فونیکسریمکسبهتام

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان:

پیست موتورسواری و اتومبیلرانی شهید مفتح همدان ساماندهی شد

عصر خودرو- رئیس هیئت موتورسواری واتومبیلرانی همدان از ساماندهی پیست موتورسواری و اتومبیلرانی شهید مفتح همدان خبرداد و گفت: آمار سالیانه مرگ‌ومیر موتورسواران بسیار تأسف‌برانگیز و ناراحت‌کننده است.

پیست موتورسواری و اتومبیلرانی شهید مفتح همدان ساماندهی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی‌اصغر جهانیان با اشاره به فرهنگ‌سازی در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار داشت: رسالت اصلی در ورزش و رشته اتومبیلرانی و موتورسواری فرهنگ‌سازی در استفاده از این وسیله ها است.

    وی افزود: رشته اتومبیلرانی و موتورسواری به‌عنوان یکی از رشته‌های ورزشی جوان‌پسند که در کنترل هیجانات جوانان تأثیرگذار است از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و نیاز به فرهنگ‌سازی در این رشته بسیار بیشتر از سایر رشته‌های ورزشی احساس می‌شود زیرا با جان و مال مردم ارتباط مستقیمی دارد.

    رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان بابیان اینکه شرایط خوبی در پیست موتورسواری و اتومبیلرانی شهید مفتح همدان ایجاد شده است، گفت: تلاش شده که ازنظر تامین زیرساخت‌های این رشته در استان همدان قدم‌های مثبتی برداریم و ساماندهی خوبی در پیست شهید مفتح همدان صورت گرفته و علاقه‌مندان به این رشته می‌توانند از امکانات پیست استفاده کنند.

    جهانیان با بیان اینکه گاهی دیده می شود که خودروهایی در محیط‌زیست و طبیعت همدان اقدام به حرکت و خودنمایی می‌کنند که باید بگویم این خودروها که عمدتاً آفرود نیز هستند هیچ‌گونه ارتباطی با هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان ندارند، گفت: حفظ محیط‌زیست و طبیعت از دغدغه‌های اصلی ما است و اجازه تخریب این فضاها را به افراد نمی‌دهیم.

    وی بابیان اینکه استان همدان در این رشته حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، بیان کرد: هیئت برنامه‌های مختلفی ازجمله برگزاری مسابقات موتور کراس، اتومبیلرانی سرعت، رالی نقشه‌خوانی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه خودروهای کلاسیک، کلاس‌های مربی‌گری و داوری و همچنین مسابقات کارتینگ را در تقویم ورزشی خود دارد.

    رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان عنوان کرد: همچنین برگزاری کلاس‌های آموزش متعدد از سیاست‌های هیئت در سال 95 است تا در امر مهم آموزش نیز موفقیت‌های لازم را کسب کنیم.

       

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو