فونیکسریمکسبهتام

فراخوان هیوندای برای ۱۷ هزار توسان

عصر خودرو- فراخوان پس از تصادف یک خودرو در نیوزلند به دلیل باز شدن ناگهانی در موتور (کاپوت) و سد کردن دید راننده به صورت داوطلبانه اعلام شد.

فراخوان هیوندای برای ۱۷ هزار توسان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، در کمتر از 10 روز شرکت هیوندای برای جمع‌‌آوری 17 هزار خودروِی توسان در استرالیا فراخوان داد. این فراخوان پس از تصادف یک خودرو در نیوزلند به دلیل باز شدن ناگهانی در موتور (کاپوت) و سد کردن دید راننده به صورت داوطلبانه اعلام شد.

     سخنگوی شرکت خودروسازی هیوندای اعلام کرد که یک فراخوان جهانی به زودی در این خصوص مطرح خواهد شد، اما حادثه نیوزلند ما را بر آن داشت تا در اقدامی سریع، فراخوانی جداگانه  صادر کرده و اقدامی اورژانسی را در این منطقه انجام دهیم.

    کمیسیون رقابت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در استرالیا در این خصوص گفت: نقص فنی از قفل‌های امینتی در موتورهاست که در حین حرکت ناگهانی باز شده و با کور کردن دید راننده باعث ایجاد حادثه می شوند.

    هیوندایی در این خصوص اعلام کرده صاحبان توسان برای بررسی این مشکل به نمایندگی‌های فروش مراجعه کنند. هزینه تعمیرات هیوندایی در این زمینه رایگان خواهد .

    پایگاه خبری "کارادوایس"، نیز گزارش داد که  این فراخوان شامل 17 هزار و 134 دستگاه از نسل جدید توسان در مدل های Tl  و TLE خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم