فونیکسریمکسبهتام

احداث پیست اتومبیل‌رانی در باند فرودگاه قلعه مرغی

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از احداث پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری بر روی باند فرودگاه قلعه مرغی خبر داد.

احداث پیست اتومبیل‌رانی در باند فرودگاه قلعه مرغی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، امیر محسنی در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری با بیان اینکه سالانه حدود 3 میلیون نفر از شهروندان با سازمان ورزش شهرداری تهران در ارتباط هستند، گفت: در طول یک سال یک میلیون و 250 هزار نوجوان و جوان تهرانی در 80 رشته ورزشی ارائه شده توسط شهرداری تهران مسابقه برگزار می‌کنند.

    وی با بیان اینکه این سازمان متولی ورزش همگانی و شهروندی است، یادآور شد: ما آماده استعدادیابی برای 51 فدراسیون ورزشی هستیم اما مهم شناسایی استعدادها و بهره‌مندی از آنها توسط فدراسیون ها در سطح جهانی است.

    وی با اشاره به یادگیری مهارت رانندگی تصریح کرد: متاسفانه آمار تلفات رانندگی در کشور ما بسیار بالاست، پس باید فضای خوبی را فراهم کنیم تا مهارت رانندگان ما در سطح خیابان ها، معابر و جاده ها افزایش یابد.

    محسنی با اشاره به اتمام طراحی 4 دهکده ورزش در پایتخت افزود: سایت سرخه حصار و 50 هکتار زمین در قلعه مرغی که در دهه 40 بر روی باند فرودگاه، مسابقات اتومبیل‌رانی در آنجا برگزار می‌شد، برای ایجاد سایت اتومبیل رانی و موتورسواری در نظر گرفته شده است.

    مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با ابراز امیدواری از تبدیل این تفاهم نامه به چندین قرارداد خاطرنشان کرد: بدین صورت اساس ورزش شهروندی منقطع نشده و این طرح در سال‌های آینده ادامه دار خواهد شد.

    کرمان موتوراکستریم