پایان نمایشگاه تخصصی خودروگرگان

استقبال مردم گلستان ازتولیدات داخلی

عصر خودرو- هفتمین نمایشگاه تخصصی خودرو، تجهیزات، قطعات یدکی و خدمات پس از فروش آن در مدت چهار روز فعالیت در گرگان با استقبال خوب گلستانی ها بویژه از تولیدات خودروسازان داخلی مواجه شد.

Saturday 04 February 2017 - 14:19:00

استقبال مردم گلستان ازتولیدات داخلی

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، تجهیزات، قطعات یدکی و خدمات پس از فروش آن که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در گرگان در حال برگزاری بود جمعه شب به کار خود پایان داد.
در برپایی این نمایشگاه تخصصی شرکت های داخلی شامل گروه خودروسازی سایپا، گروه صنعتی ایران خودرو، پارس خودرو، زامیاد و برخی نمایندگی خودروسازان خارجی محصولات خود را به نمایش گذاشته بودند که از میان آنها سایپا با 15 محصول تولیدی بیشترین فضا را به خود اختصاص داده بود.
در مدت برگزاری نمایشگاه گرگان بازدید کنندگان از خودروهای تولید داخلی و ملی استقبال کرده و در این مورد خودروهای کابین دار با توجه به کشاورزی بودن استان ،مشتری بیشتری داشت.
در این نمایشگاه نمایندگی شرکت های خارجی خودرو شامل کیا موتورز، مدیران خودرو، هیوندا، کرمان موتور، خودروسازی راین، سانگ یانگ، مدیا موتور، جهان نوین آریا، ایر تویا و نگین خودرو نیز برخی محصولات خود را ارائه کرده بودند.
همچنین در حاشیه برگزاری نمایشگاه تخصصی خودرو گلستان،خودروهای قدیمی در معرض دید قرار گرفته بود.
به گفته مسئولان نمایشگاه گلستان، استقبال مردم استان از نمایشگاه خودرو نسبت به نمایشگاه های دیگر برپا شده در این محل بیشتر بود.
مهرداد یزدی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت که در این دوره از نمایشگاه 40 شرکت داخلی و نمایندگی خارجی از استان های گلستان، تهران، البرز، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، مازندران و آذربایجان غربی تولیدات خود را شامل انواع خودروهای سواری، سنگین و نیمه سنگین، انواع تریلرها، تجهیزات یدکی و تعمیرگاهی، تهیه و توزیع قطعات خودرو، لاستیک، باتری، انواع روغن صنعتی و موتوری عرضه کرده بودند.
نمایشگاه بین المللی استان گلستان دارای 6 هزار و 500 متر مربع فضای سرپوشیده است و در کیلومتر پنج جاده گرگان - آق قلا قرار دارد.

برچسب ها

نمایشگاه تخصصی خودرو گلستان
Back to top