فونیکسریمکسبهتام

نقص مدارک بیشترین ازدحام مرکز تعویض پلاک البرز است

عصر خودرو- رییس پلیس راهنمایی ورانندگی البرز گفت: باتوجه به اینترنتی شدن نوبت دهی مرکز تعویض پلاک در این استان ، نقص مدارک متقاضیان سبب شلوغی این مرکز شده است .

نقص مدارک بیشترین ازدحام مرکز تعویض پلاک البرز است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ غلامعلی شرق روز دوشنبه اظهار داشت : یکی از علت های شلوغی مرکز تعویض پلاک نقص مدارک متقاضیان است که حتما قبل از نوبت انجام کار باید نسبت به تکمیل پرونده های مربوطه اقدام و سپس به مرکز معاینه فنی مراجعه کنند.

    وی خاطرنشان کرد که  اصل مدارک سند یا برگ سبز خودرو ،کارت خودرو، بیمه نامه،  مدارک محل سکونت سند یا قولنامه کد رهگیری دار، برگ معاینه فنی برای مدل خودرو های قبل از سال95 ، کارت ملی یا شناسنامه ، وکالت نامه دارای اعتبار از جمله مدارک مورد نیاز برای تعویض پلاک وسیله نقلیه است .

    شرق یاد آورشد که با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ازدحام  مردم در مراکز تعویض پلاک سیستم نوبت دهی برخط  از 29 شهریورماه سال جاری  در استان البرز اجرایی شده است .

    وی گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه راهور120 و ورود به آن نسبت به دریافت برخط زمان شماره‌گذاری یا تعویض پلاک خودروی خود در همان روز یا برای  چند روز بعد اقدام کنند.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز تاکید کرد:  متقاضیان توجه داشته باشند بدون دریافت ثبت نام اینترنتی و دریافت نوبت آنلاین هیچ گونه خدماتی از سوی مرکز تعویض پلاک صورت نمی گیرد و از مراجعه های بدون نوبت  در این مرکز خودداری شود.

    وی گفت: با راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی، مراجعه های  مردم به مراکز مدیریت شده و آن ها می‌توانند از روزهای قبل ساعت ورود خودرو را به مرکز تعیین کرده و بدون ایستادن در صف، در زمان تعیین شده وارد مرکز تعویض پلاک شوند ونسبت به اخد خدمات اقدام کنند.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز دربخش دیگری از سخنان افزود: ساعات کارمرکز تعویض پلاک قزلحصار هفت صبح الی 14 است که لازم است مراجعه کنندگان رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند.

    شرق بیان داشت: استفاده از ماسک در این مرکز الزامی است و از  ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو