فونیکسریمکسبهتام

تحریک تقاضای خرید در قشر متوسط

تاکتیک عیدانه خودروسازان برای فروش خورو

عصر خودرو- دو خودروساز بزرگ کشور در ایام عید سعید فطر روش‌های متنوعی را برای فروش محصولات زیر ۴۰ میلون تومانی خود در نظر گرفته‌اند تا از این طریق تقاضای انباشته شده در قشر متوسط به پایین جامعه را تحریک کنند.

تاکتیک عیدانه خودروسازان برای فروش خورو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادنیوز، دو خودروساز بزرگ کشور در ایام عید سعید فطر روش‌های متنوعی را برای فروش محصولات زیر 40 میلون تومانی خود در نظر گرفته‌اند تا از این طریق تقاضای انباشته شده در قشر متوسط به پایین جامعه را تحریک کنند.

    به نظر می‌رسد با توجه به مثبت شدن رشد تولید خودرو در بهار امسال خودروسازان کشور در نظر دارند در حد سقف فعلی، تولید خود را نگه داشته و از تعداد آن نکاهند تا این رشد مثبت تا پایان امسال نیز حفظ شود.

    بر اساس این گزارش ایران‌خودرو که با تولید 128 هزار دستگاه خودرو در بهار امسال، به عنوان بزرگترین سازنده انواع خودروهای سواری در کشور شناخته شده، شرایط ویژه‌ای را برای فروش پژو 206 تیپ2 در نظر گرفته است به طوری که متقاضی دریافت این خودرو تنها با پرداخت 34 درصد قیمت تمام شده این خودرو (11 میلیون تومان) قادر است با اقساط 36 ماهه مالک این خودرو پرطرفدار در کشور شود.

    ایران‌خودرو به افرادی که در این طرح فروش شرکت کنند وعده داده تا نرخ سود مشارکت 16 درصدی بپردازد و خودرو را ظرف مرداد و شهریور به متقاضیان تحویل دهد.

    این برای اولین بار در دهه‌های اخیر است که ایران‌خودرو با چنین پیش‌پرداخت کمی نسبت به قیمت تمام شده یک خودرو اقدام به فروش اقساطی یک محصول خود می‌کند.

    بررسی آمار تولید 206 تیپ2 در بهار امسال موید آن است که تاپایان بهار امسال نزدیک به 29 هزار دستگاه انواع 206 به تولید رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2.2 درصد کاهش تولید داشته است.

    اما دیگر رقیب ایران خودرو نیز برای ایام عید فطر شرایط ویژه فروش خود را اعلام کرده است.

    آن‌گونه که مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفته «سبدی از انواع محصولات گروه سایپا با متنوع‌ترین روش‌های فروش و تسهیلات خاص برای فروش با مدت زمان محدود در نظر گرفته شده است.» به گزارش اقتصادنیوز، رضا تقوی افزوده است: تنوع محصول، بازپرداخت قرض‌الحسنه‌ای تسهیلات، سود مشارکت بالا و مناسب و بازپرداخت‌های بلند مدت تسهیلات بدون ضامن تنها بخشی از شرایط فروش ویژه محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت عید سعید فطر در راستای جلب رضایت مشتریان است.

    به گفته او این شرایط فروش برای خودروهای خانواده گروه X100، تیبا، ساینا، خانواده برلیانس، آریو و سراتو در زمان مشخص شده قابل اجرا است.

    آن‌گونه که سایت فروش سایپا اعلام کرده، تمامی محصولات این گروه خودروساز به غیر از خانواده ال90 (رنو) با سودهای مشارکت 22 تا 25 درصدی، پیش پرداخت زیر 50 درصدی، نرخ سود تسهیلات با بهره‌های صفر تا 21 درصد و . . . قابل عرضه است.

    شرایط فروش ویژه این خودروساز را از اینجا پیگیری کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو