فونیکسریمکسبهتام

مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش

کارگروه ماده ۱۸ درباره افزایش نرخ سرویس مدارس تصمیم‌ می‌گیرد

عصر خودرو- مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: نمایندگان شهرداری، آموزش و پرورش و منتخب اولیا و مربیان، اعضای کار گروه ماده ۱۸ هستند که در خصوص افزایش نرخ تصمیم گیری می‌کنند.

کارگروه ماده ۱۸ درباره افزایش نرخ سرویس مدارس تصمیم‌ می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، علی‌اصغر احمدی مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا هزینه سرویس مدارس در مهر 95 با افزایش 15 درصدی بر اساس بررسی شورای شهر تهران همراه خواهد بود؟»، اظهار داشت: موضوع بررسی هزینه سرویس مدارس مربوط به کار گروه ماده 18 و 19 بوده که مربوط به حمل و نقل دانش‌آموزی است.

    وی افزود: ماده 18 طبق قانون، مسئولیت برنامه ریزی و نظارت بر سرویس مدارس را عهده‌دار است و به شورای اسلامی شهر پیشنهاد می‌دهد و در نهایت در شورا تصویب خواهد شد.

    احمدی با بیان اینکه روال بررسی افزایش هزینه سرویس مدارس مطابق با ماده 18 است، خاطرنشان کرد: اینکه اکنون شهرداری به شورای شهر پیشنهاد افزایش هزینه سرویس مدارس را داده باشد، روال معمول نیست و این موضوع باید از طریق ماده 18 بررسی و پیگیری شود.

    وی افزود: ترکیب کار گروه ماده 18 شامل نمایندگان شهرداری، آموزش و پرورش و منتخب اولیا و مربیان است که تشکیل شده و در خصوص مواردی چون افزایش نرخ سرویس مدارس تصمیم گیری می‌کنند و سپس تصمیمات را به شورای اسلامی شهر پیشنهاد می‌دهند.

    مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: متأسفانه با شروع هر سال الزام به افزایش نرخ کرایه‌ها به وجود می‌آید و در همین اوایل سال هم نرخ کرایه تاکسی، تعرفه پزشکان و حتی حقوق کارمندان افزایش پیدا کرد.

    وی با تأکید بر اینکه افزایش نرخ سرویس مدارس سیاست آموزش و پرورش نیست، گفت: اگر این موضوع تصمیم گیری درباره افزایش نرخ سرویس مدارس به عهده خود آموزش و پرورش باشد، فاکتورهایی که برای این موضوع است را بررسی می‌کنیم که آیا نرخ‌ها افزایش داشته باشد یا خیر.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو