فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور اعلام کرد:

آخرین جزئیات از تسهیلات کرونایی ارائه شده به رانندگان تاکسی

عصر خودرو- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور درباره جزئیات اعطای وام کرونایی به رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی توضیحاتی داد.

آخرین جزئیات از تسهیلات کرونایی ارائه شده به رانندگان تاکسی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور با اشاره به طرح پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده در دوران کرونا به رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری و تاکسیرانان اظهار کرد: دو نوع تسهیلات در حوزه رانندگان تاکسی به آن‌ها اعطا شده که نخستین آن تسهیلات مشاغل آسیب دیده توسط وزارت رفاه به مبلغ 6 میلیون تومان به تمامی رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی درون شهری از جمله تاکسی، سرویس مدارس و سایر ناوگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی پرداخت شد که در سامانه کارا ثبت نام کردند.

    وی افزود: فهرست 648 هزار نفره رانندگانی را که می‌توانستند از این تسهیلات استفاده کنند، از طریق وزارت کشور در اختیار وزارت رفاه قرار دادیم که در مجموع از این تعداد 198026 راننده در بخش‌های مختلف حمل و نقل درون شهری فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کردند و 122882 راننده نیز وام خود را دریافت کردند و 75144 نفر هم در مرحله دریافت وام هستند.

    ضامنی در پاسخ به این سوال که دریافت این تسهیلات تا چه زمانی بود، بیان کرد: برای هر یک از مشاغل زمانی در نظر قرار گرفته شده بود که هم اکنون زمان ثبت نام رانندگان به پایان رسیده است و آن‌ها تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند.

    مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور درباره نوع دیگر تسهیلات پرداختی به آسیب دیدگان کرونا گفت: با همکاری سازمان‌های دیگر تسهیلات قرض الحسنه را برای افراد آسیب دیده ناشی از کرونا در نظر گرفتیم و قرار بر این شد تا مبلغ 2 میلیون تومان به افراد آسیب دیده ناشی از کرونا پرداخت شود که تعداد 15125 نفر از رانندگان تاکسی این تسهیلات را دریافت کردند.

    وی ادامه داد: متناسب با هر شهر یک سهمیه مشخص شد و آن را در اختیار شهر‌ها قرار دادیم تا آن‌ها این تسهیلات را به افراد آسیب دیده یا خانواده افرادی که در اثر کرونا فوت شده‌اند و متناسب با روش‌های مختلفی که به تناسب هر شهری متفاوت بود، پرداخت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو