فونیکسریمکسبهتام

جاده چالوس قفل شد

ترافیک سنگین در منجیل

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک بسیار سنگین در محورهای کرج- چالوس و منجیل خبر داد و گفت: با حضور نیروهای راهداری، امدادی و راهور نیروی انتظامی بزودی تردد روان می شود.

جاده چالوس قفل شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین ، سرهنگ نادر رحمانی افزود: تردد در تونل کندوان به شدت سنگین گزارش شده که به دلیل تقاضای زیاد سفر در این محور، وسائل نقلیه متوقف شده اند که البته این ترافیک تا ساعاتی دیگر برطرف می شود.

    وی ادامه داد: در محورهای شمالی سفرهای داخلی شکل گرفته و ظرفیت محورها به اندازه ای نیست که جوابگوی تعداد وسائیل نقلیه باشد.

    سرهنگ رحمانی با اشاره به وضعیت ترافیک در سایر محورها، گفت: ترافیک در محور هراز در باغ صفا و کلاو نیز سنگین گزارش شده است.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی اظهار داشت: در محور فیروزکوه از پل سفید و شیرگاه نیز ترافیک سنگین است البته در محور منجیل حجم ترافیک بسیار سنگین گزارش شده است.

    سرهنگ رحمانی ادامه داد: در محورهای قزوین - رشت و قزوین -زنجان ترافیک نیمه سنگین و در آزاده راه تهران - کرج و کرج - قزوین از محدوده پل فردیس، شهرک خادم و پل هشتگرد ترافیک سنگین گزارش شده است.

    وی اضافه کرد: ترافیک در محور کرج -چالوس محدوده پل زنگوله و هزار چم سنگین گزارش شده اما ترافیک در محورهای چالوس با ترافیک بسیار سنگین مواجه است که با تلاش همکاران ما و نیروهای امدادی و راهسازی ترافیک روان خواهد شد.

    مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است؛ ضمن اینکه آخرین اطلاعات ترافیکی در سایت www.rahvar120.ir قابل دسترسی است.

    ایجاد مشکل تنفسی برای مسافران محبوس در تونل کندوان

    فارس نوشت: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از ایجاد مشکل تنفسی برای تعدادی از مسافران مانده در تونل کندوان خبر داد و گفت: این افراد به‌ویژه کودکان با تلاش مأموران راهداری به بیرون از تونل منتقل شدند.

    عباس صفری عصر امروز نسبت به شرایط ترافیکی جاده چالوس انتقاد کرد.

    وی اظهار داشت: ما با توجه به تجربه سال‌های گذشته این شرایط را پیش‌بینی کرده و تاکید داشتیم که تا پایان امشب بار ترافیکی بسیار زیادی در جاده چالوس شاهد خواهیم بود.

    این مسئول گفت: متاسفانه به دلایل مختلف با پیشنهاد اداره‌کل راه و شهرسازی مبنی بر یک طرفه شدن جاده چالوس تا بامداد پنجشنبه از کرج به سمت استان مازندران موافقت نشد.

    مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز در پاسخ به این پرسش که چرا علیرغم اعلام اینکه روز گذشته از ساعت 15 تا 6 صبح امروز جاده چالوس یک طرفه می‌شود، اما این امر صورت نگرفت، گفت: در حاشیه جاده چالوس و به‌ویژه در بخش آسارا تعدادی روستا داریم که با یک طرفه شدن جاده چالوس مشکلاتی برای آنها ایجاد می‌شود.

    صفری افزود: همچنین دستگاه‌های خدماتی و امدادی اعلام می‌کنند که با یک طرفه شدن جاده و در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای، خدمات‌رسانی و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان با کندی انجام می‌شود و همین امر خسارات را افزایش می‌دهد.

    وی بیان داشت: در مقابل ما معتقد هستیم که می‌شود با اعمال تمهیداتی از جمله استقرار بیشتر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در جاده چالوس و کمک گرفتن از امکانات استان‌های شمالی این دغدغه را برطرف کرد.

    صفری افزود: متاسفانه به این هشدارها توجهی نشد و امروز و به‌ویژه بعد از ظهر امروز ناگهان با ترافیک بسیار شدیدی در جاده چالوس به ویژه در محدوده پل کندوان روبه‌رو شدیم.

    وی اظهار داشت: این امر موجب شد که برخی از خودروها حتی بیش از یک‌ساعت در داخل تونل کندوان گرفتار ترافیک شوند.

    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: به دلیل اینکه تونل کندوان یکی از بزرگ‌ترین تونل‌ها و طولانی‌ترین تونل‌ها در کشور و حتی خاورمیانه بوده و اکسیژن در این محدوده کافی نیست، برخی از مسافران دچار مشکلات تنفسی شدند.

    صفری افزود: بلافاصله با درخواست کمک از سوی برخی از مسافران، مأموران راهداری وارد عمل شده و بیماران، کودکان و افرادی که مشکل تنفسی داشتند را به خارج از تونل هدایت کردند. خوشبختانه مشکل این افراد حاد نبوده و نیازی به اعزام به مراکز درمانی ندارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو