فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

متولی نیسان در ایران با دست پر آمد

عصر خودرو: دویست و نود و پنجمین شماره از هفته نامه خودرو امروز همراه با جدیدترین شماره از خودرو امروز پلاس با موضوع خودروهای کلاسیک از روز شنبه ۵ تیرماه در روزنامه فروشی های سراسر کشور در دسترس علاقمندان خواهد بود.

متولی نیسان در ایران با دست پر آمد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، "بازار به گرانی خودرو نه گفت" استارت روایت این هفته خودرو امروز است و بازار تجهیزات تزئینی خودرو سوژه بازارگردی جدیدترین شماره از هفته نامه.
    در ادامه با اخباری کوتاه، تازه های صنعت خودرو ایران مانند "عرضه X60 اتوماتیک در بازار ایران"، "آمادگی عرضه جدیدترین محصولات ماموت به بازار" و "اخذ مجوز واردات ایلیاموتور برای خودروهای لوتوس" را مرور می کنیم.
    در جهان خودرو این شماره ملاقاتی با رولزرویس 100 سال آینده، یک مینی سخت جان و هیجان آفرین، قدرتمندترین و سریع ترین کانورتیبل 4 سرنشین دنیا، باالاترین مدل کراس اوور کامپکت پژو و قوچ یاغی با افسار موپار خواهیم داشت.
    فرش قرمز این شماره را نیز پیش پای محصولات جدید نیسان می اندازیم و به نظاره بازگشت نیسان با جوک می پردازیم.
    در صفحه سیستم صوتی با بازگشت صدای ناب به ایران، آغاز عرضه مجدد محصولات صوتی DSL به کشور را بررسی می کنیم و با کودک شرور باواریا به آزمایش رانندگی ب ام و M2 2016 می پردازیم.
    علاقمندان به مسابقات اتومبیلرانی این هفته با آتش و باد در تسخیر مرد ژرمن گزارشی از نخستین مسابقه پیست باکو را به نظاره  می نشینند و لوکس سواران اختلاف غیرمنطقی قیمت ها در بازار خودروهای وارداتی را مطالعه می کنند.
    در صفحه بعدی به سراغ ماشین های سنگین می رویم و جایگاه عدد 460 در دنیای سنگین کشورمان و اثرات آن را بررسی می کنیم. در آخر با آچار این بار به سراغ انواع فنربندی از نظر مستقل بودن و سیستم فرمان هیدرولیک می رویم و با رنگ درمانی با پولیش و واکس بدنه اتومبیل آشنا می شویم.
    و اما در خودرو امروز پلاس این شماره با نام آینه بغل "ایستاده در تاریخ"  مراحل بازسازی شورولت بلیزر 1978 را مرور می کنیم و نگاهی می اندازیم بر سرانجام خودروهای پلاک سفید.
    مثلث مرگ ما را به تماشای مبارزه کوروت استینگری C2، تویوتا 2000GT و جگوار E Type دعوت می کند و با بیراهه نوردان کهنه کار با خودروهای شاسی بلند کلاسیک موجود در کشور آشنا می شویم.
    در ادامه مطالبی با عناوین "مبارزانی از دو سوی دیوار برلین"؛ "تاریخ سازان"؛ "القاب ایرانی در گذر زمان"؛ "کلاسیک ها در خدمت جامعه"؛ "ماجرای تصدیق بانوان"؛ "نبرد ژرمن"؛ "بنزین نامه"؛ "ملاقات با آهوی سالخورده"؛ "9 دهه با گربه لوکس"؛ "مسئله ای به نام صندلی" و "ماکت کلاسیک خود را انتخاب کنید" دیگر صفحات این ویژه نامه را ورق می زنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو