هیوندای از اکسنت 2018 با چهره جدید رونمایی کرد (+عکس)

عصر خودرو: بلاخره، پوشش بیرونی نسل پنجم هیوندایی اکسنت در نمایشگاه خودرویی تورنتو کانادا باز شد تا همگان از پس سایه روشن تیزرهای تبلیغاتی یک خودروی واقعی را ببینند.

Saturday 18 February 2017 - 16:39:00

هیوندای از اکسنت 2018 با چهره جدید رونمایی کرد (+عکس)هیوندای از اکسنت 2018 با چهره جدید رونمایی کرد (+عکس)هیوندای از اکسنت 2018 با چهره جدید رونمایی کرد (+عکس)هیوندای از اکسنت 2018 با چهره جدید رونمایی کرد (+عکس)هیوندای از اکسنت 2018 با چهره جدید رونمایی کرد (+عکس)هیوندای از اکسنت 2018 با چهره جدید رونمایی کرد (+عکس)هیوندای از اکسنت 2018 با چهره جدید رونمایی کرد (+عکس)هیوندای از اکسنت 2018 با چهره جدید رونمایی کرد (+عکس)

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر ایران ، خودروساز کره‌ای مطرح کرده که اکسنت‌ها نسبت به اسلاف خود توسعه یافته و علاوه بر تغییر در طراحی ظاهری با اصلاحات فیزیکی نیز روبه رو شده‌اند.
اینک به طور قطع می‌توان گفت که یک اکسنت 2018، به یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندربا قدرت 132 اسب بخار مجهز شده است.

موتور این خودرو با توجه به خواست و انتخاب مشتری به یک انتقال قدرت دستی یا خودرسامانه خودکار مجهز می‌شود. شاسی این خودرو نیز تقویت شده و در ناحیه ضربه‌گیرهای جلو استحکام بیشتری را از خود نشان می‌دهد. کیسه‌های هوای جلو نیز توسعه یافته و قابلیت ارتجاعی اعضاء از طرفین ارتقاء یافته است. خودرو همچنین به ترمزهای اضطرار هوشمند و دوربین های دید عقب مجهز شده است.

این هیوندایی فیس‌لیفت شده نیز با فناوری‌های مانند مطابقت و اتصال به "اتو" اندروید یا "کارپلی" گوگل ارائه خواهد شد. از طرفی بخش از کارایی‌های این خودرو با تلفن‌های همراه هوشمند قابل مدیریت هستند.

بسیاری از این برنامه‌ها ازطریق یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی قابل هدایت هستند. جست‌و ‌جو از طریق صدا و نصب دو USB نیز از مزایای دیگر خودرو هستند. نمای ظاهری خودرو بسیار متفاوت با خودروهای کنونی است. چهره خندان اکسنت با چراغ‌های خمیده از بین رفته و  جای آنرا مدلی عضلانی با جلو پنجره کرومی شکل گرفته است. نمای جلو و عقب نیز تیزتر از قبل طراحی شده و چشم را می‌گیرد.

برچسب ها

هیوندای اکسنت
مطالب مرتبط بیشتر
هیوندای صفر چند؟ خودروهای کره ای در بازار چند؟ قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول هیوندای صفر چند؟ خودروسازان ژاپنی برتر در کیفیت محصول هیوندای اکسنت را با 1 میلیون تومان تخفیف بخرید جدیدترین شرایط فروش هیوندای اکسنت با تخفیف ویژه اعلام شد هیوندای اکسنت را با تخفیف 3 میلیون تومانی بخرید رونمایی از خودروی هیوندای اکسنت جدید شرکت کرمان موتور شیک‌پوشان اقتصادی یا گران‌قیمت‌های بازار آغاز شرایط فروش ویژه فروردین ماه هیوندای اکسنت جدیدترین طرح پیش فروش هیوندای اکسنت اعلام شد گزارش تصویری از آزمایش محصولات هیوندای توسط خبرنگاران هیوندای اکسنت را با تخفیف ویژه بخرید هیوندای اکسنت را با تخفیف ویژه بخرید هیوندای اکسنت اتوماتیک را با تخفیف ویژه بخرید هیوندای اکسنت صفر کیلومتر کرمان‌خودرو در برابر تویوتا کرولا کارکرده ؛ آقای محبوب در برابر فرزند جدید کرمانی‌ها هیوندای اکسنت را با پیش پرداخت 49 میلیون تومانی بخرید با پیش پرداخت 49 میلیون تومان صاحب هیوندای اکسنت شوید آخرین قیمت محصولات Hyundai 2017 در دبی هیوندای اکسنت را با تخفیف ویژه بخرید هیوندای اکسنت 2018 به طور رسمی رونمایی شد هیوندای اکسنت هاچبک در آمریکا عرضه نمی‌شود سانتافه و اکسنت در جاده فرابورس هیوندای اکسنت را با تخفیف ویژه بخرید هیوندای اکسنت را بیشتر بشناسید پیش فروش هیوندای اکسنت با تخفیف ویژه ثبت نام اکسنت، سومین محصول تولید شده هیوندای در ایران تا چند روز آینده مبارز شهری هیوندای اولین هیوندای اکسنت در ایران تولید شد+قیمت و اعلام زمان فروش کیا ریو جدید آمد نکاتی برای انتخاب راحت‌تر خودرو راهنمای خرید خودروی صفر در بازار ایران فروش نقدی و اقساطی محصولات هیوندای با تحویل فوری فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد هیوندای "ارزش" سری اکسنت را بیشتر کرد فروش اقساطی هیوندای اکسنت با شرایط 6 و 12 ماهه فروش اقساطی هیوندای اکسنت با شرایط 6 و 12 ماهه
Back to top