فونیکسریمکسبهتام

پایبندی سایپا به یکی از اصلی‌ترین تعهدات و مسئولیت‌ها

عصر خودرو- گروه خودروسازی سایپا در هفته‌های اخیر از دو محصول جدید خود رونمایی کرد و از عرضه آنها به بازارها خبر داد. یکی از این دو خودرو محصول چانگان سی‌اس۳۵ بود که در ماه‌های گذشته رونمایی شد گرفته بود و سایپا با آماده‌سازی زیربنای تولید انبوه آن در سایت کاشان، عرضه این خودرو زیبا و کارآمد را به بازارهای داخلی آغاز کرد.

پایبندی سایپا به یکی از اصلی‌ترین تعهدات و مسئولیت‌ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صمت ، در چندماه اخیر که اخبار مربوط به تولید خودرو سی‌اس35 در داخل کشور رنگ واقعیت به خود گرفت، برآوردها و نظرسنجی‌ها نشان می‌داد که بازار خودرو داخلی با یک محصول پرطرفدار مواجه خواهد شد، محصولی که باتوجه به ویژگی‌های خاص آن ازجمله کلاس فنی خودرو، امکانات و آپشن‌های موجود در آن، زیبایی ظاهری، تنوع رنگ و بسیاری شاخص‌های دیگر می‌تواند دل مشتریان را به‌دست آورد.
    در کنار این خودرو، از محصولی جدید رونمایی شد که با برخورداری از شهرت رنوی فرانسه و تجربه چندماه گذشته تولید خودرو ساندرو می‌تواند آینده درخشانی در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد. محصول ساندرواستپ وی یا کراس اوور خودرویی است که روی پلتفرم ساندرو تولید شده اما تفاوت‌هایی در ظاهر و کارآیی آن وجود دارد. کلاس فنی این خودرو متمایز از محصول ساندرو است و باوجود برخورداری از قابلیت‌های فنی بالا به همراه کیفیت تضمین شده به‌وسیله رنو تولید در کیفی‌ترین خودروساز داخل یعنی پارس‌خودرو، می‌تواند دسته دیگری از نیاز بازار را پاسخ دهد. این موارد عنوان شد تا یادآور شویم گروه خودروسازی سایپا سیاست توسعه محصول را به‌عنوان یکی از اهداف دسته اول خود در دستور کار قرار داده و همواره برای پیگیری این سیاست، تلاش و سرمایه‌گذاری می‌کند. این موضوع بیانگر آن است که سایپا در مسیر پیگیری و جاری‌سازی ارزش‌های سازمانی، تعهد اجتماعی و مشتری‌مداری خود را از دریچه ارائه محصولات و خدمات باکیفیت بالا و برخوردار از قیمت مناسب دنبال می‌کند. در واقع هنر سایپا در این است که توانسته ارتباط خود را با مشتریان در یکسال اخیر بر مبنای احترام و پررنگ‌سازی نقش آنها در ارتباط فی‌مابین و رسیدگی به خواست آنها در تولید، عرضه و طراحی محصولات جدید انتظامی دوباره ببخشد. سایپا درصدد آن است تا نظر مثبت مشتریان را به خود جلب کرده و چهره‌های فعال، پویا و منسجم از خود به نمایش بگذارد. سایپا با اقدامات اخیر خود در زمینه مشتری‌مداری از طریق رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، تولید خودروهای جدید و عرضه آنها به بازار اعتماد مشتریان را جلب کرده و تلاش می‌کند علاوه بر ارتقای جایگاه محصولات خود در بازار، زمینه سودآوری اقتصادی این سازمان را فراهم کند و بتواند مسئولیت اجتماعی و تعهد مشتری‌مدارانه خود را نیز که موجبات بهره‌برداری معنوی و ارتقای جایگاه نام و نشان این سازمان در اذهان مخاطبان است، به خوبی به اجرا درآورد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط