فونیکسریمکسبهتام

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان:

محدودیت های ترافیکی عید فطر در اهواز

مسیرها از امشب مسدود می شوند

عصر خودرو- سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر را در کلانشهر اهواز اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی عید فطر در اهواز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ قاسم قدرتی اظهار کرد: به منظور ایجاد ترافیک مطلوب و رفاه حال نمازگزاران عید سعید فطر، محدودیت ترافیکی از ساعت 22 امشب الی پایان نماز عید فطر فردا از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی کلانشهر اهواز برقرار می شود.

    وی افزود: از تقاطع چهارراه آبادان بلوار آیت الله بهبهانی به سمت سه راهی سلمان فارسی (مسیر شمال به جنوب)، از میدان جمهوری تا تقاطع پاداد - سلمان فارسی - تقاطع چهارراه آبادان مسیر (جنوب به شمال) و فرعی های خیابان کمپانی (پیروزی) به سمت بلوار آیت الله بهبهانی از میدان جمهوری تا چهارراه آبادان از جمله مسیرهای ممنوع برای تردد وسایل نقلیه است.

    سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان تصریح کرد: فرعی های خیابان حق بین به سمت بلوار آیت الله بهبهانی از چهارراه آبادان تا میدان جمهوری، خیابان سلمان فارسی شرقی به سمت مصلا مسدود شده و تقاطع ادهم - ابوذر به سمت تقاطع پاداد و اطراف بهشت آباد از ساعت هشت صبح الی 13 ظهر محدودیت تردد خواهیم داشت.

    قدرتی در ارتباط با مسیرهای جایگزین گفت: خیابان کمپانی (پیروزی) مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال، خیابان شریعتی (سی متری) مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال و خیابان حق بین مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال مسیرهای جایگزین تعیین شده است.

    وی یادآور شد: از کلیه شهروندان تقاضا داریم تا در روز عید سعید فطر از آوردن خودروهای شخصی و موتور سیکلت در مسیرهای دارای محدودیت های اعلامی خودداری و برای تردد آسوده از خودروهای عمومی استفاده کنند. همچنین مثل همیشه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

    کرمان موتوراکستریم