فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی همدان:

۲۳۰ مسافر از خدمات اتوبوس گردشگری همدان استفاده کردند

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان بااشاره به فعالیت ۵ دستگاه اتوبوس گردشگری در همدان گفت: ۲۳۰ مسافر از خدمات اتوبوس های گردشگری همدان استفاده کردند.

۲۳۰ مسافر از خدمات اتوبوس گردشگری همدان استفاده کردند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سیدمحمد پوروخشوری با اشاره به فعالیت 5 دستگاه اتوبوس گردشگری در همدان، گفت: از این تعداد 2 اتوبوس VIP بوده است.

    وی همچنین با اشاره به اینکه در سال گذشته تنها یک اتوبوس نمادین گردشگری در همدان فعال شده بود، افزود: امسال 5 دستگاه اتوبوس گردشگری فعال شد که از این تعداد 3 اتوبوس مجهز به امکانات مطالعه و یک اتوبوس مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان و LCD برای راهنمایی گردشگران بود.

    وی در ادامه با اشاره به تفاوت در جنس تعطیلات نوروز و تعطیلات عید فطر عنوان کرد: در عید نوروز روزانه 1500 نفر از اتوبوس های گردشگری همدان استفاده می کردند در حالیکه این تعداد در تعطیلات عید فطر حدود 230 نفر بوده است.

    پوروخشوری با بیان اینکه بیشتر مسافران در تعطیلات عید فطر با خودرو شخصی جابجا می شوند، گفت: به دلیل ترافیک سنگین منطقه گنجنامه، امکان پوشش دهی این منطقه توسط اتوبوس های گردشگری ممکن نبود.

    مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی همدان مبدا حرکت این اتوبوس ها را ابتدای خیابان باباطاهر اعلام کرد و گفت: آرامگاه باباطاهر، یادمان عین القضات همدانی، آرامگاه بوعلی سینا، میدان امام خمینی و سایر نقاط گردشگری همدان در این سفر درون شهری مورد بازدید گردشگران قرار می گرفت.

    سید محمد پوروخشوری همچنین به خدمات رسانی شرکت اتوبوسرانی در روز عید فطر برای جابجایی نمازگزاران اشاره و با بیان اینکه 200 دستگاه اتوبوس خطوط 37 گانه شهر همدان را از ساعت 5:30 صبح پوشش دادند، گفت: در مسیر برگشت نیز حدود 20 هزار کارت راهنمای محل استقرار اتوبوس ها در خیابان های منتهی به چهارراه تختی بین نمازگزاران تقسیم و جابجایی ها صورت گرفت.

    وی در ادامه از جابجایی حدود 100 نفر توسط هر اتوبوس خبر داد و عنوان کرد: جابجایی نمازگزاران با توجه به تراکت های پخش شده بین آنها و اعلام محل استقرار اتوبوس ها به نحو احسن انجام شد و تمام خدمات ارائه شده نیز رایگان بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو