برگزاری اختتامیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنعت حمل‌ونقل شهری کشور

عصر خودرو- اختتامیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنعت حمل‌ونقل شهری کشور با حضور جمعی از مدیران سازمان‌های اتوبوسرانی کشور و جمعی از مسئولان شهرستان‌ها در محل دایمی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.

Friday 06 January 2017 - 16:59:00

برگزاری اختتامیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنعت حمل‌ونقل شهری کشور

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اختتامیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنعت حمل‌ونقل شهری کشور امروز با حضور جمعی از مدیران سازمان‌های اتوبوسرانی کشور و جمعی از مسئولان شهرستان‌ها در محل دایمی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.

مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور در برنامه اختتامیه با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه، اظهار داشت: یکی از مشکلات سازمان‌های اتوبوسرانی شهری در سطح کشور بحث برقراری ارتباط با شرکت‌های تأمین کننده قطعات حمل‌ونقل عمومی است که با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی سعی می‌شود این مشکل برطرف شود.

محسن مسلم‌خانی با اشاره به اهمیت دستاوردهای اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور، بیان کرد: در این نمایشگاه سعی بر آن بود تا مردم هم با مشکلات حمل‌و‌نقل شهری آشنا شوند.

در ادامه این برنامه نماینده شرکت برزیلی با ابراز خوشحالی از حضور در ایران گفت: برزیل مانند گذشته در کنار ایران خواهد بود و در زمینه سرمایه‌گذاری مشترک و بهبود تکنولوژی با ایران همکاری خواهد کرد.

در پایان این مراسم از غرفه‌های برگزیده در زمینه صنعت حمل‌ونقل شهری کشور تقدیر شد.

برچسب ها

نمایشگاه توانمندی های صنعت حمل ونقل شهری
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top