فونیکسریمکسبهتام

مدیر راهداری استان البرز خبر داد :

نفس مسافران شمال در تونل کندوان گرفت

مسافران و به‌ویژه کودکان سریعاً به خارج از تونل منتقل شدند

عصر خودرو- مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از ایجاد مشکل تنفسی برای تعدادی از مسافران مانده در تونل کندوان خبر داد و گفت: این افراد به‌ویژه کودکان با تلاش مأموران راهداری به بیرون از تونل منتقل شدند.

نفس مسافران شمال در تونل کندوان گرفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس ، عباس صفری نسبت به شرایط ترافیکی جاده چالوس انتقاد کرد.

    وی اظهار داشت: ما با توجه به تجربه سال‌های گذشته این شرایط را پیش‌بینی کرده و تاکید داشتیم که تا پایان امشب بار ترافیکی بسیار زیادی در جاده چالوس شاهد خواهیم بود.

    این مسئول تصریح کرد: متاسفانه به دلایل مختلف با پیشنهاد اداره‌کل راه و شهرسازی مبنی بر یک طرفه شدن جاده چالوس تا بامداد پنجشنبه از کرج به سمت استان مازندران موافقت نشد.

    مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز در پاسخ به این پرسش که چرا علیرغم اعلام اینکه روز گذشته از ساعت 15 تا 6 صبح امروز جاده چالوس یک طرفه می‌شود، اما این امر صورت نگرفت، گفت: در حاشیه جاده چالوس و به‌ویژه در بخش آسارا تعدادی روستا داریم که با یک طرفه شدن جاده چالوس مشکلاتی برای آنها ایجاد می‌شود.

    صفری افزود: همچنین دستگاه‌های خدماتی و امدادی اعلام می‌کنند که با یک طرفه شدن جاده و در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای، خدمات‌رسانی و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان با کندی انجام می‌شود و همین امر خسارات را افزایش می‌دهد.

    وی بیان داشت: در مقابل ما معتقد هستیم که می‌شود با اعمال تمهیداتی از جمله استقرار بیشتر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در جاده چالوس و کمک گرفتن از امکانات استان‌های شمالی این دغدغه را برطرف کرد.

    صفری افزود: متاسفانه به این هشدارها توجهی نشد و امروز و به‌ویژه بعد از ظهر امروز ناگهان با ترافیک بسیار شدیدی در جاده چالوس به ویژه در محدوده پل کندوان روبه‌رو شدیم.

    وی اظهار داشت: این امر موجب شد که برخی از خودروها حتی بیش از یک‌ساعت در داخل تونل کندوان گرفتار ترافیک شوند.

    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز تصریح کرد: به دلیل اینکه تونل کندوان یکی از بزرگ‌ترین تونل‌ها و طولانی‌ترین تونل‌ها در کشور و حتی خاورمیانه بوده و اکسیژن در این محدوده کافی نیست، برخی از مسافران دچار مشکلات تنفسی شدند.

    صفری افزود: بلافاصله با درخواست کمک از سوی برخی از مسافران، مأموران راهداری وارد عمل شده و بیماران، کودکان و افرادی که مشکل تنفسی داشتند را به خارج از تونل هدایت کردند.وی در پایان گفت: خوشبختانه مشکل این افراد حاد نبوده و نیازی به اعزام به مراکز درمانی ندارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو