فونیکسریمکسبهتام

کیفی‌ترین برندهای خودروسازی از نگاه مصرف‌کننده

عصر خودرو- مزدا در صدر جدول کیفی‌ترین خودروساز برای سال ۲۰۲۱ قرار گرفت.

کیفی‌ترین برندهای خودروسازی از نگاه مصرف‌کننده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، کانزومرز ریپورتس Consumer Reports طی گزارشی کیفی‌ترین خودروسازان جهان در سال جاری را معرفی کرده است.
    تست کردن خودرو و نظر دادن در مورد آن چندان بی نقص نیست با این حال این سایت چهار عامل مهم را در تست‌های خود مورد بررسی قرار می‌دهد:

    تست جاده که طی آن 50 حوزه عملکردی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند. قابلیت اعتماد از قبل پیش‌بینی شده که اساس آن را مشکلاتی تشکیل می‌دهند که در 17 حوزه کیفی تعریف شده است. اندازه‌گیری رضایت مشتری براساس نظر اعضای این سایت و در آخر استانداردهای ایمنی که باید در تمامی محصولات حضور داشته باشد نه فقط محصولات لاکچری.

    کانزومرز ریپورتس برای این تجزیه و تحلیل، حتی مسائل مربوط به محیط زیست و خودروهای سبز را هم لحاظ می‌کند. بر این اساس نتایج بررسی‌ها نشان  می‌دهد بعد از شرکت خودروسازی ژاپنی مزدا، خودروساز آلمانی ب ام و در جایگاه دوم تولید محصولات کیفی از نظر  کانزومرز ریپورتس قرار دارد. دیگر خودروساز ژاپنی یعنی سوبارو نیز در جایگاه سوم این رده‌بندی قرار گرفته است.

    شرکت خودروسازی پورشه آلمان و همچنین هوندای ژاپن نیز در رتبه‌های پنجم و ششم قرار دارند.

    جالب این است که ب ام و از سال 2020 تا 2021 موفق شده است 6 پله صعود کند. اما بد نیست بدترین برندها از لحاظ این بررسی را نیز مورد توجه قرار دهیم. در صدر این لیست برند ایتالیایی آلفارومئو قرار دارد. بعد از این خودروساز ایتالیایی، خودروسازی انگلیسی لندرور حضور دارد. خودروسازی میتسوبیشی جایگاه سوم را در این رده بندی به خود اختصاص داده است. برندهای جیپ و لینکلن نیز با تعقیب این خودروساز ژاپنی در جایگاه چهارم و پنجم رده‌بندی بدترین خودروسازان از نگاه کانزومرز ریپورتس قرار دارند.

    بازنده‌ترین برند در این جدول جنسیس از هیوندایی کره جنوبی است که از سال 2020 تا 2021 با سقوط 13 پله‌ای به مقام پانزدهم تنزل کرده است. ضمنا امتیازهای جنسیس در بخش تست جاده بسیار بی نظیر و عالی بوده اما در مجموع به خاطر فراخوان‌های اخیر لطمه زیادی به اعتبار آن وارد شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو