فونیکسریمکسبهتام

رزم حسینی:

قیمت‌های دستوری برای صنعت خودرو کشور زیان‌بار بود

عصر خودرو- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت‌های دستوری، صنعت خودرو کشور را با زیان هنگفت روبرو کرده است و در زمان حاضربا توجه به این نوع قیمت‌گذاری، شاهد سه نوع قیمت مصوب، تمام شده و قیمت بازار برای صنعت خودرو هستیم.

قیمت‌های دستوری برای صنعت خودرو کشور زیان‌بار بود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، علیرضا رزم‌حسینی در سفر نیم‌ روزه به مشهد در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با تاکید بر لزوم اتخاذ برخی تصمیمات چالشی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای بهبود شرایط کنونی کشور ادامه داد: اگر همه بپذیریم که در مسیر منافع ملی حرکت کنیم در درازمدت به نفع اقتصاد ملی کشور خواهد بود.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برنامه‌ریزی شده است که از هفته آینده در مراکز عمده فروشی و بنکداری کنترل و نظارت‌های هوشمند صورت گیرد.

    وی افزود: در حالی این مسوولیت را قبول کردم که کشور در شرایط خاصی قرار دارد اما در عین حال با تمام توان در پیشبرد امور این وزارتخانه تلاش خواهم کرد.
    رزم حسینی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود شاید70 درصد وقت خود را در خصوص تنظیم بازار، معیشت و ارتزاق عمومی مردم می‌گذرانم تا بتوانیم به تصمیمات درست برسیم.

    وی گفت: بر این باوریم که در تصمیم‌ گیری‌ها باید با کمیسیون‌های اقتصادی و صنایع مجلس شورای اسلامی به اجماع حداکثری برسیم.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: مبنای تصمیم‌گیری در این وزارتخانه رسیدن به اجماع حداکثری با کمیسیون‌های اقتصادی و صنایع مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

    نایب‌ رییس اول مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت موجب وحدت و همدلی مدیران در خراسان رضوی بودند و این استان در دوره مدیریت ایشان شاهد یک فضای آرام بود.
    سید امیرحسین قاضی‌زاده ‌هاشمی افزود: مدل شخصیتی رزم حسینی اجماع ‌سازی است به این صورت که سازمان‌های دیگر را نفی نکرده و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند. نمونه این تفکر را در طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی وی در استان داریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو