نمایشگاه خودرو ژنو (10)

انتشار جزئیات جدیدی درباره یاریس هاچ بک+تصاویر

عصر خودرو: تویوتا برای رونمایی از نسخه بروز رسانی شده یاریس هاچ بک در نمایشگاه خودرویی ژنو در ماه آینده حاضر خواهد شد.

Tuesday 07 February 2017 - 21:35:00

انتشار جزئیات جدیدی درباره یاریس هاچ بک+تصاویرانتشار جزئیات جدیدی درباره یاریس هاچبک+تصاویرانتشار جزئیات جدیدی درباره یاریس هاچ بک+تصاویرانتشار جزئیات جدیدی درباره یاریس هاچبک+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،این هاچ بک جدید تویوتا از همان ظاهر نسخه رالی 210 اسب بخاری این خودرو که تقریبا ماه گذشته رونمایی شد، بهره می‌برد.

تغییرات این فیس لیفت در نمای جلو شامل سپرهای جدید است که این خودرو را با جدیدترین زبان طراحی خودروساز ژاپنی هماهنگ می‌کند.

چراغهای عقب به طور افقی تعبیه شده و از طراحی جدیدی بهره می‌برند و تا بدنه امتداد پیدا کرده اند.  

تویوتا کابین یاریس جدید را بی صداتر و کاربر پسند تر کرده است. تمام تریم های این خودرو از نمایشگر TFT در سیستم سرگرمی و حسگر ایمنی برخوردارند. مجموعه دستیارهای الکترونیکی این خودرو شامل سیستم هشدار تغییر لاین، دستیار علائم جاده ای و سیستم ترمز اضطراری خودکار هستند.

در هاچ بک جدید موتور 1.3 لیتری در نسل قبلی جایش را به 1.5 لیتری چهار سیلندر داده است. این پیشرانه جدید 111 اسب بخار قدرت و 135 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

شتاب صفر تا 100 این خودرو 11 ثانیه است که نسبت به قبل یک ثانیه بهبود پیدا کرده است. یک گیربکس دستی پنج دنده توان موتور را به چرخهای جلو منتقل می‌کند. البته گیربکس اتوماتیک نیز با صرف هزینه بیشتر برای خریدار روی این خودرو قابل عرضه است.

نسخه هیبریدی این خودرو به مدد موتور جدید صدای کمتری دارد، اما جزئیات فنی آن هنوز مشخص نشده است.

تویوتا یاریس 2017 کمی بعد از نمایشگاه ژنو روانه بازار اروپا خواهد شد. همچنین در آمریکا نیز این خودرو تقریبا با مشخصاتی که ذکر شد، به عنوان مدل سال 2018 روانه بازار خواهد شد. هنوز هیچ یک از اطلاعات درباره این خودرو جنبه رسمیت ندارد اما عجیب نخواهد بود که اگر تویوتا ورژن آمریکایی این خودرو را در نمایشگاه خودرو نیویورک در ماه آوریل(یک ماه پس از نمایشگاه ژنو) معرفی کند.

برچسب ها

یاریس
Back to top