فونیکسریمکسبهتام

چگونه امنیت ماشین ایرانی را بالا ببریم؟

عصر خودرو- برای بالابردن امنیت ماشین های ایرانی و آشنایی با نحوه کار انواع ردیاب خودرو ایرانی با ما همراه باشید.

چگونه امنیت ماشین ایرانی را بالا ببریم؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، امروزه امنیت اموال یکی از عادی ترین و معمول ترین حقوق افراد است که متاسفانه به وسیله سارقین صلب شده است. از این رو مردم همواره در پی لوازمی جهت جلوگیری از سرقت خودرو های خود هستند مخصوصا در ایران که با این وضعیت اقتصادی قیمت ماشین به شدت بالا رفته و مردم استرس و ترس دزدیده شدن خودرو های خود را دارند پس از گذشت سالیان متوالی و پیشرفته تر شدن تکنولوژی نرم افزار ها و لوازمی وارد بازار شدند که جلوی سرقت خودرو ها را بگیرند.

    مردم ایران هم یکی از خریداران این لوازم یا همان ردیاب خودرو های ایرانی هستند.اگر شما هم دغدغه حفاظت از خودرو خود را دارید بهتر است این مقاله را کامل بخوانید. ما هم امروز می خواهیم شما را بیش تر با ردیاب آشنا کرده و با آگاه سازی شما انتخاب و خریداری را آسان تر نماییم پس لطفا با دقت به ادامه متن توجه فرمایید.

    ردیاب خودرو ماشین های ایرانی آشنایی با انواع ردیاب ها

    ممکن است تا به حال با این وسیله آشنایی نداشته باشید و حتی نام آن را هم نشنیده باشید، و برای عدم سرقت ماشین خود از قفل پدال و قفل فرمان و دزد گیر استفاده کرده باشید اما همان طور که می دانید چنین روش هایی دیگر کاربرد ندارد ممکن است سرعت عمل سارق خودرو را کاهش دهد و دزدیدن ماشین طول بکشد اما مانع سرقت نخواهد شد.
    ردیاب خودرو وسیله ای است که به ماشین نصب می شود و شما لحظه به لحظه می توانید از مکانی که ماشین در آن قرار دارد آگاه باشید، ردیاب ها همه اطلاعات مربوط به مکان و زمان و سرعت و دما را گزارش می کنند و بسیار هم مقاومت بالایی دارند و در مقابل گرما و رطوبت و سرما به هیچ عنوان خراب نمی شود و توانایی خود را از دست نمی دهد، ردیاب ها به صورت کاملا مخفیانه نصب می شوند و شما نمی توانید تشخیص دهید روی کدام ماشین ردیاب نصب شده و روی کدام یک ردیاب نصب نشده است.

     

    انواع ردیاب خودرو ایرانی

    ردیاب ها بر اساس وسیله ای که قرار است به آن نصب شوند انواع مختلفی دارند مثلا ردیاب ماشین، موتور، دوچرخه، حیوان، تلفن همراه و غیره... ردیاب هایی که به ماشین نصب می شوند نیز انواع مختلفی دارند مثلا ردیاب ماهواره ای و ردیاب آهن ربایی، که از بین این دو ردیاب نوع آهن ربایی آن فروش بیش تری داشته زیرا نصب آن راحت تر است.
    ردیاب هایی هم وجود دارند که به صورت سیم نصب می شوند. اما امروزه ردیاب های مغناطیسی و بدون سیم بهترین انتخاب برای ماشین های ایرانی است. ردیاب آهن ربایی خودرو های ایرانی با باتری درونی که دارند دیگر نیاز نیست آن ها را به برق و باتری ماشین نصب کرد، و می توان هر چند وقت یک بار آن را شارژ کرد و نگران تمام شدن شارژ ناگهانی آن نباشید زیرا 24 ساعت قبل از به اتمام رسیدن شارژ، باتری آن هشدار می دهد و یا به تلفن همراه شما پیامک و یا ایمیل می دهد.

    چه نوع ردیابی برای ماشین ایرانی مناسب است؟

    شما عزیزان ایرانی اگر به فکر راحت شدن از استرس سرقت خودروی خود هستید و در فکر خرید یک ردیاب عالی برای ماشین خود هستید باید مواردی را مورد توجه و بررسی قرار دهید تا بدانید کدام یک مناسب تر است به همین منظور مواردی را در زیر عنوان نموده ایم پس به آن ها توجه کرده و به درستی انتخاب کنید:

    شاید شما مایل باشید ردیاب بی سیم بخرید.
    شاید بخواهید ردیابی که با سیم به ماشین متصل می شود خریداری کنید.
    شاید بخواهید برای محدوده خاصی ردیابی کنید.
    خوشبختانه طوری ردیاب های ایرانی را طراحی کرده اند که در تمام نقاط آن بتواند ردیابی کرده و جهت و سرعت و موقعیت محل را به درستی گزارش کند، پس از این نظر لازم نیست هیچ گونه محدودیت و نگرانی داشته باشید. با توجه به موارد بالا به راحتی می توانید ردیاب خورو مورد نظر را انتخاب نمایید.

    ویژگی ردیاب خودرو های ایرانی

    ردیاب های موجود در ایران که برای خودرو های ایرانی نصب می شوند بیش تر از نوع آهن ربایی هستند همان طور که گفته شد به راحتی و بدون سیم بر روی ماشین نصب می شوند، این ردیاب خا طوری ساخته شده اند که به هیچ عنوان در برابر سرما و گرما و رطوبت خراب نمی شوند و شما از این نظر محدودیتی برای رفتن به شهر های سرد و شمالی و گرم و جنوبی نخواهید داشت.
    ردیاب های آهن ربایی خودرو های ایرانی با تمام اپراتور های داخلی هم خوانی دارند و در این زمینه هم محدودیتی وجود ندارد این ردیاب ها دارای سنسور های دما هستند که دما را نشان می دهند همچنین دارای سنسور هشدار دهنده قبل از اتمام باتری، دارای سنسور تکان دهنده که هر کسی نمی تواند آن را از ماشین جدا کند و سریعا به مخاطب هشدار می دهد. هم چنین دارای سنسور ورود و خروج در محدوده های جغرافیایی خاص و سنسور سرعت زیاد که در مواقعی که سرعت بالا باشد به سرعت هشدار می دهد.

    میزان دقت ردیاب آهن ربایی چه اندازه است؟

    اصلا نگران میزان دقت ردیاب های آهن ربایی نباشید زیرا به حدی دقت دارند که شما به راحتی می توانید موقعیت ماشین خود را بدانید ردیاب های آهن ربایی بیش از ده هزار موقعیت مکانی و جغرافیایی را ردیابی و گزارش می کند در این صورت شما نگران گم کردن موقعیت مکانی ماشین خود نخواهید بود.
    و اگر خدایی نکرده ماشین شما که از خودرو های ایرانی هم هست دزدیده شود شما به راحتی از طریق سایت و یا جی پی اس تلفن همراه می توانید موقعیت مکانی آن را شناسایی کرده و با پلیس نیروی انتظامی در جریان بگذارید آن ها قطعا می دانند که با چه روش های سارقین را در دام اندازند و دستگیر نمایند و به این صورت شما و ماشین تان در امنیت کامل خواهد بود.
    پس اگر شما هم می خواهید که شب ها راحت تر بخوابید و درگیر استرس و نگرانی ناشی از دزدیده شدن ماشین خود در کوچه و خیابان نداشته باشید پیشنهاد ما فقط و فقط خرید یک ردیاب برای خودرو ایرانی شماست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو