فونیکسریمکسبهتام

۶کشته در حوادث رانندگی استان مرکزی

عصر خودرو- برجای ماندن شش کشته از حوادث رانندگی استان مرکزی، توقیف محموله ۳۰۰میلیون ریالی شوینده قاچاق در شازند و اعتراف سارقان حرفه ای به ۳۳ فقره سرقت، عناوین اخبار انتظامی استان مرکزی است.

۶کشته در حوادث رانندگی استان مرکزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از پایگاه پلیس، حوادث رانندگی روز گذشته در استان مرکزی شش کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

    براساس این گزارش، در حادثه ای که بامداد روز گذشته در محور فرعی گوار- عقیل آباد رخ داد، بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با سواری مزدا یکی از سرنشینان مزدا کشته و یک نفر دیگر مجروح شد.

    بنابر اعلام کارشناس پلیس راه استان مرکزی علت این حادثه، تجاوز به چپ سواری پراید نسبت به مزدا اعلام شد.

    در حادثه دیگر در محور کنار گذر شمالی اراک بر اثر شدت برخورد یک دستگاه سواری پیکان و سواری پژو 405، هر دو خودرو دچار حریق شدند که به دنبال این سانحه راننده پیکان، راننده پژو و دو سرنشین آن دچار آتش سوزی شدند و هر چهار نفر جان خود را از دست دادند.

    کارشناس پلیس راه استان علت این حادثه دلخراش را انحراف به چپ سواری پژو اعلام کرد.

    در حادثه رانندگی دیگری که در خیابان شریعتی شهر خمین بر اثر برخورد یک دستگاه سواری تیبا با یک دستگاه موتور سیکلت اتفاق افتاد، راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

    بنابر اعلام کارشناس پلیس راهور خمین، عبور از محل ممنوع موتور سیکلت علت این سانحه رانندگی است.

    توقیف محموله 300 میلیون ریالی شوینده های قاچاق در شازند

    در عملیات پلیس شازند محموله 300 میلیون ریالی شوینده های اتومبیل شناسایی و توقیف شد.

    بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شازند در این باره گفت: ماموران انتظامی شهرستان از تردد دو دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای اصلی شهرستان مطلع شدند که با برنامه ریزی انجام شده و پوشش نامحسوس محورهای مواصلاتی شهرستان، هر دو خودرو شناسایی و طی عملیاتی متوقف شدند.

    وی با اشاره به کشف دو هزار و 230 بطری مواد شوینده اتومبیل از خودروهای توقیفی خاطر نشان کرد: ارزش این محموله قاچاق 300 میلیون ریال برآورد شده است و دو متهم دستگیر شده در این رابطه، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

    سارقان حرفه ای به 33 فقره سرقت اعتراف کردند

    دو سارق حرفه ای بعد از دستگیری در عملیات ماموران پلیس شهرستان ساوه به 33 فقره سرقت محتویات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

    علی اصغر طالبی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و در بررسی ها مشخص شد سارقان، خودروهایی که فاقد تجهیزات ایمنی هستند را در خیابان های خلوت شناسایی و از آنان سرقت می کنند.

    وی اضافه کرد: با شروع بررسی های تخصصی سرانجام دو نفر سارق سابقه دار در این خصوص شناسایی و مخفیگاه متهمان به صورت نامحسوس، تحت نظر قرار گرفت و این سارقان دستگیر شدند.

    فرمانده انتظامی ساوه با اشاره به این که متهمان در بازجویی ها به 33فقره سرقت محتویات خودرو در ساوه اعتراف کردند، اظهار داشت: سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضایی معرفی شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو