فونیکسریمکسبهتام

لیزینگ اقتصادنوین خدمات خودرویی می دهد

عصرخودرو: در راستای مشارکت در بازسازی و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل درون و برون‌شهری و حمایت از صنعت خودروسازی کشور، شرکت لیزینگ اقتصاد نوین، لیزینگ انواع خودروهای سبک و سنگین را آغاز کرد.

لیزینگ اقتصادنوین خدمات خودرویی می دهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷:۲۹

    بهگزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، در حال حاضر لیزینگ انواع کامیون‌های اسکانیا، اتوبوس‌های شهاب خودرو و سواری‌های هیوندایی در این شرکت آغاز شده و در مرحله بعد مینی‌بوس هوراند خودرو دیزل، ون مانیز موتور، مینی‌بوس و کشنده ایران خودرو دیزل، کشنده سایپا دیزل، اتوبوس سپهر دیزل و انواع سواری‌های شرکت جیلیران نیز که در مرحله انعقاد قرارداد برای تامین انواع خودروهای سواری و سنگین است، به آنها اضافه خواهد شد.
    در همین راستا و بر اساس تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای که بین بانک اقتصادنوین، سازمان راهداری و جاده‌ای کشور و شرکت لیزینگ اقتصادنوین منعقد گردید، موضوع فرآیند تامین منابع و اعطای تسهیلات برای نوسازی و بازسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای کشور نیز نهائی گردید و در اولین مرحله لیزینگ پنجاه دستگاه اتوبوس برون‌شهری و 76 دستگاه انواع کامیون در مرحله اجرایی شدن می‌باشد.
    رویکرد محوری حضور بانک اقتصادنوین و شرکت لیزینگ متعلق به آن در اجرای این طرح، علاوه بر متنوع‌سازی خدمات و محصولات، مشارکت و تحقق اهداف توسعه فرهنگ مسئولیت‌پذیری اجتماعی است که در برنامه‌های عملیاتی بانک اقتصادنوین پیش‌بینی وبر روی آن تاکید شده است.
    کاهش آلودگی هوا، بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی، حمایت از صنایع خودروسازی از جمله دستاوردهای مهم این طرح است که تحت عنوان لیزینگ سبز برای نخستین بار از سوی شرکت لیزینگ اقتصادنوین طراحی و با همکاری سازمان‌های ذی‌ربط به مرحله اجرا در آمده است.
    شرکت لیزینگ اقتصادنوین علاوه بر لیزینگ انواع خودروهای سبک و سنگین، در زمینه لیزینگ ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، لوازم کار، خرید دفاتر کار اداری، تجهیزات بیمارستانی، تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی و فن‌آوری اطلاعات، ماشین‌آلات و تجهیزات صنایع غذایی، آشامیدنی و بسته‌بندی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی و تجهیزات مرتبط با صنایع وابسته به ساختمان، راه و ابنیه نیز فعالیت می‌نماید.
    علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت شرکت لیزینگ اقتصادنوین به آدرس اینترنتی www.enleasing.com مراجعه نمایند.
    لازم به ذکر است شرکت لیزینگ اقتصادنوین از جمله شرکت‌های تحت پوشش بانک اقتصادنوین به شمار می‌رود که در حوزه‌های مختلف لیزینگ خدمات متنوع ارایه می‌کند.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو