فونیکسریمکسبهتام

انتخاب مطمئن لاستیک‌های به‌روز با قابلیت بالانس و نصب در محل

تایرهای خارجی را از کجا با اطمینان بخریم؟

عصر خودرو- یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان بازار تایر در ایران، تهیه تایرهای خارجی با تاریخ روز و قیمت مناسب است.

تایرهای خارجی را از کجا با اطمینان بخریم؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، بسیاری از برند های معتبر خارجی به دلیل عدم قیمتگذاری شرکتی با قیمت های بالا و متنوع در بازار یافت می شوند و عده ای سودجو در بازار بعضا این تایرها را با چندین برابر قیمت رایج به فروش می رسانند. تایرهای کره ای و ژاپنی معمولا در دسته پرطرفدارترین لاستیک‌های خارجی قرار می گیرند که بسیاری از دارندگان خودروهای مدل بالا در جست و جوی یافتن این تایرها با بهترین قیمت و تاریخ روز هستند.

    هایپرتایر به عنوان اولین وب سایت فروش آنلاین لاستیک با سرویس بالانس و نصب در محل، تنوع قابل توجهی از برند های خارجی نظیر میشلن، سومیتومو، نکسن، یوکوهاما، هانکوک، گودیر، جیتی و ... را عرضه می کند. بررسی های میدانی و مقایسه قیمت های فروشگاه آنلاین هایپرتایر با بسیاری از فروشگاه‌های‌تایر در سراسر کشور نشان دهنده آن است که هایپرتایر یکی از بهترین قیمت ها برای تایرهای خارجی را ارائه می کند و به‌روزترین تایرهای خارجی که از مبادی قانونی وارد کشور شده اند را عرضه می کند. برای مثال در حالی که تایرهای میشلن در بازه قیمتی بیش از 4.5 میلیون تومان در بسیاری از سایت های اینترنتی عرضه می شود، هایپرتایر 1.7 تا 3.5 میلیون تومان برای هر حلقه عرضه می کند و تایرها گارانتی 5 ساله نیز دارند. هایپرتایر در مجموع 12 برند تایر  را به متقاضیان عرضه می کند که شامل تایرهای ایرانی (با نرخ دولتی) و تایرهای خارجی می شود که در زمینه عرضه تایرهای خارجی در بسیاری از موارد به عنوان یکی از اصلی ترین عرضه کنندگان، قیمت رقابتی و سرویس بالانس و نصب در محل را عرضه می کند.

    اگر مالک خودرو وارداتی، شاسی بلند یا خودروهای لوکس هستید ممکن است تا کنون مشتری یک فروشگاه‌لاستیک بوده باشید که در زمان نیاز با پیشنهاد فروشنده‌لاستیک را انتخاب می کنید و بدون اطمینان از تاریخ آن نسبت به نصب بدون گارانتی اقدام می کنید. در این شرایط بهتر است روشتان را برای خرید و نصب‌لاستیک عوض کنید و یکبار از خدمات هایپرتایر استفاده کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید فهرست تایرهای خارجی را در سایت هایپرتایر به آدرس www.hypertire.com مشاهده کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط