فونیکسریمکسبهتام

با تفاهم‌ میان کمیته امداد، سایپا و صندوق کارآفرینی امید؛

۳۰۰۰ دستگاه خودروی وانت زامیاد به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود

عصر خودرو- با امضای تفاهم‌نامه میان کمیته امداد، شرکت سایپا و صندوق کارآفرینی امید ۳۰۰۰ دستگاه خودروی وانت زامیاد با هدف ایجاد زمینه اشتغال، به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود.

۳۰۰۰ دستگاه خودروی وانت زامیاد به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مراسم امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان کمیته امداد، شرکت سایپا و صندوق کارآفرینی امید با تسلیت ایام پایانی ماه صفر گفت: در قالب این تفاهم‌نامه سه هزار دستگاه خودروی وانتزامیاد با هدف ایجاد زمینه اشتغال مددجویان، به خانواده‌های تحت حمایت واگذار می‌شود.

    وی با اشاره به سابقه همکاری‌های شرکت سایپا با کمیته امداد در جهت ارائه خدمات به مددجویان این نهاد افزود: طی سال‌های 96 و 97 تعداد 3220 دستگاه خودروی نیسان از سوی شرکت سایپا به خانواده‌های تحت حمایت امداد واگذار شد که براساس بررسی‌های انجام شده، قریب به اتفاق این خانواده‌ها به خودکفایی رسیده و از حمایت امداد خارج شدند.

    رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز 150 نفر از مددجویان این نهاد به استخدام شرکت سایپا گام درآمدند که این روند ادامه دارد.

    بختیاری با تاکید بر اینکه ارائه خودرو به مددجویان یکی از موفق‌ترین روش‌ها در توانمندسازی جامعه هدف امداد است، اظهار کرد: امیدواریم با تحویل سه هزار دستگاه طی ماه‌های آینده، شاهد خودکفایی این تعداد خانواده از مددجویان کمیته امداد باشیم.

    وی با اشاره به اینکه تحویل خودروی وانتزامیاد با شرایط و تسهیلات مناسبی به مددجویان انجام می‌شود، ادامه داد: این خودروها به قیمت کارخانه و با 10 درصد تخفیف به خانواده‌های تحت حمایت تحویل می‌شود.

    رئیس کمیته امداد با بیان اینکه 10 درصد قیمت خودرو آورده مددجو است، اضافه کرد: در صورت عدم توان پرداخت آورده اولیه، کمیته امداد این مبلغ را به صورت وام در اختیار مددجو قرار می‌دهد. همچنین یک سوم قیمت خودرو از سوی صندوق امداد ولایت و دو سوم مبلغ از سوی صندوق کارآفرینی امید تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار مددجو قرار می‌گیرد.

    بختیاری در مورد ضمانت وام پرداختی به مددجویان گفت: سند خودرو تا هفت سال در رهن سایپا باقی می‌ماند و پس از تسویه حساب در پایان هفت سال در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

    در ادامه این مراسم، سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی گفت: همکاری با کمیته امداد به ویژه در واگذاری خودرو به مددجویان، تجربه موفقی بوده که امیدواریم جدی‌تر از گذشته ادامه یابد.

    وی همچنین از موافقت هیات مدیره این شرکت برای استخدام مددجویان کمیته امداد در شرکت‌های زیرمجموعه سایپا خبر داد و افزود: برنامه ما در شرکت سایپا گام، به‌کارگیری دستکم 300 نفر از جامعه هدف امداد است.

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سلیمانی با بیان اینکه خودروهای وانتزامیاد با 10 درصد تخفیف قیمت کارخانه به خانواده‌های تحت حمایت امداد تحویل می‌شود، ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال تمام سه هزار دستگاه خودرو به مددجویان تحویل شود و شاهد خودکفایی این عزیزان باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو