فونیکسریمکسبهتام

فروش فوق العاده کراس اور جمع و جور فرانسوی ؛

کوئید ناجی رنو شد

عصر خودرو- رنو کوئید خودروی شهری کوچک خودروساز فرانسوی از زمان شروع عرضه در هند در ماه سپتامبر گذشته ۱۵۰ هزار دستگاه پیش فروش شده و در شش ماه اول ۲۰۱۶ نقش مهمی در میزان فروش رنو در آفریقا، خاورمیانه و هند داشته است.

کوئید ناجی رنو شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از بیزینس استاندارد، رنو در نیمه اول سال جاری میلادی 208 هزار و 690 دستگاه خودرو در آفریقا، خاورمیانه و هند فروخته است در حالیکه این رقم در دوره مشابه سال قبل 151 هزار و 41 دستگاه بود و یک افزایش 38 درصدی را نشان می دهد.

    رنو اعلام کرد فروش این شرکت در هند در این بازه زمانی 61 هزار و 895 دستگاه بوده که یک افزایش 3.8 درصدی داشته است.

    خودروساز فرانسوی خاطرنشان کرد: کوئید در هند موفقیت بیشتری داشته و از زمان شروع عرضه آن 150 هزار سفارش دریافت کرده است و سهم بازار رنو را در این کشور آسیایی با 2.3 درصد افزایش به 3.8 درصد رسانده است.

    عرضه کوئید در هند در ماه سپتامبر سال گذشته شروع شد.

    رنو اعلام کرده که فروش جهانی این شرکت در نیمه اول 2016 رقم یک میلیون و 567 هزار و 720 دستگاه بوده که نسبت به فروش جهانی در دوره مشابه سال قبل که یک میلیون و 382 هزار و 122 دستگاه بود، 13.4 درصد افزایش یافته است.

    نایب رئیس اجرایی بازاریابی و فروش و عضو کمیسیون اجرایی رنو گفت: سهم بازار ما در تمام مناطق رشد کرده و به ویژه حضور خوبی در اروپا، آفریقا، خاورمیانه و هند داشته ایم. 

    این در حالیست که رنو افزود: مشکلات در روسیه، برزیل و الجزایر همچنان روی بازار خودروی این کشور فشار می آورد ولی با این حال سهم بازار رنو در این سه کشور افزایش یافته است.

    رنو افزود: این قدرت به همراه حضور پرقدرت در بازارهای همچون هند، ترکیه، آرژانتین و ایران به رنو اجازه داده که سهم بازار خود را در هر یک از این مناطق افزایش دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم