فونیکسریمکسبهتام

سرعت کند خودرویی‌ها در جاده بورس+ نمودار

عصر خودرو- سهام گروه خودرویی‌ها در هفته جاری از شیب ملایم در روند نزولی کمی به سمت رشد حرکت کرده که این روند در کلیه گروه‌های سایپا،ایران خودرو، زامیاد، پارس خودرو، بهمن، ایران خودرو دیزل و سایپا دیزل قابل مشاهده است.

سرعت کند خودرویی‌ها در جاده بورس+ نمودار
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، بررسی سهام 7 گروه خودرویی در هفته جاری حاکی از ادامه نوسان منفی با شیب ملایم‌تر نسبت به هفته گذشته است، که به روند این نمادها در طول هفته اشاره می‌شود.

    *سایپا (خساپا)

    سهام گروه خودرو‌سازی سایپا تعداد سهم در معامله شده در ابتدای هفته دو هزار 600 بوده که این رقم در پایان هفته با کاهش روبرو شده و به هزار و 890 رسیده است و در ادامه نیز حجم سهام این گروه از 47 میلیون و 944 سهم در پایان به 108 میلیون و 841 سهم رشد یافته است.

    درصد تغییر قیمت سهام این گروه در بازار در ابتدای هفته با کاهش 3 درصدی مواجه بوده و پایان هفته به رشد 0.25 درصدی رسیده است.

    *ایران خودرو (خودرو)

    ایران خودرو در ابتدای هفته هزار و 733 سهم بوده که این رقم در پایان با کاهش به 978 سهم رسیده است و حجم 14 میلیون 7 سهم در ابتدای هفته با افزایش به 11 میلیون و 91 سهم رسیده است.

    در ابتدای هفته این سهم با کاهش 0.86 درصدی روبر شده که این روند در پایان هفته جابه جا و به 0.93 درصد کاهش یافته است.

    *زامیاد (خزامیا)

    گروه زامیاد در ابتدای هفته تعداد هزار و 882 نوبت معاملاتی داشته  که این رقم در انتهای هفته به یک هزار و 37 سهم کاهش یافته است و حجم معاملات در این گروه با  38 میلیون و 77 سهم به 14 میلیون و 717 سهم در پایان هفته کاهش یافته است.

    در ابتدای هفته این سهم کاهش 1.18 درصدی داشته و در پایان هفته به رشد 0.39 درصدی تبدیل شده است.

    *پارس خودرو (خساپا)

    گروه سهام پارس خودرو هزار و 87 نوبت معاملاتی داشته که این رقم در پایان هفته به 483 نوبت رسیده است و حجم معاملات این گروه از 12 میلیون 811 سهم در ابتدای هفته به 5 میلیون 9 سهم رسیده که کاهش چشم گیری را تجربه کرده است.

    در ابتدای هفته این سهم با کاهش 2.32 درصد نسبت به هفته گذشته روبرو شده که این روند در پایان هفته به رشد 0.29 درصدی رسیده است.

    *سایپا دیزل (خکاوه)

    گروه سهام سایپا دیزل در ابتدای هفته تعداد هزار و 105 نوبت معاملاتی داشته که این رقم در پایان هفته به 497 نوبت رسیده است و حجم معاملات این گروه از رقم 13 میلیون و 316 سهم در ابتدای هفته به 8 میلیون و 805 سهم در پایان هفته کاهش یافته است.

    همچنین درصد تغییرات این گروه ابتدای هفته با کاهش 4.97 درصدی همراه بوده که این تغییرات در پایان هفته نیز ادامه داشته و به 1.25 درصد رشد رسیده است.

    *گروه بهمن (خبهمن)

    گروه سهام بهمن در ابتدای هفته تعداد 215 نوبت معاملاتی داشته که این رقم در پایان هفته به 364 نوبت رسیده است و حجم معاملات این گروه از رقم 6 میلیون و 464 سهم در ابتدای هفته به 10 میلیون و 754 سهم در پایان هفته افزایش یافته است.

    همچنین درصد تغییرات این گروه ابتدای هفته با کاهش 1.66 درصدی همراه بوده که این تغییرات در پایان هفته به 2.39 درصد کاهش رسیده است.

    *سایپا دیزل ( خکاوه)

    گروه سهام سایپا دیزل در ابتدای هفته تعداد 946 نوبت معاملاتی داشته که این رقم در پایان هفته به دو هزار و 412 نوبت رسیده است و حجم معاملات این گروه از رقم 20 میلیون و 347 سهم در ابتدای هفته به 47 میلیون و 124 سهم در پایان هفته افزایش یافته است.

    همچنین درصد تغییرات این گروه ابتدای هفته با کاهش 30 درصدی همراه بوده که این تغییرات در پایان هفته به 14 درصد رشد تبدیل شده است.

    گزارش میزان حاکی از این است که روند 7 گروه خودرویی در ابتدای شهریور ماه با توجه به رشد اندک شاخص در هفته جاری نسبتا با شیب ملایم همراه بوده ولی در پایان هفته با رشد نه چندان چشم‌گیری در ارزش و سهم این گروه‌ها روبرو بوده ایم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو