فونیکسریمکسبهتام

ارزان‌ترین خودروهای جدید سال ۲۰۲۱

عصر خودرو- با ارزان‌ترین اتومبیل‌های سال ۲۰۲۱ در این خبر آشنا شوید.

ارزان‌ترین خودروهای جدید سال ۲۰۲۱
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماشین جدید با رنج قیمتی 10 تا 15 هزار پوند به عنوان ارزان‌ترین اتومبیل‌های جدید 2021 در این گزارش گردآوری شده اند. در حالی که هیچکس فکرش را هم نمی‌کند، اما حتی کوچکترین اتومبیل‌ها هم بیش از 10 هزار پوند قیمت دارند و حتی برخی از خودروهای نام‌ آشنا بیش از 15000 پوند هزینه دارند، و دلیل عمده این موضوع هم این است که این خودرو‌ها از فناوری ایمنی گران قیمتی برخوردار هستند.

    جالب است همین ابتدای کار بدانید Ford Fiesta و Vauxhall Corsa غایبان قابل توجهی در فهرست ارزان‌ترین اتومبیل‌های سال 2021 هستند. البته قیمت‌های این فهرست معیار خاصی برای ارزش گذاری ندارند و خریداران هم امروز بیش از قیمت خرده فروشی به بازپرداخت ماهانه (خرید اقساطی) علاقمند هستند.

    خودروی سوزوکی سویفت - 14999 پوند
    سوزوکی سویفت که با قیمت 15000 پوند وارد بازار شده است، مدت‌ها است که یکی از خودرو‌های محبوب بازار است. این خودرو نرم افزار، عملکرد و کارآیی مناسبی را ارائه می‌دهد. همچنین یکی از تعداد معدودی از اتومبیل‌های کوچک موجود با سیستم چهار چرخ متحرک دائمی است.

    خودروی Swift SZ-L دارای سطح استاندارد مناسب از جمله کروز کنترل تطبیقی، صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی با رادیو DAB، Apple CarPlay، Android Auto، تهویه مطبوع، دوربین دید عقب، فرمان چرمی، رینگ‌های آلیاژی 16 اینچ و پشتیبانی ترمز راداری است.

    خودروی اشکودا فابیا -  14365 پوند
    بین قیمت‌های 14، 365 تا 17، 935 پوند، Skoda همچنان یکی از بهترین اتومبیل‌های کوچک است که می‌توانید خریداری کنید. قیمت این خودرو برای اتومبیل شهری کاملا عالی نیست، اما بسیار ایده آل است.

    خودروی Fabia S کمی کوچک است، اما شما یک صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی، رادیو DAB، بلوتوث و یک فرمان را دارید که از نظر ارتفاع و دسترسی قابل تنظیم است. به فهرست قیمت نگاه دقیق تری بیندازید، زیرا اگرچه S از لحاظ تجهیزات، سطح ابتدایی دارد، اما SE با موتور بنزینی 1.0 لیتری با 59 اسب بخار قدرت، در واقع ارزان‌تر است.

    خودروی نیسان میکرا - 13995 پوند
    ماشین نیسان میکرا ویسیا، یک ارزش استثنایی برای پول پرداختی شما ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های جالب این خودرو این است که، ترمز اضطراری خودکار دارد و شامل ویژگی‌هایی همچون کمک در حفظ مسیر، چراغ‌های جلو اتوماتیک و برف پاک کن‌های دارای حسگر باران است.

    البته با اینکه موتور سه سیلندر 1.0 لیتری بنزینی عملکرد ضعیفی دارد، اما وظیفه صرفه جویی در مصرف سوخت را عالی انجام می‌دهد.

    خودروی C3 سیتروئن  -  13995 پوند
    اگر دنبال یک خودروی سوپرمینی با ارزانترین قیمت هستید، این خودرو (با امکانات پایه) با قیمت 13، 995 پوند پیشنهاد خوبی است.

    خودروی کیاریو -  13645 پوند
    بدون ذکر ضمانت هفت ساله، نمی‌توانیم در مورد کیاریو صحبت کنیم. یعنی امروز یکی بخرید و تا سال 2028 از ضمانت آن استفاده کنید. اگرچه ممکن است تا آن زمان ماشین بهتری را بخواهید، نکته جالب این است که پوشش ضمانت می‌تواند به مالک بعدی منتقل شود.

    خودروی i10 هیوندای -  12820 پوند
    یک دلیل خوب برای خرید آن وجود دارد و آن این است که نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده و مسلما یکی از بهترین‌های کلاس خود است. این ماشین هم با داشتن یک موتور بنزینی عالی 1.2 لیتری و با گارانتی پنج ساله و پشتیبانی از مسافت پیموده نامحدود، پیشنهاد خوبی است.

    خودروی پژو 108 -  12785  پوند
    اگر دنبال یک اتومبیل کم هزینه شهری باشید، پژو 108 در خدمت شما است. تمام نسخه‌های این خودرو از همان پیشرانه 1.0 لیتری بنزینی 72 اسب بخاری استفاده می‌کنند که برای جابجایی در ترافیک شهر‌ها بسیار مناسب است، اما هنگامی که شما از شهر خارج شوید، با مشکل روبرو خواهید شد.

    صفحه لمسی 7 اینچ رنگی، رادیو DAB، Apple CarPlay، Android Auto، تهویه مطبوع از ویژگی‌های کلی این خودرو هستند.

    خودروی Up فولکس واگن - 12705 پوند
    فولکس واگن آپ یکی از همه کاره‌ترین اتومبیل‌های شهری است که می‌توانید خریداری کنید. قیمت آن هم از 12، 705 پوند شروع می‌شود.

    خودروی Aygo تویوتا - 12690 پوند
    تویوتا آیگو دارای یک پلتفرم مشترک با پژو 108 و سیتروئن C1 است، اما دارای گارانتی طولانی‌تر است. اگر قصد دارید ماشین را برای مدت طولانی نگه دارید، پنج سال گارانتی و طراحی زیبای بدنه دلیل خوبی برای مشتری شدن است.

    البته باید بدانید که حتی نسخه با امکانات پایه آیگو از 108 یا C1 بهتر به نظر می‌رسد، اما نبود تهویه مطبوع توصیه آن را دشوار می‌کند. با پرداخت 1000 پوند اضافه‌تر آیگو پیشرفته که مجهز به چرخ‌های آلیاژی 15 اینچی است و تهویه هوای مطبوع اتوماتیک دارد را می‌توانید تهیه کنید.

    خودروی MG 3 قیمت 12195  پوند
    مدل پایه جدید خودروی MG 3 با فهرست طولانی تری از تجهیزات استاندارد نسبت به قبل ارائه می‌شود و قیمت نسبتا مناسبی هم دارد. با هفت سال ضمانت و فضای داخلی اصلاح شده، ارزش افزودن MG 3 را به فهرست پیشنهادی دارد.

    خودروی فیات پاندا - 12025 پوند
    فیات پاندا پرفروش‌ترین خودروی ایتالیا است. سال گذشته برای نهمین سال متوالی از رقبای خود پیشی گرفت که ممکن است برای هر کس دیگری در خارج از ایتالیا تعجب آور باشد.

    خودروی داچیا ساندرواستپ وی - 10995 پوند
    هرچند ما ایرانی‌ها بیشتر خودروی استپ وی را از شرکت ساندرو می‌شناسیم، اما مدل داچیا به خاطر عنوان پرفروش‌ترین در انگلستان، در این فهرست قرار گرفته است. این خودروی کاملاً جدید با یک سبک طراحی و فضای داخلی پیشرفته‌تر در 3 مدل عرضه می‌شود، اما حتی مجلل‌ترین مدل نیز کمتر از 14000 پوند قیمت دارد.

    خودروی میتسوبیشی میراژ -  10575 پوند
    ممکن است میتسوبیشی میراژ در پی اصلاح ظاهری هوشمند عمل کرده باشد، اما هنوز در بسیاری از زمینه‌ها از رقبا عقب است. موتور بنزینی 1.2 لیتری آن فشار زیادی را متحمل می‌شود، در حالی که فضای داخلی آن هم تا حدی خسته کننده است. البته شما با خرید این خودرو پنج سال ضمانت دریافت می‌کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو