فونیکسریمکسبهتام

افزایش ترددها در مقایسه با سال گذشته

جریمه کرونایی بیش از ۲۱۷ هزار خودرو در روزگذشته

عصر خودرو- نیروی انتظامی از افزایش چهاردرصدی تردد خودروها در روز گذشته نسبت به تاریخ مشابه در سال قبل خبر داد و شمار موارد اعمال قانونی کرونایی در این روز را نیز بیش از ۲۱۷ هزار دستگاه اعلام کرد.

جریمه کرونایی بیش از ۲۱۷ هزار خودرو در روزگذشته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، نیروی انتظامی در تشریح عملکردش در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در روز سه‌شنبه 23دی ماه اعلام کرد که در این روز 4089 نفر از نیروهای خود را در 1958 نقطه از سراسر کشور به کار گرفته است.

    با وجود این اقدامات اما برای اولین بار از زمان اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی از آذر ماه، روزگذشته میزان تردد خودروها در جاده‌ها کشور از روند کاهشی خود در مقایسه با روز مشابه سال قبل خارج شده و چهار درصد در مقایسه با تاریخ مشابه در سال 98 افزایش داشته است.

    در این روز ماموران پلیس از 8239 واحد صنفی بازدید کرده‌اند که نتیجه این بازدیدها صدور تذکر و صورتجلسه به ترتیب برای 4494 و 1008 واحد شده است. 175 واحد صنفی متخلف نیز به دلیل بی‌توجهی به تذکرات قبلی و عدم رعایت پروتکل‌ها پلمب شدند.

    تذکر زبانی به رانندگان بیش از 20هزار خودرو
    نیروی انتظامی تعداد تذکرهای لسانی مطرح شده از سوی مامورانش به رانندگان خودروها را نیز 20 هزار و 48 مورد در روز سه‌شنبه دانست و اعلام کرد که از ادامه سفر راننده و سرنشینان 10 هزار و 523 دستگاه خودروی سواری نیز جلوگیری شده و آنان به مبدا خود بازگشته‌اند.

    موارد اعمال قانون در طرح محدودیت شبانه نیز در روز گذشته افزایش چشمگیری داشته از 172 هزار و 950 دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت زمان ممنوعه تردد جریمه شدند. تعداد خودروهای جریمه شده در مناطق نارنجی نیز 39هزار و 623 دستگاه و خودروهای جریمه شده در مناطق قرمز نیز 4067 دستگاه بوده است. به این ترتیب می‌توان گفت که در مجموع بیش از 217 هزار دستگاه خودروی سواری به دلیل کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن جریمه شده‌اند.

    در روزی که گذشت 49هزار و 995 پیامک به رانندگانی که به مصوبات ستاد مقابله با کرونا توجه نداشتند نیز از سوی نیروی انتظامی ارسال شده است. 

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو