انسداد 12 محور به دلیل شرایط نامساعد جوی

جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود

عصر خودرو- تردد خودرو در محور کندوان‌ از ساعت 15 تا 23 روز جمعه هفته جاری از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه تردد از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

Thursday 26 January 2017 - 10:19:00

جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، بر اساس‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌ هوشمند تردد شمار بر‌خط‌ ‌در حال حاضر غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادی ‌جریان دارد.

با توجه به بارش برف در استان‌های سردسیر، به رانندگان محورهای کوهستانی توصیه می‌شود، حتماً خودرو خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

کل تردد ثبت ‌شده در شبانه‌روز گذشته‌ براساس‌ اطلاعات دریافتی‌‌‌‌‌‌ از 1849 دستگاه تردد‌شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 7.7 درصد افزایش‌ نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌‌ها 17.3 درصد، اوج تردد بین ساعات‌ 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صبح صورت پذیرفت‌ که هموطنان‌ با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند‌. 

پرترددترین جاده‌های کشور

آزادراه کرج-تهران، آزادراه تهران-کرج‌، آزادراه ‌‌کرج‌-قزوین، آزادراه ‌قزوین‌-کرج، ‌آزادراه‌ ‌‌‌تهران-قم‌‌‌، ‌‌آزادراه ‌قم-تهران‌‌، ‌مسیر پاکدشت-تهران‌ و تهران-پاکدشت،‌ محور تهران-شهریار و شهریار-تهران‌‌‌‌ و محور ساوه-تهران و تهران-ساوه، مسیر کرج-ماهدشت و جاده جاجرود-تهران، در 24 ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته‌اند‌.‌‌‌‌‌‌‌‌

محدودیت‌‌ ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال تا روز شنبه 9 بهمن‌                                            

تردد موتورسیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز چهارشنبه مورخ 95/11/06 الی ساعت 06:00 روز شنبه مورخ 95/11/09 از محورهای کرج - چالوس، هراز،   فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است؛ تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کندوان‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 الی 23:00 روز جمعه مورخ 95/11/08 از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18:00 الی 23:00 روز جمعه مورخ 95/11/08 از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

در محور هراز ‌تردد‌ تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد‌ کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 08:00 الی 22:00 روزهای‌ پنجشنبه و جمعه هفته جاری ممنوع است.

در محور فیروزکوه ‌تردد‌ تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12:00 الی 22:00 روز جمعه مورخ 95/11/08 از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی و شرایط نامناسب فیزیکی راه

محور شمشک-دیزین و بالعکس ‌واقع در استان‌های تهران و البرز‌ از مورخ 5 آبان 95 تا اطلاع بعدی به دلیل بارش برف و نبود ایمنی کافی‌ مسدود ‌است.

کمربندی دهلران-اندیمشک‌ واقع در استان ایلام‌، به دلیل نبود ایمنی کافی فعلاً مسدود است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می‌شود.

محور رامیان - اولنگ - شاهرود ‌واقع در استان‌های گلستان و سمنان‌ به دلیل نبود ایمنی کافی، فعلاً مسدود ‌است.

محور پونل- خلخال (‌حدفاصل زندیان تا الماس‌)‌ واقع در استان‌های گیلان‌ و اردبیل، از مورخ 1 آذر 95 تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف‌، کولاک و نبود ایمنی کافی مسدود‌ است.

محور سروآباد – پاوه‌ محدوده گردنه تته‌ واقع در استان کردستان‌ از مورخ 11 آذر 95 تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف‌، کولاک و نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور گنجنامه - تویسرکان‌، واقع دراستان همدان‌، از مورخ 25 آذر 95 تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور سی سخت - پادنا‌، واقع دراستان کهگیلویه و بویراحمد، از مورخ 3 بهمن 95 تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش بارف و نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور جلگه – بمپور واقع در استان سیستان و بلوچستان‌ از مورخ 4 بهمن 95 تا اطلاع بعدی به دلیل طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور دلگان - جلگه واقع در استان سیستان و بلوچستان‌ از مورخ 4 بهمن 95 تا اطلاع بعدی به دلیل طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور دلگان – چاه اسحاق واقع در استان سیستان و بلوچستان‌ از مورخ 4 بهمن 95 تا اطلاع بعدی به دلیل طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور جلگه - ایرانشهر‌ واقع در استان سیستان و بلوچستان‌ از مورخ 4 بهمن 95 تا اطلاع بعدی به دلیل طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور جاسک - بشاگرد‌، واقع در استان هرمزگان‌، از مورخ 5 بهمن 95 تا اطلاع بعدی به دلیل طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی مسدود است.

ممنوعیت تردد به‌ تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه‌

محور قدیم قزوین – رشت (‌تونل منجیل‌)‌ از مورخ 2 آبان لغایت 20 اسفند 95، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:40 الی 11 و از ساعت 15 الی 16:30 و روز جمعه از ساعت 6 الی 8 غیر از ‌روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه‌ به‌دلیل اجرای عملیات خاکبرداری آزاد راه قزوین – رشت محدوده خروجی تونل منجیل‌، مسدود بوده و محور فوق در ساعات انسداد فاقد مسیر جایگزین است، ‌در زمان انسداد محور در روز جمعه ترجیحا لاین رفت در اولویت بازگشایی قرار دارد‌.

محور کرج-چالوس در محدوده تونل امیرکبیر ‌‌‌از روز 25 دی 95 لغایت 20 اسفند 95 ‌روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه به غیر از‌ ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه‌، از ساعت 21:30 الی 5:30 به‌دلیل اجرای عملیات پایدارسازی 700 متر بحرانی تونل، مسیر از ساعت 21:30 الی 5:30 مسدود است و تردد از محورهای فیروزکوه و هراز انجام می‌شود، ‌اجرای عملیات در طول روز همزمان با عبور ترافیک صورت می‌گیرد.

‌در محور چیتگر - شهریار، واقع در استان تهران از مورخ 17 آذر لغایت 8 بهمن 95 از ساعت 8 الی 15 به غیر از روزهای جمعه و ایام تعطیلات رسمی، به دلیل اجرای روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر صفر (بعد از پل راه آهن) تا کیلومتر 9 (زیرگذر میدان سپاه)، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

در کیلومتر 15 باند جنوبی آزاد‌راه تهران-قم ‌واقع در استان تهران‌، از مورخ 13 دی لغایت 20 اسفند 95 ‌روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 الی 16، روز سه‌شنبه از ساعت 8 الی 14 و روز پنجشنبه از ساعت 8 الی 12، ‌به غیر از‌ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی بتنی مفصل‌دار در جزیره میانی آزاد‌راه،‌ تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) انجام می‌شود.

مسافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

پیام‌های آموزشی و توصیه‌‌های ایمنی در رانندگی

ایمنی رفت و آمد در جاده و خیابان‌ها یک نیاز ملی است.

رانندگی‌ کاری دقیق و آگاهانه است، اگر تعداد سرنشینان اتومبیل زیاد باشد، نه تنها به سیستم فنی وسیله نقلیه آسیب می‌رساند، بلکه گاهی اوقات مانع دید راننده شده و از واکنش‌های سریع و به‌ موقع جلوگیری می‌کند.

سنگ بنای مهارت و آموزش‌ ترافیکی را باید از مهد کودک گذاشت‌، مربیان‌ مهد کودک می‌توانند شخصیت ترافیکی بچه‌ها را شکل داده و خطراتی که در کمین کودکان است، را کاهش دهند.

تلاش کنیم، با آموزش صحیح فرزندان‌مان را به آگاهی و مهارت در زمینه ترافیک برسانیم و اگر از این آموزش‌ها یک آسیب‌دیده هم کمتر شود، کار بزرگی انجام شده است.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی پیام آوران نظم و قانون هستند؛ رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ‌نشانگر شخصیت و فرهنگ اجتماعی ما است.

به فرامین و توصیه‌های علائم و چراغ‌های راهنمایی توجه و از آنها پیروی کنید، توجه به این تابلوها که نشانه‌های نمادین قوانین و مقررات عبور و مرور هستند، الزامی است، این علائم‌ دستورالعمل رانندگی صحیح را نشان می‌دهند، مطمئن شوید، مفهوم همه علائم را می‌دانید.

آرامش در حین رانندگی موقعیت‌های خطرناک سانحه‌ساز را برطرف می‌سازد.

استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی بسیار خطرناک است، در صـورت ضرورت پاسخ گویی، خودرو را به منتهی‌الیه سمـت راست خیابان هدایت کرده و سپس به گفت‌‌وگو بپردازید‌؛ طبق آخرین بررسی‌ها‌ تلفن همراه عامل بسیاری از تصادفات رانندگی است.

شما باید بتوانید شماره خودروها را از فاصله 20 متری بخوانید، اگر در دید خود مشکل دارید، حتما باید در مواقع رانندگی از عینک استفاده کنید.

توصیه می‌شود‌، رانندگان همیشه در داخل خودرو یک دستگاه کپسول آتش‌نشانی استاندارد به منظور خاموش کردن آتش و مـهار ابعاد آن به همراه داشته باشند.

داشتن حس مسئولیت و عدم توجه به منافع شخصی، مهمترین عامل برقراری ایمنی و جلوگیری از بروز سوانح دلخراش رانندگی است؛ اگر جاده و خودرو به گونه‌ای ایمن و صحیح ساخته شوند و در کنار آن کاربران نیز از قوانین تبعیت کنند، مشکلی در رانندگی به وجود نخواهد آمد.

‌گذشت در رانندگی اولین قدم در نظم دادن به ترافیک است

سرعت زیاد در رانندگی‌، شتاب برای رسیدن به حوادث است؛ رانندگان دقت داشته باشند که‌ کمبود زمان خود را با سرعت زیاد‌ جبران نکنند.

‌رانندگان با رعایت اصول ایمنی، سفری‌ مطمئن خواهند داشت؛ مدت زمان تردد در جاده‌ها از مبدأ تا رسیدن به مقصد هم بخشی از سفر است، بهتر است مسافران از این زمان هم برای بهره‌مندی سفر خود استفاده کنند و فقط به رسیدن به مقصد نیندیشند.

طبق آمار بسیاری از تصادفات رانندگی ‌در فاصله 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، راکبان موتورسیکلت‌ در صورت الزام تردد در حاشیه راه‌‌ها، همه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند‌.

مقررات ترافیکی فقط مخصوص رانندگان نیست، رهگذران پیاده هم باید به آن توجه کنند.

از عابران پیاده‌ در حاشیه شهرها تقاضا می‌شود، تا حد امکان در حاشیه جاده تردد نکنند و عبور عرضی از جاده نداشته باشند‌.

بیشترین تصادفات رانندگی که در 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، مربوط به راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده است؛ از رانندگان وسایل نقلیه خودرویی تقاضا می‌شود، احتیاط را بسیار بیشتر در این مسیر‌ها در دستور کار خود قرار دهند.

رانندگان عدم تخطی از سرعت مطمئنه و تردد با سرعت مجاز را همیشه در دستور کار خود قرار دهند؛ بیش از 50 درصد تصادفات رانندگی به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و سبقت غیرمجاز رخ می‌دهد.

‌در بسیاری از تصادفات رانندگی که در سرعت بالای 50 کیلومتر در ساعت رخ می‌دهد، بر اثر برخورد سـر راننده به شیشه جلو و قفسه سینه با فرمان اتومبیل ضربات مرگ‌آوری بر سرنشینان جلو وسیله نقلیه وارد می‌‌شود.

ضربات وارده به ناحیه سر و گردن علت اصلی بیش از 70 درصد تصادفات منجر به فوت است، به همین دلیل بستن کمربند ایمنی برای راننده و سرنشینان ردیف اول وسایل نقلیه در حال حرکت در بزرگراه‌های درون شهری، کمربندی‌ها و جاده‌های بین شهری الزامی است، طبق مطالعات انجام شده تـوسط سازمان بهداشت جهانی استفاده صحیح از کمربند ایمنی احتمال مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی را تا 60 درصد کاهش می‌دهد.

هنگام رانندگی در بزرگراه‌ها همواره از سمت راست حرکت کنید، مگر آنکه قصد سبقت داشته باشید‌، تغییر خط عبوری باید با احتیاط و با استفاده از چراغ راهنما انجام پذیرد.

مسافران‌ و رانندگان طول مسیر مبدأ تا مقصد را هم بخشی از سفر بدانند و عجله‌ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند؛ در طول مسیر استراحتی هر چند کوتاه داشته باشند، تا خواب‌آلودگی رفع شود، بسیاری از تصادفات رانندگی در فواصل 30 کیلومتری مانده به مقصد رخ داده است.

برچسب ها

محدودیت‌های ترافیکیانسداد جادهجاده چالوس
مطالب مرتبط بیشتر
علت انسداد محورهای چالوس و هراز انسداد هراز و چالوس جاده هراز فردا بازگشایی می‌شود جاده هراز امروز باز می‌شود چرا جاده هراز بسته شد؟ جاده هراز و چالوس امروز یکطرفه می‌شود چالوس و هراز یک طرفه می‌شود جزئیات انسداد ساعتی جاده چالوس تا سه‌شنبه انسداد دوباره محور هراز از امروز افزایش 15 درصدی تردد در جاده‌ها مسافران برای بازگشت جمعه را انتخاب نکنند/ جاده هراز از ساعت 16 امروز یک طرفه می‌شود ترافیک سنگین در جاده چالوس ریزش سنگ در آزاد راه چالوس سه زخمی برجای گذاشت جاده‌های چالوس و هراز و آزادراه تهران شمال فردا یک طرفه است احتمال یک طرفه شدن هراز و چالوس جزئیات نحوه ترددهای پایان هفته در جاده چالوس محاسبه نرخ عوارض محدودیت های ترافیکی با مراجعه به سامانه «تهران من» تدابیر پلیس راهور برای رزو 13 فروردین/ترافیک در جاده چالوس ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور جاده چالوس از ساعت 11 یکطرفه می‌شود تردد وسیله نقلیه در جاده کرج - چالوس ممنوع شد هراز و چالوس بسته شد بعد از چالوس هراز هم یک طرفه شد ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در مسیر شمال کشور افزایش 25 درصدی ترددهای جاده ای/20هزار دوربین برای کنترل جاده ها جاده چالوس تا قبل از 25 اسفند باز می‌شود تردد در محورهای شمالی کشور روان است سفر کرونایی‌ها با خودروی شخصی ممنوع نیست؟ انسداد جاده هراز در هفته آینده به مدت 5 روز فردا جاده های چالوس هراز تهران-شمال و رشت-قزوین برفی و بارانی است افزایش 12.5 درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری انسداد 19 جاده کشور به دلیل نبود ایمنی افزایش 10درصدی تردد در جاده‌ها/ بارندگی در محورهای 4 استان وضعیت ترافیکی راه‌های استان البرز ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران علت انسداد محور چالوس و آزادراه تهران-شمال آزادراه تهران- شمال تا 2 روز دیگر بازگشایی می‌شود ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_ کرج مسدود شدن آزادراه تهران-شمال و ترافیک سنگین‌تر در جاده‌ چالوس هشدار پلیس راهور؛ پایان هفته زمان مناسبی برای سفر به استان‌های نیمه شمالی نیست آخرین وضعیت راه‌ها/ ترافیک نیمه سنگین در اکثر محورهای شمالی انسداد آزاد راه تهران- شمال تا 6 روز دیگر ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس و آزادراه قزوین - کرج ترافیک در برخی مقاطع جاده چالوس سنگین است ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز و فیروزکوه ممنوعیت تردد بین استانی خودروهای شخصی از/به شهرهای قرمز و نارنجی جاده کندوان به صورت مقطعی تا 20 شهریورماه مسدود شد جاده چالوس، از فردا تا یک ماه نیمه بسته شد محدودیت های تردد کامیون‌ در ایام محرم اعلام شد جاده چالوس تا 20 شهریور در برخی روزهای هفته مسدود است محور هراز مسدود است ترافیک در محور چالوس سنگین است تردد روان در محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه ترافیک در محور چالوس هراز مسدود می‌شود برنامه‌ای برای یک طرفه کردن جاده‌ها در تعطیلات پیش رو نداریم ترافیک سنگین در محور‌های چالوس و هراز تردد در محورهای شمالی روان است ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه کرج- تهران و کرج- قزوین محور چالوس یکطرفه شد محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است انسداد موقت هراز جاده چالوس باز است بازگشایی جاده «چالوس» و آزادراه «تهران شمال» جاده چالوس از ساعت 12 ظهر چهارشنبه مسدود می شود ترافیک سنگین در جاده چالوس پیش بینی ترافیک سنگین برای جاده ها در پایان هفته آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در سوم فروردین ترافیک در بزرگراه‌های پایتخت+ جزئیات ترافیک سنگین در محور قدیم تهران-بومهن بازار داغ سفرهای نوروزی با مجوز تردد قلابی! واژگونی اتوبوس تیم فوتسال در جاده چالوس تردد در کندوان و هراز فقط با زنجیر چرخ ممکن است انسداد 12 جاده به دلیل کاهش ایمنی مسیر انسداد آزادراه تهران-شمال و محور کندوان تا ساعت 17 امروز آزادراه تهران-شمال هفته ای 3 روز مسدود می‌شود جاده هراز باز شد/ محور بجنورد آشخانه مسدود است انسداد دو محور مازندران و تهران شرق محدودیت های کرونایی برای سفرها ادامه می یابد؟ محور چالوس و آزادراه تهران- شمال مسدود شد ممنوعیت تردد کامیون در محور هراز تا بامداد روز پنجم آبان شمال به جنوب محورهای چالوس و هراز از ساعت 15 امروز یک‌طرفه است جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال دو طرفه شد تردد روان در محورهای شمالی کشور هراز و چالوس یک طرفه می‌شود ترافیک سنگین در جاده چالوس ترافیک نیمه سنگین در کرج-چالوس تردد روان در محورهای شمالی/ 6 محور اصلی و فرعی مسدود هستند محدودیت ترافیکی پایان هفته جاده های شمال احتمال یک طرفه شدن چالوس وجود دارد چالوس و هراز از ساعت 13 یک طرفه می شوند کرج به سمت چالوس از ساعت 12 امروز یک طرفه است جاده چالوس از فردا یک طرفه می‌شود جاده هراز امشب مسدود می‌شود ترافیک نیمه‌سنگین در محور کرج-چالوس محور چالوس 8 و 9 خرداد یک طرفه می شود جاده چالوس امروز یکطرفه نمی‌شود انسداد مسیر شمال به جنوب آزادراه چالوس_مرزن آباد تا فردا صبح ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال و هراز جاده چالوس در تعطیلات عید فطر یک‌طرفه می‌شود مصدومیت یک نفر به دلیل ریزش بهمن در جاده چالوس یک‌طرفه شدن محور کندوان از ساعت 15 امروز جمعه یک طرفه شدن کرج-چالوس بستگی به میزان ترافیک دارد نقطه پر ترافیک شب قدر متفاوت امسال آخرین وضعیت راه‌های کشور ترافیک سنگین در محور کندوان و تردد پرحجم خودرو در آزادراه کرج-قزوین هراز جمعه یکطرفه می شود رفع محدودیت تردد در آزادراه چالوس_مرزن آباد بیشترین ترافیک در آزادراه کرج ـ قزوین ـ تهران انسداد 8 ساعته جاده هراز طی امروز و فردا جاده هراز شب‌های 15 و 16 اردیبهشت مسدود می‌شود تردد در جاده‌های شمالی کشور روان است ریزش سنگ دلیل انسداد منطقه 1 آزادراه تهران-شمال ترافیک روان در تمام معابر تهران محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال مسدود شد افزایش 81 درصدی خودروهای ورودی به مازندران افزایش 192 درصدی تردد‌ها در محور کرج_چالوس در اولین ساعات رفع محدودیت‌ها افزایش تردد در آزادراه کرج- تهران ترافیک روان در تمام معابر پایتخت ترافیک نیمه سنگین در محور قزوین-رشت بازگشایی محور کرج _چالوس تا پایان امروز ریزش کوه جاده چالوس را بست انسداد محور هراز به دلیل سیلاب ممنوعیت تردد در 13 محور مواصلاتی محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد جاده چالوس مسدود است محور کندوان تا 14 فروردین مسدود است انسداد دو محور به علت طغیان رودخانه مسدود بودن محورهای ورودی و خروجی استان‌ها و غربالگری کرونا اجازه انجام هیچ سفر جدیدی را نمی‌دهیم ممنوعیت تردد در روزهای 12 و 13 فروردین در استان تهران تکذیب شد ترافیک سنگین در آزادراه‌های تهران - قزوین و تهران - قم به احتمال زیاد خروجی تمام استانها محدود می‌شود آزادراه چالوس امشب مسدود می شود بازگشایی آزادراه چالوس ـ مرزن آباد اعمال محدودیت‌های جدید ترددی در کشور آزادراه چالوس - مرزن آباد تا اطلاع بعدی مسدود است آزادراه چالوس-مرزن آباد مسدود است چالوس - مرزن‌آباد مسدود است تردد غیربومی‌ها از چالوس ممنوع شد رانش کوه در آزاد راه چالوس به مرزن‌آباد محدودیت تردد در محورهای ورودی گیلان و مازندران جاده چالوس مسدود شد لغو محدودیت تردد کامیون در ‌هراز برفی شدن نیمه شمالی کشور جاده چالوس بازگشایی شد تلاش برای بازگشایی جاده چالوس چالوس و فیروزکوه مسدود است آخرین وضعیت جاده چالوس جاده چالوس بسته شد انسداد 30دقیقه‌ای جاده چالوس به دلیل ریزش بهمن‌ محدودیت ترافیکی در برخی معابر کشور جاده چالوس عصر جمعه یکطرفه می شود جاده چالوس از ساعت 17 امروز یکطرفه می شود اعلام محدودیت‌های ترافیکی فرودگاه مهرآباد در 22 بهمن 400 دستگاه خودرو از آزاد راه پیامبر اعظم تخلیه شد محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در تهران هشدار به مسافران جاده چالوس پلیس: خطر ریزش بهمن در جاده هراز/ لطفا بوق نزنید پارک خودروها در اطراف ورزشگاه آزادی ممنوع شد احتمال سقوط بهمن در جاده چالوس محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود ترافیک سنگین در محور هراز و چالوس احتمال محدودیت ترافیکی در جاده چالوس لغزندگی جاده‌های شرق استان تهران محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال پس از افتتاح رسمی حضور فعال یگان‌های انتظامی و ترافیکی پلیس تهران در مصلی تردد در محور‌های چالوس و هراز روان است احتمال ایجاده گره ترافیکی جدید در مناطق مرکزی پایتخت ترافیک در برخی مقاطع آزادراه کرج- قزوین سنگین است محدودیت های ترافیکی در مراسم شهید سلیمانی در قزوین اعلام شد محدودیت‌های ترافیکی سه‌شنبه پایتخت + جزییات اتوبوس‌ها، پارکینگ‌ها و پارک‌سوارهای قم به مناسبت تشییع سپهبد سلیمانی رایگان شد اعلام محدودیت‎های ترافیکی ویژه تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی در قم تردد وسایل نقلیه از کرج به چالوس ممنوع شد ترافیک در جاده هراز و چالوس نیمه سنگین است بارش برف و باران در برخی جاده‌های غرب کشور محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد کاهش 0.9 درصدی تردد در محورهای برون شهری 11 محور مواصلاتی مسدود است بارش باران در جاده‌های 6 استان کشور ترافیک نیمه سنگین در محور کرج ـ قزوین و بالعکس محور فیروز کوه مسدود است انسداد 2 روزه محور هراز از 20 آبان آسفالت جاده چالوس نامناسب است جاده هراز از ساعت 14 به سمت تهران یک طرفه می‌شود جوی آرام و ترافیکی روان در غالب محورهای مواصلاتی کشور برای سفر به جاده چالوس زنجیرچرخ داشته باشید چالوس یکطرفه می‌شود اطلاعیه به مسافران جاده چالوس (5 آبان 98) تغییرات ترافیکی جدید در تهران تا 48 ساعت آینده ترافیک در مسیرهای منتهی به مرزها جاده کرج - چالوس لغزنده است جاده چالوس یک طرفه می‌شود جاده چالوس بعدازظهر یکطرفه می‌شود ترافیک نیمه سنگین در کرج-چالوس و هراز ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس بعدازظهر چالوس و هراز یک طرفه می‌شوند افزایش 2.7 درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری اعلام محدودیتهای ترافیکی روزهای پایانی شهریور تا اول مهر ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی کشور جاده هراز به سمت تهران یک طرفه شد یکطرفه شدن چالوس و هراز کرج_مرزن آباد یک طرفه می‌شود تردد خودرو در میان دسته‌های عزاداری ممنوع است محدودیت‌های ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورا اعمال می شود 5 محور اصلی و فرعی مسدود هستند حضور پلیس در معابر پایتخت در شب‌های محرم تا پایان مراسم جاده‌های هراز و چالوس عصر امروز یکطرفه می‌شود متولیان هیات عزاداری در بهبود ترافیکی شهر با پلیس همکاری داشته باشند «جمعه» هراز مسدود می‌شود محدودیت ترافیکی در جاده چالوس ساعت 13 امروز جاده چالوس یکطرفه می‌شود محور کرج-مرزن آباد یک طرفه می شود ترافیک سنگین در بخش‌هایی از جاده چالوس ترافیک در آزادراه قزوین-کرج تردد روان در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه ترافیک سنگین در برخی محورهای شمالی ترافیک سنگین در برخی محورهای شمالی ترافیک سنگین در محورهای شمالی آغاز ترافیک در چالوس و هراز چالوس از ساعت 17 یک طرفه می‌شود ترافیک نیمه سنگین از کرج به چالوس ترافیک در محور چالوس سنگین است چالوس از ساعت 17 امروز یک طرفه می‌شود ترافیک پرحجم در محور کرج - چالوس ترافیک پرحجم در محور کرج - چالوس تردد از محور کرج - چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع شد ترافیک سنگین در ابتدای جاده چالوس ترافیک در محور چالوس سنگین است جاده چالوس از ساعت 13 به سمت مرزن آباد مسدود خواهد شد ترافیک سنگین در جاده چالوس ترافیک در محور چالوس سنگین است ترافیک سنگین در جاده چالوس جاده چالوس از ساعت 13 یکطرفه می‌شود جاده چالوس با ترافیک نیمه سنگین مواجه است جاده چالوس فردا یک طرفه می ‌شود ترافیک در محور چالوس سنگین است محور کرج- چالوس از ساعت 18 امروز یکطرفه می‌شود جاده چالوس ساعت 18 امروز یکطرفه می‌شود ترافیک در محور چالوس آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور جاده چالوس به سمت کرج یک طرفه شد محدودیت‌‌های ترافیکی پایان هفته در هراز و کندوان چالوس و هراز امروز یک طرفه می‌شوند آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی ترافیک سنگین جنوب به شمال در هراز وضعیت معکوس "چالوس و هزار" نسبت به "فیروزکوه و قزوین - رشت" ترافیک نیمه سنگین در هراز و چالوس جاده چالوس و هراز عصر امروز یک‌طرفه می‌شود ترافیک سنگین در جاده های شمالی ادامه دارد نوع آسفالت دلیل افزایش تصادفات در جاده چالوس ریختن عمدی گازوییل در جاده چالوس منتفی شد تردد در محور چالوس از ساعت 18 به سمت تهران یک طرفه می‌شود ترافیک سنگین در ابتدای جاده چالوس چالوس عصر امروز یکطرفه می‌شود ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد در روز جمعه محور کرج _مرزن آباد یکطرفه می‌شود چالوس یکطرفه شد محورهای شمالی اشباع شد کرج به چالوس یک‌طرفه می‌شود طرح ویژه امداد شرکت مدیران خودرو برای تعطیلات آخر هفته ترافیک سنگین در هراز و چالوس انسداد آزادراه خلیج فارس در مسیر قم – تهران در روز 14 خرداد حرکت خودروها در جاده چالوس به کندی انجام می‌شود اعمال محدودیت های ترافیکی روز عید فطر در شرق استان تهران ترافیک سنگین در جاده های هراز و چالوس ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای کرج - چالوس و هراز محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطر در تهران اعلام شد 12 محور مواصلاتی کشور همچنان مسدود است محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در قم اعلام شد چالوس و هراز و فیروزکوه چه وضعیتی دارند؟ ترافیک در برخی مقاطع محور چالوس سنگین است جاده چالوس امروز یک‌طرفه می‌شود تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه اعمال محدودیت ترافیکی در جاده چالوس تمهیدات ترافیکی برای ماه مبارک رمضان در ایلام اندیشیده شد یک‌طرفه شدن چالوس از ساعت 16 افزایش 3.7 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کشور اعلام محورهای مواصلاتی مسدود جاده چالوس باز است ترافیک سنگین در جاده چالوس محور‌های مسدود سراسر کشور ترافیک روان در جاده‌های کشور جاده چالوس یک طرفه می‌شود مسیر دزفول - خرم آباد مسدود شد 23 جاده کشور بسته است بیشترین احتمال سقوط سنگ در کدام نقطه جاده کرج- چالوس است؟ بدون زنجیر چرخ به جاده چالوس نروید آخرین وضعیت محور‌های مسدود سراسر کشور محور هراز از رودهن به آمل ممنوع می‌شود 28 جاده مسدود است محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران راه ارتباطی 88 روستای لرستان همچنان قطع است 28 جاده کشور امروز مسدود است اعلام محدودیتهای تردد وسایل‌نقلیه در روز ارتش وضعیت ترافیکی بزرگراه‌های تهران در صبح چهارشنبه محدودیت ترافیکی روز ارتش در همدان اعلام شد جاده چالوس به زودی برای اتوبوس‌ها باز می‌شود احتمال مسدود شدن جاده آبادان - اهواز از نیمه شب جاده اهواز-آبادان مسدود شد ترافیک در آزادراه کرج-تهران نیمه سنگین است نشست نیم متری زمین در جاده چالوس رانش در جاده چالوس بیشتر شد انسداد 29 محور به دلیل سیلاب و نبود ایمنی ‌ مسدود شدن 3 محور استان سمنان به‌دلیل رانش زمین جزییاتی بیشتر از نشست زمین در جاده چالوس نشست زمین در جاده چالوس هراز و چالوس تا اطلاع ثانوی یک طرفه است 35 جاده کشور امروز مسدود است محور کرج _ چالوس دو طرفه شد ترافیک سنگین در جاده چالوس محدودیت تردد در محورهای هراز و چالوس 36 جاده کشور امروز مسدود است هراز و چالوس تا اطلاع بعدی به سمت تهران یک طرفه است مسیر دسترسی به پل‌دختر بازگشایی شد ترافیک پرحجم در محور کرج-چالوس محور کرج - چالوس همچنان بسته است محدودیت‌های ترافیکی در روز طبیعت بازکردن جاده یاسوج-شیراز طول می‌کشد 31 جاده کشور مسدود است 26 محور کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است جاده کندوان پس از 36 ساعت همچنان بسته است جاده کرج - چالوس بسته شد سه محور ورودی خوزستان به دلیل بارش برف و باران بسته شد مسدود شدن 22 محور مواصلاتی کشور جاده چالوس خطرناک است ترافیک در شبانه‌روز گذشته 1.9 درصد افزایش یافت ترافیک جاده چالوس از جنوب به شمال نیمه سنگین است سیلاب مسیر دلگان - ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان را بست جاده‌های هراز و چالوس بعدازظهر امروز یک‌طرفه می‌شوند جاده چالوس مسدود شد ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز ترافیک پرحجم در هراز، چالوس و کرج-قزوین وضعیت ترافیکی تهران در آخرین ساعات 97 ترافیک پرحجم در 22محور مواصلاتی کشور بارش برف در کرج ـ چالوس و هراز چالوس از امروز یک طرفه می‌شود ترافیک سنگین جاده‌های منتهی به شمال تردد خودروها از کرج به سمت چالوس ممنوع شد ریزش کوه جاده کندوان را مسدود کرد چالوس باز شد چالوس بسته شد انسداد 19 محور به دلیل سیلاب و کولاک جاده کرج- چالوس لغزنده است محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس در نوروز اعلام شد بارش برف و تگرگ سبب لغزندگی جاده کرج - چالوس شد بعداز ظهر شاهد بارترافیکی برگشت از بهشت زهرا (س) خواهیم بود اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس اعمال محدودیت‌های ترافیکی پنجشنبه آخر سال در کرمانشاه احتمال سقوط بهمن در جاده‌ چالوس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه محور زنجان-طارم مسدود شد بارش برف در جاده چالوس عملیات عمرانی در محدوده غیر ایمن جاده کرج - چالوس آغاز شد هشت مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان همچنان بسته است ریزش کوه در جاده کرج- چالوس سبب مصدومیت یک نفر شد احتمال ریزش بهمن در جاده چالوس توضیحات پلیس‌راه درباره ریزش بهمن و ترافیک سنگین در جاده چالوس انجام عملیات پاکسازی در جاده چالوس خطر یخ‌زدگی در جاده چالوس و سرگردانی مسافران جاده هراز روزهای دوشنبه و سه شنبه مسدود است محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه لغزنده می شوند محور ایلام به دره شهر مسدود شد ترددوسایل نقلیه از کرج به چالوس ممنوع شد آغاز به کار قرارگاه ترافیکی و انتظامی در ستاد راهور پایتخت خطر ریزش بهمن در جاده چالوس ‌ اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه محدودیت‌های یک هفته‌ای جاده چالوس ترافیک صبحگاهی در بزرگراه‌های همت، اشرفی اصفهانی و امام علی (ع) محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس اعلام شد جاده چالوس جمعه یک‌طرفه می‌شود مسدود شدن محور کندوان مازندران از امشب کرج- چالوس مسدود شد خطر ریزش بهمن در جاده چالوس چالوس از ساعت 17 یک طرفه می‌شود انسداد شبانه و موقتی جاده کندوان احتمال وقوع بهمن در جاده چالوس جاده چالوس یکطرفه می‌شود جاده کرج - چالوس به سبب احتمال ریزش بهمن خطرساز است اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده کرج - چالوس سقوط بهمن در محور کرج ـ چالوس فعلا بی‌خیال جاده چالوس شوید جاده چالوس عصر امروز یکطرفه می‌شود انسداد چالوس در پی بارش برف ترافیک محور ایلام-صالح آباد اجتناب ناپذیر است جاده چالوس یخبندان می‌شود حوادث ریزش سنگ جاده کرج - چالوس تحت پیگرد قانونی است شب‌ها به جاده چالوس نروید اعمال محدودیت‌‌‌ ترافیکی در هراز و کندوان تا پایان هفته جاده هراز به صورت مقطعی مسدود می‌شود گازوئیل پاشی جاده های مازندران؛ شایعه یا واقعیت؟ محدودیت تردد کامیون در هراز و کندوان یک طرفه شدن جاده چالوس در آخرین روز پاییز خطرناک‌ترین جای جاده چالوس کجاست؟ مسافران جاده‌های شمالی بخوانند چالوس جمعه یکطرفه می‌شود محدودیت تردد جاده هراز لغو شد انسداد 9 جاده به دلیل نبود ایمنی ترافیک نیمه سنگین در برخی نقاط جاده‌های هراز، چالوس و کیاسر چهارمین جاده زیبای جهان ٨٥ ساله شد انسداد شبانه جاده کرج - چالوس عملیات اجرایی چهارخطه شدن جاده کندوان آغاز شد چالوس از ساعت 17 و هراز از ساعت 16 به سمت تهران یک طرفه می‌شوند تردد روان خودروها در محورهای هراز و چالوس جاده چالوس یکطرفه می‌شود یک‌طرفه شدن محور کندوان در روزهای جمعه و یک‌شنبه چالوس و هراز جمعه و یکشنبه یک طرفه است ساماندهی نرخ‌ جرثقیل‌های جاده چالوس مطابق بررسی اداره راه و پلیس، ریختن عمدی گازوئیل در محور کرج – چالوس صحت ندارد برف، خودروهای بدون زنجیرچرخ را در جاده هراز زمینگیر کرد احتمال سقوط بهمن در جاده چالوس مرگ در انتظار «جاده چالوس» محدودیت‌های تردد در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی ترافیک مسیر تهران - هراز سنگین است تردد در محور کرج ـ چالوس بدون زنجیر چرخ ممنوع شد تمهیدات ترافیکی مراسم روز 28 صفر در استان مرکزی اعلام شد چالوس یک طرفه شد یکطرفه شدن محور چالوس در روز جمعه جاده چالوس عصر امروز با یک ساعت تاخیر یکطرفه می‌شود محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس اعلام شد محدودیت‌های ترافیکی بازی پرسپولیس-السد قطر اعلام شد محدودیت‌ ترافیکی در تردد خودروهای ترانزیت در ایام اربعین‌ جلوگیری از هرگونه انسداد احتمالی راه‌ها در دستور کار است چالوس یک طرفه می‌شود اعمال محدودیت ترافیکی در هراز و کندوان 15 کیلومتر از محور چالوس ‌بزرگراه می‌شود اجرای 2 کیلومتر دیوارچینی در جاده چالوس مصائب سرما در جاده چالوس جاده چالوس یک طرفه می‌شود محدودیت های ترافیکی مازندران دائمی شد اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس ترافیک سنگین در جاده چالوس محور چالوس جمعه یک طرفه می‌شود چالوس یکطرفه می‌شود ترافیک در آزادراه تهران-کرج نیمه سنگین است ترافیک سنگین در محورهای کرج، چالوس و هراز یک طرفه شدن هراز و چالوس در برنامه پلیس راه قرار دارد تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت چالوس ممنوع شد ترافیک سنگین در جاده چالوس ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز جاده چالوس از فردا یک‌طرفه می‌شود محدودیت های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در قم اعلام شد اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس انجام عملیات لکه‌گیری درجاده چالوس هراز به سمت تهران یک طرفه شد یکطرفه شدن محور کرج - چالوس از بعد از ظهر امروز ترافیک سنگین جاده چالوس پیشنهاد تغییر مسیر انسداد محور چالوس ترافیک راه های البرز سنگین است افزایش ترافیک جاده‌ها جاده چالوس و هراز فردا یکطرفه می‌شود ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور چالوس ترافیک در محور کرج-چالوس سنگین است جاده چالوس فردا یک طرفه می‌شود «رفتار ترافیکی» گره گشوده نشده مناسبات اجتماعی چطور همه می‌رویم شمال؟ چالوس و هراز از ساعت 16 به سمت تهران یکطرفه می‌شود ترافیک سنگین در محور کرج- چالوس ترافیک سنگین در همه محورهای منتهی به شمال و محور کرج جاده چالوس دومین روز شهریور یکطرفه می‌شود محورهای چالوس و هراز یکطرفه است 6 دستگاه خودروی سوخت‌رسان‌سیار به جاده چالوس اعزام شد+عکس محدودیت توقف خودرو در اطراف مصلی امام خمینی (ره) از ساعت 12 امشب محدودیت ترافیکی جاده‌های گردشگری در تعطیلات عید قربان اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید قربان جاده کندوان عصر سه شنبه یکطرفه است کاهش ترافیک راه‌ها هر ساعت 850 خودرو وارد جاده چالوس می‌شود علت لغزش خودروها در جاده چالوس معما شده است؟ 25 درصد تردد خودروها در محور کرج- چالوس دارای سرعت غیرمجاز است جزئیات عملیات‌های ایمنی در جاده چالوس ترافیک سنگین در جاده هراز و چالوس ترافیک نیمه سنگین در چالوس ترافیک در چالوس؛ مه و باران در 6 استان چالوس از ساعت 15 یک طرفه می‌شود آغشته بودن سطح جاده چالوس با گازوئیل تایید شد علت سُر خوردن خودروها در جاده چالوس مشخص شد تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - دامغان جاده را مسدود کرد جاده چالوس یک طرفه می‌شود ریختن گازوئیل در جاده چالوس اثبات نشد ماجرای سر خوردن موتور سیکلت‌ها در جاده چالوس چیست؟ ریختن عمدی روغن و مواد سوختی در جاده ها صحت ندارد ماجرای سُرخوردن خودروها در جاده چالوس ریختن گازوئیل در جاده چالوس صحت ندارد ترافیک سنگین در جاده چالوس ترافیک پرحجم و روان در محور چالوس محدودیت های ترافیکی در دو جاده چالوس و هراز ترافیک پرحجم در چالوس جاده کرج- چالوس یک طرفه شد اجرای 2 طرح ترافیکی ویژه از فردا در پایتخت چالوس یک طرفه می‌شود شمارش معکوس برای مرگ جاده چالوس مه‌گرفتگی و باران در جاده‌های شمالی جاده کرج - چالوس یکطرفه شد کلاف سر در گم گازرسانی به روستاهای جاده چالوس چالوس یک طرفه می‌شود ترافیک پرحجم در چالوس جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود ترافیک در آزادراه قزوین-کرج نیمه سنگین است مسدود شدن جاده‌های ایلام ـ مهران و ایلام ـ کرمانشاه چالوس یک‌طرفه می‌شود اعمال محدودیت ترافیکی در محور امامزاده داوود (ع) و سولقان مشکل ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور وجود ندارد علت واقعی لغزش خودروها در جاده چالوس مشخص نیست اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور چالوس جاده چالوس با 2 ساعت تاخیر یکطرفه می‌شود ترافیک پرحجم در جاده هراز جاده چالوس در نخستین روز تابستان یکطرفه می‌شود اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس ترافیک محور چالوس نیمه سنگین است جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود ترافیک جاده کرج- چالوس نیمه سنگین است فردا چالوس و هراز به سمت تهران یک طرفه می‌شود محدودیت تردد کامیون در محورهای تهران-شمال ترافیک پرحجم جاده‌های شمال در آستانه عیدفطر پیش بینی بار ترافیکی سنگین در خروجی‌های تهران از عصر امروز چالوس یکطرفه نشد یک‌طرفه شدن محور کندوان از کرج تا مرزن‌آباد نوع آسفالت جاده چالوس مناسب نیست جاده چالوس فردا یکطرفه می‌شود خطر ریزش سنگ در جاده چالوس آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور انسداد مسیر غرب به شرق پل کریمخان هشدار در مورد انفجار ترافیکی در جاده‌ها در آستانه تعطیلات عید فطر جاده چالوس از امشب تا 22 خرداد، شب‌ها مسدود می‌شود تردد خودروها از کرج به سمت شمال ممنوع شد هراز و چالوس از ظهر امروز یک طرفه می‌شود محدودیت های ترافیکی روز قدس در تبریز اعلام شد محدودیت ترافیکی روز قدس در زنجان اعمال می شود جاده چالوس و هراز جمعه یک‌طرفه می‌شود ترافیک عصرگاهی در جاده چالوس و هراز سنگین است ترافیک نیمه سنگین در محور کرج - چالوس ترافیک سنگین در محور کرج _ چالوس مشکل ترافیکی خاصی در محدوده حرم امام راحل نداریم وضعیت تردد در محورهای منتهی به مرقد امام خمینی مطلوب است ترافیک سنگین در چالوس و هراز ترافیک «سنگین» در جاده‌های شمالی کشور تصادف زنجیره‌ای مرگبار در جاده هراز جاده چالوس قفل شد محدودیت‌های توقف و تردد در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اعلام شد تمهیدات حملی و نقلی شهرداری به‌ مناسبت سالگرد ارتحال رهبرکبیرانقلاب مه گرفتگی و کاهش دید در محور چالوس آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها + نقشه اعمال محدودیت ترافیکی در هراز و کندوان جزئیات ممنوعیت‌ و محدودیت‌ ترافیکی محورهای مواصلاتی بارش باران همراه با مه‌گرفتگی در محور کندوان جاده کرج - چالوس تا 8 خرداد شب ها بسته است ریزش کوه در جاده چالوس 4 نفر را به شدت مصدوم کرد جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود هشت محور مواصلاتی کشور مسدود است محور هراز به مدت 10 شب مسدود می شود انسداد شبانه محور هراز تا 26 اردیبهشت ممنوعیت تردد خودروها در محورهای هراز و چالوس به سمت شمال 7 محور کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جدیدترین وضعیت ترافیک جاده‌ای+ نقشه انتظار ترافیک سنگین در برخی محورهای مواصلاتی برای فردا محورهای هراز و کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود ترافیک در محورهای مازندران روان شد 11 محور فرعی و اصلی کشور مسدود است ترافیک جاده کرج - چالوس و آزادراه کرج -قزوین سنگین است ترافیک سنگین در محورهای خروجی تهران جاده چالوس یکطرفه شد محور کرج-چالوس روز جمعه یک طرفه می‌شود محورهای مواصلاتی ریگان مسدود شد طوفان محور کرمان – زاهدان را مسدود کرد جاده چالوس یکطرفه شد چالوس بعد از ظهر یک‌طرفه می‌شود چالوس یکطرفه می‌شود تکذیب دریافت عوارض در جاده چالوس دولت برای کاهش مشکلات جاده چالوس تلاش می‌کند یکطرفه شدن چالوس از بعدازظهر امروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-قزوین اعلام آخرین وضعیت راه‌های کشور فرش قرمز مرگ زیرپای جاده چالوس محدودیت‌های ترافیکی 29 فروردین لغو شد آخرین اخبار از جاده‌های مسدود کشور ریزش تونل یکی از محورهای استان ایلام را مسدود کرد محدودیتهای ترافیکی روز ارتش در پایتخت اعلام شد حضور 100 درصدی مأموران پلیس راهور در مسیرهای منتهی به رژه نیروهای مسلح اعمال محدودیت تردد در جاده‌های هراز و چالوس جاده کرج - چالوس یکطرفه شد محورهای هراز و کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود اتصال شمیرانات به محور چالوس مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است کرج، چالوس و هراز یکطرفه نمی‌شود محدودیت ترافیک در محور چالوس مجددا اعمال شد جاده چالوس فعلا 2 طرفه است بارش برف در ارتفاعات هراز و کرج‌ ـ چالوس انسداد 6 محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی میزان عملیات ترافیکی امداد و نجات در نوروز 10 درصد افزایش یافت جاده چالوس یکطرفه می‌شود ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس ترافیک جاده چالوس سنگین است جاده چالوس یکطرفه شد محور چالوس به سمت کرج یکطرفه شد محور هراز در مسیر شمال به جنوب یک طرفه شد محدودیت تردد در محور هراز از رودهن تا آمل جاده‌های کشور همچنان پر ترافیک چالوس از ساعت 17 امروز یکطرفه می‌شود محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی محدودیت تردد و توقف خودروها در اطراف حرم اعمال می شود علت سرخوردن خودروها در جاده چالوس در حال بررسی است ترافیک در راه های استان قزوین روان است تکذیب اقدام امدادخودرو برای تصادف در جاده چالوس جاده چالوس 28 و 29 اسفند یکطرفه می‌شود محدودیت ترافیکی در پنجشنبه آخر سال در خرم آباد اعمال می شود کرج-چالوس امروز یک‌طرفه می‌شود ترافیک نیمه سنگین در کرج-قزوین و بالعکس محدودیت های ترافیکی پنجشنبه غریبان در شهر کرمانشاه مخاطرات جاده چالوس - کرج (کندوان) در سفرهای نوروزی محورهای "جلگه ــ چاه اسحاق و فنوج ــ رمشک" بازگشایی شد ترافیک ایلام هر سال بدتر از پارسال اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور چالوس 5محور کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است انسداد بخشی از خط ویژه اتوبوس به دلیل نشست زمین در مولوی+ عکس محدودیت مقطعی ترافیکی در محور هراز ترافیک در آزادراه کرج-قزوین و تهران-کرج 6 محور کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است خطر رانش کوه و ریزش بهمن در جاده چالوس آزادراه تبریز –زنجان بسته شد حرکت آهسته خودروها در مسیر چالوس به تهران+ تصاویر مسدود شدن سه جاده در جنوب خوزستان به دلیل تصادف و کاهش شدید دید ناشی از گرد و غبار محور کندوان امشب مسدود می‌شود اعمال محدودیت ترافیکی در روز راهپیمایی 22 بهمن در زنجان این 6 جاده تا اطلاع‌ثانوی مسدود است تردد روان در تمامی محورهای مواصلاتی کشور اسامی محورهای مسدود و دارای محدودیت تردد انسداد محورهای منتهی به لواسان به دلیل بارش برف جاده کرج - چالوس یک طرفه شد محدودیت‌های تردد در محدوده ساختمان وزارت نیرو به قوت خود باقی است ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی ویژه 22 بهمن اعلام شد 5 محور در جاده‌های کشور مسدود است احتمال ریزش بهمن در جاده چالوس جاده چالوس فردا یک‌طرفه است انسداد محورهای قدیم تهران ـ‌ ساوه و قم ـ‌ تهران محور چرمشهر محدوده حرم تا حرم مسدود شد برف، 18 جاده کشور را بست محور فیروزکوه مسدود شد هراز مجددا مسدود شد آخرین وضعیت راه‎ها؛ 9 شریان اصلی کشور بسته شد آزادراه قم - تهران به دلیل بارش شدید برف و کولاک تا ظهر امروز مسدود است ‌محور هراز مسدود شد‌ برف 12 جاده کشور را مسدود کرد هراز بسته شد جاده‌های 30 روستا در آذربایجان غربی به دلیل بارش برف مسدود شد آزادراه قزوین- زنجان مسدود شد آزادراه قزوین-زنجان به علت کولاک مسدود شد جاده چالوس مسدود شد بارش برف و باران در برخی جاده‌ها و لزوم تجهیز به زنجیرچرخ ترافیک در آزادراه کرج محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور باند شمالی آزادراه کرج - قزوین مسدود شد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-تهران آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور زمان یک طرفه شدن جاده چالوس بستگی به وضعیت ترافیک دارد مه گرفتگی در محورهای مازندران یک‌طرفه شدن جاده چالوس از ساعت 16 حرکت سریع خودروها در جاده چالوس+ تصاویر ترافیک پرحجم در جنوب به شمال محور چالوس جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی محور آب پری تا 5 هفته مسدود است در مواقع زلزله از جاده چالوس تردد نکنید ریزش کوه در محور چالوس خسارتی نداشته است جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود جاده چالوس امروز یکطرفه می‌شود ترافیک در باند جنوبی آزاد راه کرج-قزوین ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به چالوس+ تصاویر هراز و چالوس یکطرفه نمی‌شوند انتقاد از نبود پیوست ترافیکی در طرح‌های بزرگ شهری محدودیت‌های ترافیکی البرز حرکت سریع خودروها در مسیرهای منتهی به چالوس+ تصاویر ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج-تهران ترافیک نیمه‌سنگین در محور‌های هراز و کرج – چالوس ورودی اسلام‌آباد غرب و روانسر برای کاهش ترافیک بسته شد تردد خودروهای سواری به مناطق زلزله‌زده تا اطلاع ثانوی ممنوع ترافیک در برخی مقاطع محورهای هراز و چالوس نیمه سنگین است یک طرفه شدن چالوس از ساعت 18 جاده چالوس تا دوشنبه یکطرفه می‌شود ترافیک نیمه‌سنگین در جاده چالوس و آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران انسداد تونل جدید امامزاده هاشم تا 30 آذر جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های 4 استان در ایام اربعین اجرای طرح ویژه انضباط بخشی شبانه ترافیکی - انتظامی تهران از هفته آینده ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به عراق محور کندوان بعدازظهر فردا یک‌طرفه می‌شود مرحله دوم طرح ترافیکی در مرزهای خوزستان امروز آغاز می شود انسداد پنج محور به دلیل نبود ایمنی انسداد بزرگراه شیراز به اصفهان روزهای 6 و 7 آبان مشکلات ترافیکی مرز مهران تکرار نمی‌شود آخرین وضعیت معابر منتهی به استادیوم آزادی جاده چالوس امشب هم مسدود است چالوس تا ساعت 24 یک طرفه است چالوس بعدازظهر یک طرفه‌ می‌شود تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر پایتخت جاده چالوس، امشب مسدود نیست یک طرفه شدن محور کندوان از ساعت 17 امروز مه گرفتگی و کاهش دید در محورهای مواصلاتی استان اردبیل جاده چالوس یک‌طرفه شد محور کرج - چالوس از عصر عاشورا یک طرفه می شود احتمال اعمال محدودیت‌های ترافیکی موقت در برخی معابر تهران محدودیت‌های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در اردبیل اعلام شد برخورد با سدمعبر وانتی‌ها به‌زودی تشریح آخرین وضعیت محدودیت های مراسم تشییع پیکر شهید حججی جاده چالوس یک طرفه شد هراز و چالوس یک‌طرفه می‌شود محدویت‌های ترافیکی رژه نیروهای مسلح اعلام شد اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای جمعه و شنبه اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور چالوس 14توصیه برای کاهش ترافیک اول مهر توقیف خودروی مسافرکشان پلاک شهرستان در تهران چالوس و هراز فردا یک طرفه می‌شوند جاده چالوس از ساعت 14 یک‌طرفه می‌شود هراز، چالوس و منجیل رودبار پر ترافیک محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در روزهای پایانی هفته جاده کرج - چالوس یک طرفه شد تمهیدات ترافیکی پلیس برای نماز عید قربان تمهیدات ترافیکی پلیس برای مراسم دعای عرفه اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس پلیس زنجان در روز عیدقربان محدودیت ترافیکی اعمال می کند اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهدای گمنام در ایلام یکطرفه شدن محور کرج - چالوس از ساعت 17 امروز جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود احتمال تغییر ساعات ترافیکی برخی مشاغل در نیمه دوم سال محدودیت‌های ترافیکی محورها اتوبان های مدرس، چمران و نیایش پرترددترین مسیرهای پایتخت اعمال محدودیت ترافیکی در 3 محور منتهی به شمال به دلیل بهسازی محدودیت‌های ترافیکی مراسم تحلیف رئیس‌جمهور+جزئیات محور کرج - چالوس و هراز یکطرفه می شود تمهیدات اورژانس و محدودیت‌های ترافیکی پایتخت در روز «تحلیف رییس جمهور» ترافیک سنگین در چالوس و هراز محدودیت‌های ترافیکی معابر در روز تحلیف رئیس‌جمهور+ جزئیات محور کرج – چالوس مسدود شد/ محور هراز هفته آینده بسته می‌شود آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور حرکت پر سرعت خودروها در مسیرقم چالوس فردا یکطرفه می شود 7 محور مواصلاتی کشور مسدود شد جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته چالوس به تهران یکطرفه شد محور چالوس جمعه یکطرفه می‌شود هراز 10 ساعت مسدود است انسداد 5 محور مواصلاتی در کشور یکطرفه شدن محور کرج - چالوس از ساعت 15 حرکت روان خودروها در جاده چالوس اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور چالوس کاهش ترافیک جاده‌های کشور کاهش ترافیک پل صدر تشریح تمهیدات ترافیکی در اطراف مراکز برگزاری کنکور 96 گره کور ترافیک در کندوان هراز و چالوس یکطرفه شد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در هراز و چالوس یکطرفه شدن چالوس و هراز از ساعت ١5 امروز یکطرفه شدن چالوس و هراز تا تخلیه کامل ترافیک جاده چالوس تا روز جمعه مسدود نمی‌شود محور چالوس موقتا یکطرفه شد محدودیت‌های ترافیکی نماز عیدفطر در پایتخت اعلام شد تمهیدات ترافیکی مرتبط با عید سعید فطر جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود تمهیدات پلیس پایتخت برای شب‌های قدر انسداد مسیرهای منتهی به حرم عبدالعظیم(ع) اعمال تمهدیدات ترافیکی در شب‌های قدر لغو محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدای تهران آغاز محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال کشور جهت عزیمت به بهشت زهرا تردد از جاده قدیم قم امکان پذیر است محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی(ره) ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس و هراز اعلام مسیرهای جایگزین برای دسترسی به فرودگاه در صورت ترافیک محدودیت تردد در 8محور مواصلاتی امروز روز بدون پلیس در یزد است تدابیر ترافیکی پلیس برای ماه رمضان ترافیک در آزاد راه کرج - قزوین و کرج - چالوس نیمه سنگین است ترافیک سنگین در آزادراه قزوین ـ کرج محور کرج - چالوس یکطرفه شد انسداد محور ایلام - مهران در تاریخ 17 اردیبهشت یک طرفه شدن جاده چالوس انسداد خیابان کارگر در پی حریق پاساژ مهستان محدودیت های ترافیکی در آزاد راه‌‌ها اعمال شد تمهیدات پلیس راهور پایتخت برای بازی فوتبال پرسپولیس ترافیک سنگین در ابتدای محور کرج - چالوس اجرای محدودیت ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال وضعیت ترافیکی تهران در سیزده‌بدر ترافیک در برخی محورهای مواصلاتی با شروع موج دوم بازگشت مسافران چالوس و هراز یک‌طرفه شدند جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها بارش برف در محور کرج -چالوس احتمال یک طرفه شدن هراز و چالوس 21 هزار تردد در یک لاین کرج - چالوس بارش برف در محور چالوس توفان شن جاده ریگان - ایرانشهر را بست انسداد بشرویه به فردوس به دلیل طوفان شن توضیح مدیر صدور آرم طرح ترافیک درباره مهلت تحویل مدارک «چالوس» یکطرفه می‌شود ترافیک در محور تهران-مشهد نیمه سنگین است جاده کرج - چالوس را ثبت ملی می‌کنیم تقاضای پلیس راهور البرز برای استقرار جرثقیل در محور چالوس فعالیت جدیدترین سامانه هوشمند کنترل ناوگان حمل ونقل عمومی درجاده چالوس آغاز طرح‌ ‌ترافیکی نوروزی استان یزد از 26 اسفند آماده باش 10 میلیون همیار پلیس از فردا ترافیک سنگین در ورودی کلانشهرها و آزادرا‌ه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران جو آرام و ترافیک روان در جاده‌ها محدودیت‌های ترافیکی نوروز 96 اعلام شد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور آماده‌باش پلیس راهور برای سفرهای نوروزی ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی تهران جاده چالوس عصر امروز یک طرفه می شود ترافیک صبحگاهی در آزادراه کرج – تهران کمبود پارکینگ در قم انسداد 14 محور به دلیل شرایط نامساعد جوی آغوش باز جاده چالوس برای مسافران+تصاویر نشست زمین در خیابان "رجایی" ترافیک سنگین در محدوده مرکزی و بزرگراهی تهران همه محورهای شمالی کشور باز است محدودیت ترافیکی از میدان انقلاب تا آزادی آخر هفته بدون ترافیک جاده چالوس+تصاویر انسداد محورهای شمشک-دیزین و پونل-خلخال اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در پایتخت احتمال ریزش بهمن درجاده کرج - چالوس ترافیک روان در پنجشنبه برفی تهران تردد در بزرگراه های شمالی پایتخت فقط با زنجیر چرخ بازگشایی خیابان جمهوری طی 2 ساعت آینده مسدود شدن سه محور در پی بارش شدید برف و کولاک جاده چالوس مسدود شد طرح محدودیت عبور و مرور خودروها در پاریس احتمال کاهش محدودیت‌های ترافیکی پلاسکو از عصر فردا بار ترافیکی خیابان‌های مجاور ساختمان پلاسکو روان است ترافیک سنگین در طول خیابان نواب، انقلاب، سعدی به سمت تقاطع استانبول ـ جمهوری اعمال محدودیت در محور کرج- چالوس از ساعت 15 ترافیک روان در تمامی مسیرهای منتهی به تهران+ تصاویر شناسایی 60 نقطه حادثه خیزدرجاده چالوس انسداد 6 محور به دلیل شرایط نامساعد جوی رفع مشکل ترافیکی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر و بهشت زهرا اعمال ممنوعیت های ترافیکی همزمان با تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی شهردار تهران از رفع نقاط کور ترافیکی ورودی‌های پایتخت خبر داد چالوس رنگ ترافیک را به خود ندید+تصاویر بارش برف در محور کرج-چالوس جاده چالوس بازگشایی شد تردد روان در تمام جاده‌های کشور+تصاویر جاده کرج- چالوس برای پیشگیری از حوادث بسته شد انسداد محور کندوان و جاده پیست دیزین به دلیل بارش شدید برف بازگشایی محور کرج ـ چالوس کامیون چرثقیل‌دار در جاده مخصوص تهران ـ کرج ترافیک ایجاد کرد ترافیک نیمه‌سنگین و بارش برف در جاده های کشور جاده چالوس بسته نشده؛ محدودیت موقتی برای حفظ ایمنی هراز و چالوس یک‌طرفه شدند بارش برف در 11 استان انسداد 6 محور به دلیل شرایط نامساعد جوی ترافیک نیمه‌سنگین در هراز، فیروزکوه ، چالوس-کرج و جاده قم شاهراه ترانزیتی کشورمسدود شد اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌‌های منتهی به شمال بارش برف و باران و ترافیک روان در جاده‌های کشور محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی 28 و 30 صفر در قم ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج- قزوین آغاز محدودیت های ترافیکی در مشهد از امشب اعمال محدودیت‌های ترافیکی در آئین تشییع پیکر استاد سلیم مؤذن‌زاده محدودیت‌های ترافیکی برای راهپیمایی اربعین در تهران ترافیک نیمه سنگین در محور رشت-قزوین ترافیک روان در تمامی جاده‌های کشور محدودیت های ترافیکی روز 13 آبان در زنجان اجرا می شود اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای منتهی به شمال جاده چالوس کرج یک طرفه شد افزایش ترافیک عبوری به سمت مازندران وضعیت ترافیکی و جوی جاه های کشور تمهیدات پلیس در شب‌های تاسوعا و عاشورا جمعه جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود تمهیدات پلیس برای ایام سوگواری سالار شهیدان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور پایتخت برای دهه اول محرم جاده‌های هراز و چالوس از بعدازظهر امروز یکطرفه می‌شود جاده چالوس دوطرفه است لطفاً از جاده چالوس به شمال نروید محور چالوس روز عید قربان یکطرفه می‌شود جاده چالوس یکطرفه شد/شرایط جوی محور آرام است رفت و آمد آرام در جاده چالوس اعمال محدودیت های ترافیکی به دلیل نشست زمین در خیابان پیامبر تهران ترافیک سنگین و نیمه سنگین در آزادراه کرج- قزوین، هراز و کندوان ممنوعیت تردد کامیون در محور کرج-چالوس ترافیک در محور کرج -چالوس و تهران-قزوین معادله مجهول جاده‌سازی و منابع طبیعی چگونه حل می‌شود؟ محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها اعلام ممنوعیت های ترافیکی اعلام محدودیت‌‌های ترافیکی جاده‌های کشور یک‌طرفه شدن جاده چالوس و ممنوعیت تردد تریلر در هراز و فیروزکوه انسداد محور هیرمند در سیستان و بلوچستان افزایش ترافیک جاده‌ها ترافیک شدید در محورهای کندوان و هراز تمدید محدودیت‌‌های ترافیکی محورهای مازندران تا فرداصبح اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور جاده چالوس یک شب پیش از پایان تعطیلات، یک‌طرفه شد جاده چالوس قفل شد نفس مسافران شمال در تونل کندوان گرفت جزئیات آخرین وضعیت راه‌های کشور محور چالوس یکطرفه شد اعمال محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در مشهد از نیمه شب سه‌شنبه محدودیت‌های ترافیکی ایام عید سعید فطر اعلام شد جاده‌ چالوس قفل شد؛ سنگین‌تر شدن ترافیک در ساعات آینده محدودیت‌های ترافیکی ایام عید سعید فطر ترافیک سنگین در آزادراه تهران -قزوین و جاده چالوس توقف مرمت و بازسازی جاده ها از پانزدهم تا نوزدهم تیرماه ترافیک سنگین در محور «کرج – چالوس» تشریح محدودیت های ترافیکی عید فطر درمحورهای برون شهری خوزستان تمهیدات ترافیکی برای برگزاری نمازعید فطر تمهیدات ترافیکی پلیس با آغاز طرح تابستان 95 اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز جهانی قدس در استان همدان مسیرهای 9 گانه در پایتخت برای راهپیمایی روز قدس اعلام شد ترافیک سنگین در مرزن آباد-چالوس انسداد پنج محور به دلیل مشکلات فیزیکی راه محدودیت های ترافیکی مشهد در شب های قدر محور «کرج – چالوس» یک طرفه می‌شود بهره برداری از قطعه یک آزادراه تهران شمال در سال آینده جاده چالوس ثبت ملی می‌شود؟ عملیات عمرانی در بخشی از جاده «کرج - چالوس» انسداد محدوده شهران و اعلام مسیرهای جایگزین مه گرفتگی و کاهش دید در محورهای هراز و فیروزکوه - چالوس- کرج صدور دستور قضایی برای رفع نقص نقاط حادثه خیز جاده چالوس محدودیت ترافیکی در آزاد راه تهران – قم ترافیک نیمه سنگین در کرج-چالوس و رشت-قزوین طرح ویژه راهور ایلام به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا می شود جدول وضعیت ترافیک راه‌های اصلی و فرعی استان تهران ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز اعلام محدودیت های ترافیکی اعلام مسیرهای ویژه دسترسی به حرم امام (ره) ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای شمالی و آزادراه‌های «تهران - کرج» و «کرج - قزوین» ترافیک آزادراه تهران-کرج-قزوین سنگین و جاده چالوس نیمه سنگین است حضور یک میلیون زائر و تردد 19 هزار اتوبوس در مراسم ارتحال امام تردد کامیون‌ها از خط سرعت ممنوع محدودیت‌های ترافیکی روز «برات» در خراسان جنوبی اعلام شد انسداد محور «خرم‌آباد - بیرانشهر» اعلام محدودیت های ترافیکی ترافیک سنگین در آزادراه تهران -کرج اعلام محدودیت های ترافیکی انسداد مقطعی آزادراه کرج - قزوین در محدوده پل شهید سلطانی کاهش 5.6 درصدی تردد جاده ای افزایش ترافیک جاده ها طرح تردد زوج وفرد خودروها در کرج اجرا می‌شود محدودیت های ترافیکی روز انتخابات در استان مرکزی اعلام شد محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد ترافیک سنگین در محور کندوان محدودیت‌های ترافیکی رژه نیروهای مسلح پیش‌بینی ترافیک سنگین در آزادراه کرج ـ تهران و بزرگراه های حکیم و همت ترافیک آزادراه تهران- کرج نیمه سنگین جاده چالوس یک طرفه می‌شود محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس اعلام شد ترافیک نیمه سنگین در 3 جاده منتهی به تهران ترافیک سنگین در جاده های شمال بار ترافیکی در محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه انسداد هراز و ترافیک نیمه‌سنگین چالوس ترافیک نیمه سنگین در کندوان ترافیک در محور کندوان نیمه سنگین است محدودیت‌های ترافیکی نهم فروردین جاده چالوس هم بسته شد جاده هراز به علت جاری شدن سیلاب مسدود شد ترافیک نیمه سنگین در محور کرج چالوس ممانعت از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محور چالوس محدودیت های ترافیکی «پنجشنبه غریبان» در کرمانشاه بارش برف در ارتفاعات جاده کرج-چالوس یک‌طرفه شدن "چالوس" و "هراز" از ساعت 14 امروز ترافیک 75 درصدی در بیش از 34هزارکیلومتر راه شریانی محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی22بهمن در شهر قم جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته بارش برف در محورهای 4 استان وترافیک سنگین در محور هراز اعمال تمهیدات ترافیکی سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) از فردا تردد در خیابان خیام قزوین محدود می شود راهکارهای کاهش ترافیک شهر تبریز؛ از متن تا اجرا اعلام محدودیت‌های ترافیکی محدودیت‌ها و ممنوعیت ترافیکی جزئیات محدودیت‌های ترافیکی مسیر تشییع پیکر جانباختگان منا تشریح شد طرح‌های سلیقه‌ای در حوزه ترافیک شهر شیراز اجرایی نشود وضعیت ترافیکی جاده‌ها
Back to top