فونیکسریمکسبهتام

«بت پاد» فیلم «بتمن» را بشناسید

موردی عجیب برای موردی عجیب!

عصر خودرو- عمده شخصیت‌های اساطیری فیلم‌های تخیلی مشهور دنیا در جریان فیلم، با وسایل نقلیه‌ای عجیب و مختص به خود تردد می‌کنند که البته این موضوع در مورد مردِ خفاشی یا «بتمن» نیز صادق است.

موردی عجیب برای موردی عجیب!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در واقع این شخصیت دوست‌داشتنی و مشهور در سریال تلویزیونی بتمن که در دهه 60 میلادی پخش می‌شد، از یک موتورسیکلت یاماها کاتالینا 250 به همراه یک گاری در کنار با طرح روی بدنه مخصوص بهره می‌برد. اما در سال 2008، با خلق
    The dark knight trilogy، یک موتورسیکلت بسیار عجیب و مخصوص برای این شخصیت محبوب سینمایی خلق شد. این موتورسیکلت غول‌پیکر که از چرخ‌های 20 اینچی در جلو و عقب بهره می‌برد، یک پیشرانه تک‌سیلندر آب-خنک قدرتمند دارد‌ که برای جذاب‌تر شدن صدای آن از هیچ مسیر اگزوزی استفاده نشده است. در واقع دود حاصله از احتراق پیشرانه از طریق فریم فولاد/آلومینیوم/ منیزیومی بدنه از موتور استخراج می‌شود. این موتورسیکلت که به Batpod نیز مشهور است، به جای دست، با استفاده از شانه‌ها هدایت می‌شود و بازوهای موتورسوار نیز با بهره‌گیری از پوششی محافظت می‌شود.
    بتپاد برای نخستین‌بار در سال 2008 و فیلم The dark knight رونمایی شد و پس از آن در سال 2012 و فیلم The Dark knight rises شاهد هنرنمایی این موتورسیکلت جذاب و عجیب بودیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم