فونیکسریمکسبهتام

با حضور مدیرعامل ایران خودرو صورت گرفت؛

افتتاح خط تولید جدید چهار قطعه خودرو در شرکت آذرموتور مبین البرز

ظرفیت سازی بالاتر از هدفگذاری ایران خودرو در تولید تارا

عصر خودرو- خط تولید جدید چهار قطعه خودرو با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور در شرکت آذرموتور مبین البرز افتتاح شد.

افتتاح خط تولید جدید چهار قطعه خودرو در شرکت آذرموتور مبین البرز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی انجمن صنایع همگن قطعه سازی استان البرز، دو قطعه «تقویت عرضی درب های جانبی»  و «نگه دارنده اکسل» مربوط به تارا، محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو است که در تولید این محصول ملی استفاده خواهد شد. علاوه بر این دو قطعه، مجموعه سرشاسی دنا و خط تولید امباس نیز در این شرکت به بهره برداری رسید.

    مهدی مطلب زاده، مدیرعامل شرکت آذرموتور مبین البرز همزمان با افتتاح این خطوط تولید، گزارشی از پیشرفت پروژه فرمان برقی خودرو تارا نیز ارائه کرد. شرکت آذرموتور مبین البرز، انواع باک فلزی خودرو را تولید می کند.

    مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز پس از بازدید از این شرکت و افتتاح خط تولید قطعات جدید گفت: استان البرز یکی از استان های صنعتی کشور به شمار می رود و بخش قابل توجهی از زنجیره تامین قطعات ایران خودرو در این استان قرار گرفته است.

    فرشاد مقیمی، افزود: بازدید و افتتاح خط تولید امروز بیشتر پیرامون خودرو تارا بود که در این بخش، هم به مرحله تولید رسیده اند و هم بیش از آنچه که ما برای تولید تارا در سال 1400 هدفگذاری کرده ایم، ظرفیت سازی شده است.

    مقیمی درخصوص دیگر اقدامات شرکت آذرموتور مبین نیز اظهار کرد: این شرکت در بخش محافظ های حرارتی نیز ورود کرده اند و محصولاتی که تولید می کنند، وزن خودرو تارا را ده کیلو کم می کند و از این نظر، در برنامه های ما برای کاهش مصرف سوخت محصولات بسیار تاثیر مثبتی خواهند داشت.

    مدیرعامل ایران خودرو افزود: علاوه بر کاهش وزن خودرو، محافظ های حرارتی که شرکت آذرموتور مبین در دست تولید دارد، 30درصد قیمت تمام شده قطعه را کاهش می دهد که باعث می شود در طول سال، فقط در همین قطعه حدود 6 میلیارد تومان کاهش هزینه داشته باشیم که عدد قابل توجهی است.

    مدیرعامل آذرموتور مبین البرز نیز اظهار کرد: خطوطی که امروز افتتاح شدند برای تولید برخی قطعات خودرو جدید تارا بودند، از جمله خط اِمباسینگ آلومینیوم که جایگزین ورق های آلومینایز شده اند و با استقبال و دستور صریح مدیرعامل محترم ایران خودرو برای همکاری مواجه شد.

    مطلب زاده با بیان اینکه مدیرعامل ایران از خطوط تولید سرشاسی های دنا و سمند نیز بازدید کرد، افزود: پیشرفت پروژه فرمان برقی نیز توسط مهندس مقیمی مورد بازدید قرار گرفت و با توجه به اینکه تنها دستگاه تست فرمان برقی کشور در شرکت آدرموتور مبین قرار دارد، مقرر شد که شرکت ایران خودرو نیز برای تست های مورد نیاز محصولات خود از این دستگاه استفاده کند.

    گفتنی است، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو امروز –شنبه- با حضور در استان البرز، تعدادی از کارخانجات تولیدی قطعات در این استان را مورد بازدید قرار داد. همزمان با این بازدید؛ خطوط تولید قطعات جدید در شش شرکت عضو انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازی استان البرز به بهره برداری رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو