فونیکسریمکسبهتام

صدور کارت اعتباری خدمات پس از فروش ایران خودرو برای فرهنگیان

عصر خودرو- مدیرعامل ایساکو گفت : کارکنان آموزش و پرورش با دریافت کارت اعتباری ایساکو می توانند تا ۴ ماه و بدون بهره مبلغ ان را پرداخت کنند.

صدور کارت اعتباری خدمات پس از فروش ایران خودرو برای فرهنگیان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید رضا حسینی مدیر عامل ایساکو از انعقاد قرارداد بازار یابی گروهی خدمات پس از فروش ایران خودرو با وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این طرح در سه فاز با همکاری آموزش و پرورش در سراسر کشور برای ارائه خدمات پس از فروش به پرسنل آموزش و پرورش اجرایی می‌شود که نخستین مرحله آن در عید فطر آغاز می شود.

    وی در ادامه افزود: در فاز اول این قرارداد 1500 تا 2000 پرسنل آموزش و پرورش استان تهران از طرف 70 فروشگاه و 40 نمایندگی تحت پوشش قرار می گیرند.

    حسینی همچنین اظهار داشت: کارت های اعتباری در سه نوع 5،10 و15 میلیون ریالی صادر خواهد شد که از این طریق پرسنل می توانند از خدمات پس از فروش ایران خودرو استفاده نمایند.

    سید محمد بطحایی معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در جلسه انعقاد قرارداد با شرکت ایساکو گفت: فرهنگیان می توانند از خدمات ایساکو در سراسر کشور با امتیازات در نظر گرفته شده استفاده نمایند.


    وی تصریح کرد: این قرارداد به عنوان شروع همکاری با ایران خودرو محسوب می شود و به تدریج گسترش پیدا خواهد کرد.

    بطحایی در خصوص نحوه پیشرفت این قرارداد در فازهای آتی عنوان کرد: در فاز اول و دوم امکان تحت پوشش قراردادن بازنشستگان را نداریم اما در فاز نهایی این گروه از معلمان نیز از خدمات این طرح بهره مند خواهند شد.

    وی در پایان عنوان کرد: کارت های اعتباری دریافت خدمات ایساکو با تایید کسر از حقوق کارکنان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت که اعتبار آن به صورت چهار ماه و بدون بهره تامین می شود و همچنین امکان شارژ مجدد برای آنها فراهم است و کارکنان آموزش و پرورش می توانند با استفاده از این کارت ها از خدمات ایساکو با همان قیمت نمایندگی ها برای دریافت خدمات برای محصولات ایران خودرو استفاده نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو