شرکتهای لیزینگ خودشان و همچنین یارانه برای خودروهایی بود که از حداقل ملزومات فنی برخوردار نبودند.

 

برچسب ها

خودرو سبز
مطالب مرتبط بیشتر
چگونه یک خودروی سبز انتخاب کنیم؟ عدم استقبال صنایع خودرویی از فناوری‌های پاک داخلی طراحی و ساخت خودروهای الکتریکی در دستور کار جهاددانشگاهی خواجه نصیر تلاش‌های وزارت صنعت برای توسعه فناوری‌های خودروهای پاک امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه برای برپایی دوره‌های تخصصی خودروهای پاک در وزارت صنعت آن روی سبز کُره‌ای‌ها توسعه سبز یک انتخاب نیست ، یک اجبار است دستیابی به هوای پاک در گروی برخورداری از صنعت خودروی سبز سبزترین خودروسازان جهان خودروهای سبز با کدام برق استارت می‌خورند؟ اثر خودرویی خروج از توافق پاریس رشد فروش خودروهای سبز هیوندای تجربه شرقی در تولید خودروهای پاک خودروهای سبز چگونه به حل بحران آلودگی کمک می کنند؟ دریافت یارانه خودروی سبز در چین دشوارتر می‌شود هیوندای 14 مدل خودروی سبز تولید خواهد کرد آغاز مهندسی معکوس «خودرو سبز» در کشور حمایت انگلستان از خودروهای سبز ایران، پل ژاپنی‌ها برای تامین خودرو سبز خاورمیانه و اروپا بهترین سازندگان خودروهای سبز بهترین خودروهای سبز 2015 را ببینید تصاویری از موج بعدی خودروهای سبز
Back to top