فونیکسریمکسبهتام

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای:

ترافیک سنگین در ورودی شهرهای ساحلی شمال

مسافران شنبه و یکشنبه بازگردند

عصر خودرو- معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده از ترافیک روان در محورهای شمالی کشور خبر داد و از مردم درخواست کرد تا برگشت سفرهای خود را به جای روز جمعه به روزهای شنبه و یکشنبه موکول کنند تا باترافیک مواجه نشوند.

ترافیک سنگین در ورودی شهرهای ساحلی شمال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، عبدالهاشم حسن نیا به اقدام های انجام شده برای بازگشایی تونل کندوان در چهارشنبه شب(دیشب) اشاره کرد و افزود: تنها دلیل انسداد تونل کندوان در شب گذشته، تخلف خودروهای عبوری مسیر رفت محور چالوس- تهران بود که با ورود به تونل به ایجاد گره ترافیکی دامن زدند.
    وی اضافه کرد: عملیات بازگشایی گره ترافیکی تونل کندوان به همت راهداران و با همکاری پلیس راهور ناجا تا ساعت چهار صبح امروز به طول انجامید و تمام 38 جت فن موجود در تونل به طور 24 ساعته فعال بود و پلیس نیز عملیات خود را از میدان امیرکبیر کرج آغاز کرد.
    معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به دور بازگشت سفرهای آخر هفته اشاره کرد و گفت: از مردم درخواست می‌شود برگشت سفرهای خود را به جای روز جمعه به روزهای شنبه و یکشنبه موکول کنند تا با مشکلات دور رفت روبه‌رو نشوند و از طرفی ایجاد ترافیک به خستگی و خواب‌آلودگی دامن نزند.
    حسن نیا با بیان اینکه بازگشت در روزهای شنبه و یکشنبه به نفع مسافران و مردم خواهد بود، اضافه کرد: نمی توان انتظار داشت برای دور برگشت تمامی محورهای شمالی کشور یک‌طرفه شود، زیرا برخی محورها مانند فیروزکوه مسیر تردد کامیون‌های حمل سوخت و ساکنان بومی شهرها و روستاهای حاشیه جاده هستند که باید به برای انجام امور روزمره خود به دو طرف جاده دسترسی داشته باشند.
    وی در ادامه از برقراری وضعیت عادی و ترافیک روان در محورهای شمالی خبر داد و گفت: اکنون در ورودی شهرهای ساحلی استان‌های گیلان و مازندران ترافیک سنگینی حاکم است.
    معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اضافه کرد: بزرگترین گرفتاری ما رعایت نکردن تردد در خطوط مشخص شده، رانندگی از شانه خاکی و بی‌توجهی به علایم رانندگی در طول مسیر است و همین مساله باعث بروز تاخیر در زمان رسیدن به مقصد می‌شود. رانندگان اگر با سرعت 10 کیلومتر در ساعت و در لاین مشخص و خط کشی شده تردد شود در مدت کوتاه ‌تری به مقصد خواهند رسید.
    به گزارش ایرنا، برای اطلاع از جزییات محدودیت های ترافیکی سایر راه های کشور، شهروندان می توانند به پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی( http://news.mrud.ir) مراجعه کنند.
    تعطیلات عید سعید فطر از دیروز (چهارشنبه) آغاز و تا جمعه ادامه دارد؛ پلیس راه از شهروندان درخواست کرده است به علت ترافیک سنگین در روز پایانی این تعطیلات، بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو